לפני 12 שנים. יום שבת, 27 בדצמבר 2014 בשעה 7:13
איזו אכזבה היתה לי אתמול בדאנג'ן, מבאס אבל...
יותר מידי אנשים לא קשורים לכלום מגיעים לשם.
מפוצץ וחנוק, תפוסה מלאה בסביבות השעה 1:00 וזאת אומרת שאין מקום לרקוד (בצד החיובי לפחות היה מקום לעמוד).
מעבר לזה מעט בחורות לבושות בבגדים פטשיסטים מעניינים (באופן יחסי), הרוב בכלל ונילי משעמם.
איפה הדאנג'ן שהיה בעבר??? עם רוב בליינים מהקהילה, שלא היה מפוצץ ברמה של סבל! שהיה מעניין! שהיה סקסי!
פעם היו רוב בעניין ומעט סקרנים כיום יש רוב סקרנים ומעט בעניין.
היו ימים.

