לפני 13 שנים. יום רביעי, 17 ביולי 2013 בשעה 9:24
מלכתי (הקשה) הורתה לי לכתוב פוסט על איך זה להיות העבד שלה, אז יש לי כמה תלונות.
א. זה מאד קשה להסכים איתך על הכל!!! אפילו על מה שאני לא מסכים עקרונית.
ב. מאד קשה לי לסיים כל משפט ב״כן מלכתי״ זה חתיכת עינוי!!
ג. אני לא מבין איך אנשים אוהבים שלוקחים מהם את החופש ... לא מסתדר לי לוגית.
ד. ממש מעצבן אותי שאני לא יכול להתווכח איתך (רק חכי שזה יסתיים!)
אמרת לי לכתוב איך זה, לא אמרת לי לשקר 😄 (מלכתי)

