אני בהלם מחברי הכנסת שלנו, והפעם חבר כנסת חדש... עוד אחד ללא בושה, אני לא אנקוב בשמו.
אבל בן אדם, שלחתי אליך רעיון מעולה, התעלמת מהמכתב... וכמה ימים אחר כך הוצאת את זה כרעיון שלך בלבד.
לפחות היית שולח מכתב תודה (וועדת טרכטנברג וחברי כנסת אחרים ידעו לתת קרדיט בשושו וזאת הרגשה נפלאה לקבל קרדיט גם אם זה בחדרי חדרים)
יודע מה? היית אומר שקיבלת את זה מאזרח בלי לנקוב בשמות (מקובל עלי), אבל לצאת בהצהרה שחשבת על זה ובנית את כל הקונספט לבד... בושה, אני מתבייש בך.
משעשע שהוא לא יודע או הבין (עדיין) שהמכתב והרעיון והקונספט בפרטי פרטים נשלחו לעוד חברי כנסת, והרי עכשיו הוא סומן כאדיוט, (גם אם הם לא יגידו לו את זה בפנים)
אז יצאת שקרן ויצאת מטומטם ויצאת גנב, ולקחת קרדיט לא שלך... מי יקח אותך ברצינות בפעם הבאה? אדיוט!
האמת אני בכלל לא מאמין שהוא מסוגל להוציא את זה לפועל, אדם כמוהו לא ראוי לעמוד אחרי רעיון כזה, ולכן סביר להניח שלא יצליח בו.
מישהו אחר כן.

