כשאחד מהאחיינים שלי (בן ה 16) מספר לי על בחורה מאד יפה שהוא התחיל איתה אבל היא התייחסה אליו בצורה מגעילה ומשפילה, אמרתי לו ש....
היופי שלה לא שווה כלום, היופי דוהה, וככל שהאדם מתנהג בצורה בזויה יותר, ככה היופי שלו דוהה מהר יותר, והנפילה מגיעה ממקום גבוה יותר.
לעומת זאת במקביל האופי מקצין, אדם שמתנהג בצורה מגעילה, ישדרג עוד ועוד את הגועל שבתוכו, גם אם ילמד להצניע אותו, ולהחביא אותו,
בתוככי ליבו השחור הוא יחשוב רעות על אחרים, על האינטרס הצר שלו, על עד כמה הוא יכול לנצל כל אחד ממכריו ולהשתמש בו.
בני אדם הופכים למה שהם מתאמצים להיות...
ובכלל (רוב) בני אדם הם כמו יין, משתבחים עם השנים. (למה רובם? כי החלק שלא, היו מלכתחילה כמו יין מקולקל, זה כבר לא יכול להשתפר זה רק הופך לרעיל יותר)
בינינו היא עשתה לו טובה, בחורה כזאת שומר נפשו ירחק.
(בעיקר ילד בן 16 שיכול להתאהב בקלות והיא יכולה לשחק לו בנשמה ולהרוס לו את ההסתכלות על העתיד בכל הקשור לזוגיות)

