סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שאריות של החיים

מה הזמן מסמן לי
זה הכל שאריות של החיים

ולחיות את הרגע
להתחיל לאסוף את השברים

אולי אצא יותר
אתחיל קצת למהר
להתחיל להסתדר
ולעשות קצת רעש

אולי מקום אחר
מקום יותר בוער
להתחיל קצת לקלקל
ולתקן עוד פעם
----------------------------------------------------

הניחו את כל הדעות הפילוסופיות, הפוליטיות והדתיות שלכם, לא לדעת שום דבר.
שום דבר זולת מה שאתם שומעים, רואים, מרגישים ומריחים.
קבלו את זה שאינכם הולכים לשום מקום שאינו כאן, ושאין, לא היה ולא יהיה שום זמן אחר מלבד עכשיו.
בפשטות, היו מודעים למה שיש, מבלי לכנותו בשמות ומבלי לשפוט אותו.
אתם מתנסים במציאות עצמה במקום ברעיונות ובדעות על אודותיה.
(דאו: דרך הנהר)
לפני 14 שנים. יום שלישי, 22 במאי 2012 בשעה 7:30

מזעזע לקרוא (ולצפות בסרטון) על המשפחה שניספתה בתאונת הדרכים בירידה לטבריה לאחר שאיבדו את הבלמים.

זה מזכיר לי מקרה מאד דומה שקרה לי, רק שאני בזמנו יצאתי מזה איך שהיא.
זה היה לפני 15, כשהייתי בערך בן 19 - חייל בצבא, אז היתה לי סובארו 82 צבע ב'ז (פשע - ככה נהגנו לקרוא לה) 1300 DL ידנית על חריטה במנוע.
ירדנו שלוש מכוניות לטבריה כל מכונית עמוסה בחברים, בירידה עצמה של טבריה כבר לפני הסיבוב איבדתי את הבלמים, הייתי בערך ב- 120 קמש.

כשקלטתי את הריח השרוף של הבלמים ושהרכב לא מאט הבנתי את הבעיה והגבתי ישר, התחלתי לבלום עם ההילוכים,
במקביל התקשרתי לחבר ברכב אחר ואמרתי לו שיעקוף אותי ויתחיל לבלום לפניי לאט לאט, וכך היה.

אני התחלתי להוריד הילוכים ולהעלות את המנוע לתורים גבוהים מאד ובמקביל הוא בלם לפני ופגוש התחיל לגעת בפגוש ( למי שיודע לסובארו היה פגוש מברזל)
וככה בסופו של דבר הצלחתי לבלום סופית בתוך תחנת המשטרה של טבריה שנמצאת בצד ימין של הירידה (מזל שהשער שלהם היה פתוח)

שפכנו כמות מים רצינית על הברקסים מהממטרות של התחנה, חיכנו שעה ושבדקתי שוב, הברקסים עבדו.
וככה המשכנו את הירידה לכנרת, באיטיות ובביטחון,
למחרת נסעתי הביתה לאט עם כמה שפחות בלימות, וכמובן ביקרתי במוסך ביום למחרת.

חוויה שכזאת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י