אני אומר את זה כבר שנים, "יום יבוא ולא נצטרך להתאמן יותר, ניקח כדור אחד וזהו."
היום נתקלתי במולקולה חדשה ומבטיחה היכולה לחקות את כל היתרונות של פעילות גופנית מאומצת, קרי הרמת משקולות, ריצה וכד'.
ללא כל צורך בפעילות גופנית בפועל!
חוקרים מאוניברסיטת דרום קליפורניה פיתחו מולקולה חדשה בשם "SLU-PP-332",
המולקולה גורמת לגוף לייצר חלבונים המעורבים בבניית שרירים, שיפור תפקוד הלב וכלי הדם, והפחתת הסיכון למחלות כרוניות.
היא גורמת לגוף לייצר חלבונים המעורבים בבניית שרירים, שיפור תפקוד הלב וכלי הדם, והפחתת הסיכון למחלות כרוניות, אה כן, והרזיה.
במחקר שפורסם בכתב העת Nature Medicine,
החוקרים מצאו שהתרופה יעילה באותה מידה כמו פעילות גופנית מאומצת לשיפור בריאות הלב וכלי הדם.
המולקולה גורמת לגידול בגודל ובכוח השרירים (מתאים לי!) , כמו גם לשיפור בתפקוד המוח (קניתי, איפה משלמים?).
החוקרים אומרים שמדובר ב גיים צ'יינג'ר! התרופה עשויה להיות יעילה לאנשים שאינם יכולים או אינם רוצים להתאמן באופן קבוע.
היא יכולה גם להיות יעילה לאנשים עם מחלות כרוניות, כגון סוכרת או מחלות לב, אשר אינם יכולים להתאמן.
"זהו טיפול חדשני שיכול לשפר את בריאותם של אנשים רבים", אמר פרופ' ג'ון קלי, פרופסור לכימיה באוניברסיטת דרום קליפורניה.
"כתרופה היא יכולה לספק יתרונות בריאותיים משמעותיים לאנשים שאינם יכולים או אינם רוצים להתאמן באופן קבוע."
המולקולה עדיין נמצאת בשלבים מוקדמים של פיתוח ונוסתה עד היום רק בעכברים. (ובהצלחה!)
החוקרים מקווים שהיא תהיה זמינה לשימוש קליני בבני אדם בתוך מספר שנים.
(ל NMN לקח 10 שנים להגיע לשוק מהרגע שהניסויים על העכברים הצליחו)
מקור:
בעתיד, אנשים יסתכלו על התקופה שלנו כתקופה של מכשירי עינויים (סליחה, כושר) ומזוכיסטים (התכוונתי למתאמנים)

