אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפגשים

זהו מין יומן חיים של התפתחות הזהות המינית שלי כנשלט, כדו מיני, מעברים, גבולות, חלומות...
לפני 8 שנים. 10 ביוני 2015 בשעה 13:01
לבשתי את החוטיני הסגול של א, והלכתי לסאונה. מדרגות לדלת הכניסה, 85 ש"ח, מגבת ומפתח לתא מס' 6.
 
אפלה, קשה להבין מה קורה שם, אני מוצא את התא. אין אנשים מסביב. אני מתפשט, לאט, מוריד קודם את החולצה כך שכשאוריד את המכנסיים אשאר רק עם החוטיני. אולי מישהו יעבור במקרה?
 
לא עבר.
 
אני מוריד את החוטיני, נועל את התא והולך לחפש את המקלחת. מתקלח. מעט אנשים, כולם מבוגרים עוברים מפה לשם. אני מסתובב ומנסה להכיר את המקום. יש אולי 7 אנשים במקומות שונים. אני נכנס לסאונה היבשה. תא קטן וצר. חושך מוחלט. קולות מציצה... לא רואים כלום. לאט, לאט אני מבחין בגבר על הברכיים, מוצץ לגבר אחר שיושב על הספסל. לידו עוד גבר יושב לבד בפינה.
 
אני עומד, הוא יושב. אני נוגע ברגל שלו עם הרגל שלי... הוא לא זז... אני מושיט ידע ונוגע לו בירך... הוא לא זז... מלטף את הירך.. מלטף עולה גבוה יותר... עולה ומגיע לזין שלו. זין ענק, עבה, חצי עומד... אני מלטף, מרגיש שמתקשה... יורד הברכיים ומכניס אותו לפה. הוא מסתדר על המושב, מקל עלי. הזין עומד עכשיו במלוא אונו. אני מלקק את הראש.. חלק, ענק... טוב לי. אני מכניס אותו לפה.. מתחיל למצוץ וללקק את הראש. מנסה להחדיר את הלשון לחור. מלטף עם היד את הביצים. מוציא את הזין מהפה ויורד עם הלשון לאורכו. מכניס ביצה לפה... מוצץ.. הוא מסמן לי לחזור לזין. שואל אותו אם רוצה לגמור לי בפה.. אומר שכן.. שואל אם הוא בריא.. אומר בטח. פתאום הגבר הנמצץ לידינו אומר לי שלא כדאי לי, שהוא רופא. שאלתי את הנמצץ שלי אם אכפת לו לגמור לי על הפנים. אומר שבסדר.
 
אני לוקח את כולו לגרון. מצליח. מתגבר על הרפלקס ומחליק את כולו לגרון. הוא נאנח. זו הפוזה המועדפת עליו. אני עובר למציצות ארוכות והחדרה לגרון, שוב ושוב. הוא מרים לי את הראש, אני משפשף לו ביד, הוא לוקח בעצמו את הזין וגומר לי על הפנים.
 
אומר תודה, שהיה לו טוב. אני אומר תודה, שגם לי.
 
הולכים להתקלח. 
 
חוזר לתא, לובש את התחתונים. אף אחד לא רואה. מתלבש והולך הביתה.
 
מרגיש טוב עם עצמי. יש לי מה לספר לך ול-א.

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - זה אמיתי?
לפני 8 שנים
דוק_בי​(נשלט) - כמובן
לפני 8 שנים
דוק_בי​(נשלט) - כל מה שאני כותב בבלוג הזה הוא אמיתי לגמרי.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י