צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 3 שנים. יום ראשון, 8 באוקטובר 2023 בשעה 19:16

אבל הנה אני כותב,

קודם כל הפקירו אותנו, סליחה... בגדו בנו, אבל מה חדש...

הרי אנחנו בכאילו מדינה של יהודים, יותר מחנה ריכוז, או השמדה.

התחושה היא שפשוט נתנו להם לטבוח בנו במשך שעות...

כאילו הביאו פס לחמאס, חבר'ה יש לכם בערך 10 שעות להרוג או לחטוף כמה שיותר יהודים, צאו לדרך!

וזה בדיוק מה שהם עשו, כל מי שהם לא חטפו ויכלו לרצוח, הם רצחו.

האמנתי שמכיוון  שעברתי מה שעברתי בשירות הצבאי, יש לי קיבה חזקה, ואני יכול לראות גופות חופשי.

אבל התמונות והסרטונים הלא מצונזרים שראיתי בקבוצה של gaza now (בטלגרם) בשלב מסויים גרמו לי לבחילה.

התחלתי להרגיש הצפה של הלם הקרב שלי, אי שם מגבול ירדן, (ארץ המרדפים) בשנות ה- 90.

זה שהיה רדום המון שנים, ישר סגרתי את הסרטונים ולקחתי נשימה עמוקה, 

אבל כן, אני חייב להוציא את זה, מכרו אותנו, בגדו בנו, טבחו בנו!!! 

ועל הכל... הכל!!  אחראית ממשלת ישראל, כן זאת שנבחרה בצורה "דמוקרטית".

יפה שאתם בוחרים את המוציאים להורג שלכם, זה כמו שתבחרו את מפקד מחנה ההשמדה הגרמני.

 

ראיתי את הקשתות, ראיתי שהן דיווחו, ראיתי סרטון שלהן נרגשות בסביבות 8 וחצי בבוקר,

אני יודע שהן התקשרו לחברות שלהן בהתרגשות, שהן העבירו את הידיעה הלאה.

זה רץ בכל המקומות שאני מחובר אליהם, ואז שמעתי שרצחו אותן כמה שעות אחר כך...

(חוץ מאחת שלקחו ואני לא צריך להסביר לכם לאיזו מטרה, הם ירצחו אותה אחר כך, עדיף לה למות ישר)

ראינו כבר אבל... עשרות דאונים עם מחבלים מעזה, אפשר להתעלם.

מה עם החדירה מהים, מזיקים? איפה חיל הים?.... מישהו השאיר את כל הדלתות פתוחות, בכוונה תחילה, בכוונת מכוון, בזדון.

שירתתי בלבנון ובירדן, ואני מאמין שאני לא צריך להגיד כאן לאנשים מה קורה כשיש נגיעה בגדר, מהי מהירות התגובה...

אין כח רגלי? כולם *בחווארה? אין בעיה! יש 81 מסוקי תקיפה לישראל בימים אלו, אף אחד מהם לא עלה לאוויר במשך שעות.

אנשים יקרים, טבחו בנו, וממשלת ישראל איפשרה את זה, תמכה בזה, זאת האמת והיא צריכה להאמר, עם כל הכאב שבעניין.

זהו הוצאתי את זה מהמערכת.

שמרו על עצמכם.


הידעתם?
לפי ערוצי התשקורת בישראל, אני כנראה שתול של איראן שמספר לכם שממשלת ישראל בגדה בכם,
תשקורת עלובה שיצאה באותה שעה בכל הערוצים עם ההודעה הזאת, כולם רואים להם, והם מפעילים את התשקורת כדי שתחפה עליהם.

הקבוצה של gaza now בטלגרם היא לא לכל אחד, לא כל אחד מסוגל לעכל את המראות שם, לתשומת לבכם. (ואם נכנסתם אליה, אל תרשמו, רק תכנסו, היא פומבית)

 

*מסתבר שחווארה נמצאת ביבשת אחרת, 10 שעות טיסה.

יום אחד יעשו על זה סרט...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י