לפני 11 שנים. יום שלישי, 10 בנובמבר 2015 בשעה 15:32
זוכרים את הסט הזה?
אז הנה הוא הגיע
אז ככה (שימו לב הבדיקה היא בזמן אמת, בודק ומקליד) חוו"ד כהבטחתי.
השוט בעייתי משהו, צריך להצליף איתו ממש חזק כדי להרגיש משהו, מבחינתי זה מצויין מכיוון שאני בין כה וכה לא בעד כאב.
הרצועות קשירה של הידיים והרגליים (אזיקי עור) נראות ומורגשות חזקות ונעימות, גם הקולר, הרצועה של הקולר? צעצוע!
הצלב הזה שבין הנוצה לחבלים נראה אמנם מצועצע לחלוטין אבל לא כך הדבר, הפעלתי עליו כח והוא החזיק מעמד.
הגאג לא נבדק אבל נראה לי שהוא די נורמאלי, כנ"ל המצבטי פיטמות המתכווננים והחבל.
כיסוי העיניים בסדר גמור, עשוי מעור רך ונעים.
"הנוצה" מדגדגת בטרוף :)
הדבר האחרון והכי לא מעניין בסט הוא הבאט פלאג, קוטר של אצבע, מי תרגיש אותו בכלל...
(לא נסיכת הלילה! לא בדקתי את הבאט-פלאג על עצמי!)
בגדול, מאד מרוצה מהקניה.

