לפני 14 שנים. יום רביעי, 23 במאי 2012 בשעה 12:49
זה מדהים עד כמה...
בני אדם הם כאלו רובוטים ביולוגים... מלאים בתקלות, התניות.
התנהגויות שנובעות עקב חוסר ברכיבים בדם (או חוסר דם) פלזמה, אנמיה, חומצות אמינו, חלבונים, ויטמינים, מינרלים.
בעלי חוזקות בדברים מסוימים על חשבון חולשות בדברים אחרים.
לא תמיד אמיתיים, לא עם עצמם, לא עם הסביבה.
מחפשים מהות... בטוחים שמצאו וחוזר חלילה.
רובוטים ביולוגים שמנהלים את עצמם... אין פלא שיש בלאגן נוראי על פני כדור הארץ.
אני תוהה האם אנו ניסוי של ישות גדולה מאיתנו?
ד"א החיפוש בגוגל של המחרוזת "are we experiment" מספק 223,000 תוצאות

