לפני 11 שנים. יום ראשון, 28 בדצמבר 2014 בשעה 19:56
בנעורי כאשר שיחקתי "חיובים" (למי שלא מכיר זהו משחק בו אתה קולע לסל ומחייב את מי שמשחק מולך לקלוע מאותו מקום)
הדבר שהכי בא לי טבעי היה לדמיין את עצמי זורק את הכדור וקולע לסל.
התוצאה לא היתה מאחרת לבוא, שוב ושוב הייתי "מחייב" את מי שמולי.
מסתבר שהייתי טוב כאשר היה לי את הזמן לדמיין וליצור אנרגיה שתעזור לי לנצח.
עם השנים הפסקתי לדמיין את ההצלחה לפרטי פרטים וליצור את המציאות שלי, פשוט קיוותי לטוב.
ראיתי בעיניי רוחי את ההצלחה אך פתחתי את עצמי גם לאפשרות הכישלון, הבאתי את התודעה שלי ואת המציאויות האפשריות לסוג של איזון.
BLEEP מזכיר לי בכל פעם מחדש לחזור לשם, לדמיין את ההצלחה וליצור אנרגיה תודעתית חזקה ככל הניתן כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

