לפני 14 שנים. יום שני, 21 במאי 2012 בשעה 17:27
טלפון ללא התחייבות
אינטרנט ללא התחייבות
סלולאר ללא התחייבות
כבלים ללא התחייבות
לווין ללא התחייבות
הזמנים השתנו, אם טוב יחד לא צריך להתחייב
אני אוהב את הללא התחייבות הזאת...
וכמובן, עברתי רישמית לגולן טלקום, ולו רק בשביל לחזק את השחקן שפתח את התחרות בשוק הסלולאר.
בילעדיו אף אחד לא היה יורד למחירים נורמאלים וסביר להניח שהיו ממשיכים לעשוק אותנו באופן קבוע.
ובלי שום קשר...כמו שחשבתי מניית פייסבוק נופלת ...
החל מהבוקר (יום שני שעון ארה"ב)ועד עכשיו סגרה ירידה של 10.99 אחוז.

