בלילות שהגשם יורד בחוזקה, אני מוצא את עצמי ישן חזק יותר מהרגיל, והחלומות הרבה יותר מעניינים.
אז הלילה חלמתי שלושה חלומות שכולם מחוברים אחד לשני.
בחלום הראשון אני עם חבר, יושבים לאכול במסעדה במגדל האופרה בתל אביב.
אחרי שסיימנו, בדרך החוצה במדרגות הנעות ניגשים אלינו שני שוטרים ומבקשים מאיתנו להתלוות אליהם,
אנחנו מתלווים אליהם ויורדים לרכב, הם מבקשים מאיתנו להמתין ליד הרכב שאיתו הגענו.
אחרי זמן מה (בזמן שאנחנו תוהים למה כל זה קורה) הם חוזרים עם כתב תביעה,
הנתבע "השם שלי"
התובעים כדלקמן (אני זוכר כי ממש התעניינתי בחלום מי תובע אותי):
"United States of America"
"the great empire britain"
צרפת, איטליה, גרמניה וכו וכו... ורובם עם שמות עתיקים...
(והרשימה ארוכה...)
סכום התביעה : 1.2 מיליארד דולר.
החלום הבא:
אני יושב עם כל החברים וצופה במשחק הוקי (מה לי ולהוקי?!) ומספר להם על התביעה,
והם אומרים "אמרנו לך לא להריץ את הפרויקט! ידעת שאם תצליח אז כל הדמוקרטיות הגדולות שהפכו את האנשים לנתינים ולא לאזרחים ירצו את הראש שלך!"
החלום האחרון:
אני כבר זקן, גר בבית ענק (בקומה גבוהה)... מכוניות כבר לא נוסעות על הכבישים אלא מעופפות,
ילדים קטנים (שלי?!) בבית... רצים משתובבים, צוחקים.
כלום לא חסר, לאף אחד.
השקט והשלווה, הצדק והשיוויון שולטים בעולם.
אני מסתכל על העולם בסיפוק, ומחייך.
מתעורר בבוקר.

