לפני 13 שנים. יום שלישי, 22 באוקטובר 2013 בשעה 12:51
מה שקומם אותי אתמול זה לא הרעיון ששלחתי אליהם לפני שבועיים אלא משהו בנושא אחר, שמאד חשוב לי אישית.
וזאת התשובה מהלשכה השלישית בקשר לרעיון שנשלח בפוסט שכתבתי לפני שבועיים.
(תגובות משני יועצים וח"כ אחד - זה מספיק טוב)
"שלום רב ותודה על הפנייה.
העברתי את מכתבך לשר הפנים.
הרעיון שלך יבחן ברצינות במהלך הדיונים בנושא משבר הדיור שמתקיימים בחודשים אלו.
נשמח תמיד לקבל רעיונות והצעות.
*******, יועץ שר ******"
זה נחשב בן אדם.

