לפני 13 שנים. יום ראשון, 13 באוקטובר 2013 בשעה 17:45
היא: "שלום"
אני: "מה את עושה?"
היא: "אומרים שלום"
אני: "אין שלום, לא יהיה שלום, זה מיותר!"
היא: "אתה יודע שאתה ילד מעצבן?"
אני: "את יודעת שכבר החשיך?"
היא: "אתה מעצבן"
אני: "וואלה, תפסיקי להגיד דברים ברורים שאין צורך לתת להם איזכור מיוחד בשיחת הטלפון הזאת"
היא: "כמו מה?"
אני: "כמו שאני מעצבן אותך? זה ברור בדיוק כמו שעכשיו חושך בחוץ, לא זכור לי שאני שואל אותך אם את יודעת שיש חושך בחוץ"
היא: "היי, זה בסדר?" (עברה לאנגלית)
אני: "היי זה סתמי ולא מעניין אז מותר"
היא: " אז תגיד לי הייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ילד מעצבן!"
אני: "תגידי שלום!"
היא: "שלום"
אני: "היי"
ככה מתחילים שיחת טלפון :)

