לפני 13 שנים. יום שישי, 13 בדצמבר 2013 בשעה 5:11
התעוררתי הבוקר לקול גלים מתנפצים, לרגע לא הייתי סגור אם אני חולם או שמא זאת מציאות (מוזרה).
מסתבר שהחניה של הבניין והכביש הצמוד שידרגו את עצמם לנהרות ואגמים וכל מכונית העוברת יוצרת גל המתרסק על קיר הבניין.
אחלה בוקר :)
בכל אופן אנשים יקרים, מה שקורה בחוץ הוא לא פחות מאירוע היסטורי, החל מכמויות הגשם (לפחות במרכז) וכלה בעומק השלג בירושלים.
קרדיט:
ואסיים בתקווה שמישהו ירים את הכפפה ויפתח לנו אתר סקי בירושלים :)
בוקר נפלא ויבש לכולנו!

