חלום שהיה כך היה;
אנחנו מגיעים כל אחד ממקום אחר, לרכב שכולו מכוסה בסדינים בצבעים שונים, גם הדשברוד היה מכוסה בסדין.
שנינו יחד מסירים את הסדינים מהרכב, מבחוץ ומבפנים, ונכנסים לרכב, נראה שאנחנו נמצאים במקום מרוחק, אולי על הר בצפון, אולי לא בישראל.
אני לא מזהה את המקום...
היא מתיישבת במושב הנהג ומכוונת בוויז "בית"
אנחנו מתחילים בנסיעה, ואז היא שואלת אותי "באת ברכבת?"
ואני עונה לה, ואני מדבר מאד מהר, בנשימה אחת וללא מעצורים;
באתי ברכבת הרים, ברכבת שדים, ברכבת תחתית, ברכבת עלית, ברכבת מהירה, ברכבת איטית,
באתי בסובארו DL 1300 , באתי בפורשה 918 ספיידר, באתי במטוס 747,737,727, באיירבוס,
באתי באוטובוס ארוך, באוטובוס קצר, במינבוס, במונית,
באתי בזחילה, בהליכה, בריצה, בשחיה,
באתי שלם.
*גיליתי שלא פחות מחלומות כחולים, אני נהנה מחלומות שיש בהם קסם של אהבה,
*רציתי שהיא תקרא את החלום כאן ותהנה, אבל היא כבר נהנתה ממש הרבה לפני שכתבתי אותו כאן :)

