בחלום הלילה.
וזה היה נהדר!
(כמובן שאני לא מעודד אתכם למות זהו רק חלום)
אז... מתתי ואין לי מושג איך, אבל הגעתי לחלל החיצון (לא היתה מנהרה בדרך לשם)
עמדתי על מדף הצופה אל עבר הכוכבים והשביטים, ראיתי אין סוף כוכבים....
שם קיבל אותי אדם שאני לא מכיר, הוא הסביר לי שמתתי ושיש חוקים,
הוא שאל אותי אם עשיתי צבא, אמרתי לו שכן, אז הוא אמר שאני מסודר, שמי שעושה צבא מסודר למעלה בשמיים :)
שאל לדרגה שלי, אמרתי לו אותה ואז הוא שאל אם הבאתי אישורים, אמרתי לו שלא...שלא אמרו לי!
אז הוא צחק ואמר אל תדאג הסתלבטתי עליך, הכל יהיה בסדר.
אני מוצא את עצמי לפתע טס במהירות מעל הרים גבעות ופרדסים (וההרגשה מדהימה וזה יפיפה וכולי נפעם)
והאדם שקיבל אותי עוקף אותי במהירות הלוך וחזור... אבל אני מתעלם ממנו ופשוט נהנה מהתחושה המטריפה.
(זה המקום להגיד שכבר רציתי שזה לא יהיה חלום למרות שידעתי)
הגעתי ליעד, שם אני רואה את כל המשפחה שלי, כולם מברכים אותי לשלום, והאדם שקיבל אותי זורק לי כדרך אגב רז הדלתות פתוחות.
ואני לא מבין על מה הוא מדבר... ואז מתגלה בפני שורה שלמה של ארונות ברזל (כמו בבית הספר) ואחותי אומרת רגע אם הוא אמר שהדלתות פתוחות
בוא תנסה לפתוח ארון, ואני פותח ארון אחד ומגלה שם את כל זוגות המכנסיים שלי... אלו הנוחים בלבד, לא היו שם גינסים.
אלא רק המכנסיים העשויים מבד כמו פשתן כותנה וכד', לאף אחד מהמכנסיים לא היה חוט (שמחליף חגורה)
אז הבנתי שכאן אין בעיה הכל מתאים בול, ובארון אחר היו כל החולצות הכי נוחות שלי...
תהיתי לעצמי מה יש אחרי הארונות, ואיך שעברה לי המחשבה הגוף שלי פשוט נסק וראיתי שדרה של חנויות ואחריה שדרה של וילות ובתי קרקע (הכוללים בריכות וכל מנעמי החיים)
איך יהיה לי כסף לקנות בית כאן! חשבתי לעצמי, ופתאום מצאתי את עצמי בבנק שלהם מושך 80 אלף דולר (כן, אני זוכר את הסכום...)
גם כאן קפיטליזם! עברה לי מחשבה נוראית ואז זהו הרסו לי את גן עדן והתעוררתי....
שיהיה בוקר טוב לכולנו :)

