לפני 11 שנים. יום שני, 29 בדצמבר 2014 בשעה 16:32
אז אמרתי לה שבטח יש מחסור בוויטמין B באוויר.
היא עונה לי שזה לא מחסור בוויטמין B באוויר, זה משהו אחר!
כנראה שהיא באמת לא מרגישה טוב אם הייתי צריך להסביר לה שזה כמו להגיד שחסרות בננות מרחפות באוויר :))
ילדה מסטולית.

