לפני 11 שנים. יום שני, 9 בנובמבר 2015 בשעה 5:40
הדבר היחידי שיש בחיינו הוא זמן,
ובזמן התחום הזה של חיינו, הדבר הכי טוב שכדאי ורצוי להשיג הן חוויות שוות.
בדיוק בגלל זה כששאלו אותי שוב ושוב מה אני רוצה ליום הולדתי אשר חל לא מזמן, (עקרב כמובן)
עניתי את אותה התשובה לכולם: חוויות טובות!
הפתיעו אותי, גרמו ללב שלי לנסוק, לנשמתי להאיר, עזרו לי לעצב זכרונות חדשים, נפלאים.
לא המתנות הפיזיות מעניינות, הרי הן דברים גשמיים אותן נוכל לרכוש לעצמנו.
אלא החוויה החדשה, הנפלאה, שתשאיר בנו חותם לזמן ארוך.

