בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מפגשים

זהו מין יומן חיים של התפתחות הזהות המינית שלי כנשלט, כדו מיני, מעברים, גבולות, חלומות...
לפני 3 שנים. 24 באפריל 2020 בשעה 7:16

אתה מחנה את האופנוע קצת לפני הכניסה לסאונה. לא רוצה שאם מישהו יזהה אותו, יקשר שאתה שם. הכניסה אמנם נסתרת, מהצד, אבל אתה בטוח שכל רחוב אלנבי מסתכל עליך כשאתה יורד במדרגות ויודע לאן אתה הולך ויודע מה אתה... אתה משחק אותה בנון-שרמנטיות מול הבחור בחלון הכניסה, משלם, מקבל מגבת ומפתח עם גומיה אותו אתה מצמיד ליד, בולע את הרוק בהתרגשות ונכנס.לאט, לאט אתה מתרגל לאפלה... מנסה להבין איפה אתה... מידי פעם אתה רואה גבר ערום עובר עם מגבת על איזור חלציו. אתה מזהה את תאי האחסון, מניח את המפתחות והסלולרי על הספסל ומתחיל להתפשט. זה לא איזור סגור. רואים אותך... אתה מודע לזה שאנשים בוחנים את האובייקט. אתה מתגלה במלא הדר כרסך ואיברך הקטן. יודעים שאתה עוד מבוגר שבא למצוא לעצמו רגע של מין. אתה תוהה אם הם יודעים שאתה כנוע. אתה חושב שחבל שאין מגבות בצבעים שונים לשולטים ולכנועים. אתה יודע שלא תיזום שום דבר וחושב שאולי, אם היו מזהים שאתה כנוע, היו פונים אליך ומצפים שתשרת אותם. האדון שלי קורא לזה "לשרת". זה אומר שתמצוץ להם והם יזיינו אותך. זה מה שזה אומר במפגש כזה בסאונה.

אתה עוטף את חלציך במגבת והולך למקלחת. אנשים רואים אותך, מלווים אותך במבט, מנסים לסמן אותך כמטרה (או לא לסמן). אין הרבה גברים. צהריים. פתחו לא מזמן. כולם מבוגרים (אתה מעדיף מבוגרים, חושש אולי שצעירים לא ירצו אותך בגילך המתקדם והכרס שבין שיניך), אתה שואל את עצמך אם זה לא עוד בזבוז של יום, שאולי לא יפנו אליך בכלל. אתה מתחיל לחקור את המקום... מחפש מקום לשבת בו ולחכות. סרטי זימה על המסכים, אפילה, גברים במגבות, לפעמים כאלה שיושבים והמגבת נושרת מהם. אתה נכנס לסאונה היבשה. חושך מוחלט. לא רואים כלום. חום אימים. אתה מגשש את דרכך לחפש מקום להתמקם בו. רגליך נוגעות - לא נוגעות בגופות ערומים של גברים אחרים. אתה מתיישב על ספסל עץ ומתחיל לנסות להבין מה קורה.

קולות של מציצה לא משאירים מקום לספק. לא רחוק ממך, במרחק של לא יותר ממטר, אדם מוצץ לאדם אחר. לא רואים, רק שומעים. אתה מרגיש גל של ריגושים עובר לך בלב. יקרה? לא יקרה? אתה שואל את עצמך אם מישהו בכלל ירצה אותך. כמה דקות עוברות... מידי פעם נפתחת הדלת. מישהו נכנס, מישהו יוצא... אנשים מחפשים טרף.

אתה מרגיש רגל מהססת נוגעת בשלך. בודקת. מגששת... ריגוש. אתה לא מזיז את הרגל. אומר כאילו... זה בסדר. בשביל זה אני כאן. אתה מרגיש אותו נעמד מולך. יד מחפשת לך את הראש. אתה נע בכיוון, שיבין שאתה מצפה...הוא מלטף לך את הראש מגביר את הלחץ ואתה מרגיש איך הוא מושך אותך לכיוון הזין שלו. אתה מרגיש את הריגוש מרקיע שחקים. אתה יודע שזה הולך לקרות... אתה יודע שבעוד שניה או שתיים יכנס לך זין לפה. הלחץ על הראש מתגבר. אתה פותח את הפה. אתה מר גיש את ראש הזין שלו חודר לחלל הפה שלך. איך שהוא אתה מבין שזה המצב הטבעי שלך - יושב בסאונה עם זין של מישהו שאתה לא מכיר בפה. אתה מרגיש שזה מיצוי הזהות שלך. אתה מתחיל למצוץ. משקיע את הנשמה. רוצה מאד לתת לו להרגיש כמה אתה מתמסר. אתה שקוע במציצה הזאת. כאילו החיים שלך תלויים בה. הוא מתחיל להפעיל לחץ. יותר ויותר חודר לך לפה. אתה כבר לא עם הלשון על ראש הזין, השפתיים מקיפות את הגזע. זיין נעים, חלק, קשה מאד. אתה מלטף עם הלשון את תחתית הגזע, אתה מרגיש את הוריד שמתחתיו. אתה מרגיש את הראש לוחץ לך בגרון. תחושה של מחנק. אתה מנסה לשאוף אויר דרך האף. הוא לא מרפה... הלחץ ממשיך... אתה מנסה לנשום ולשחרר את הגרון. לרגע מבין שזה המבחן האמיתי. לא לשוא התאמנת על דילדו. אתה רוצה כבר שנים שמישהו יחדור לך לגרון. והוא חודר. אתה מרגיש את ראש הזין מפלס את דרכו. מרגיש אותו בקנה. מתפלא...מתפלא שלא היה לך רפלקס הקאה. אתה מתחיל להבין שאתה מצליח. הוא ממש עמוק בגרון שלך. אתה מרגיש את שיער הערווה לו מלחך לך את האף. רגע של גאווה והתרגשות. נגמר לך האויר. פאניקה...הוא מרגיש ומוציא קמעה. שוב הראש בפה שלך. אתה מעביר את הלשון על החור ומרגיש את הנוזל ההמקדים. מלוח קצת. נעים.אתה בולע את הנוזל עם הרוק שהצטבר בפה ומרגיש את הלחץ חוזר. שוב הוא חודר לגרון שלך. הנה אתה... משופד על זין. הוא עמוק בגרון. הוא שולט ביכולת שלך לנשום. הוא כובש אותך עד תום. לא נשאר ממך דבר. הוא מתחיל להוציא ולהכניס... אתה מתחיל להבין שאם תרצה או לא, הוא יגמור לך בעומק הגרון. אתה מתחיל לפחד.. רגע.. אתה לא עושה את זה... אתה לא נותן לגמור לך בגרון... רק לשולט שלך ובו אתה מאמין ללא סייג.מה יהיה? האם האיש הזה בריא?

אתה מבין שעברת מזמן את גבול האל-חזור. אתה חייב להרגיש אותו גומר לך בגרון. זו מהות הכניעות שלך. בכל פעם שהוא דוחף פנימה אתה מרגיש את הוריד שבתחתית הגזע. אתה יודע שכשהוא יתחיל לגמור הוריד הזה יפעם. כמו משאבת הקיטור של מכונת האספרסו שלך. אתה רוצה שהוא יגמור. כואב לך, אתה בקושי נושם, מרייר כמו כלב בחמסין, אתה רוצה את הזרע שלו... אתה רוצה להרגיש שגרמת לו לגמור... הוריד פועם. הלב שלך מחסיר פעימה. הוא נושף ואתה מרגיש את הזרע שלו מחליק במורד הגרון. הרגשה של שלימות.

maximF - צילום פרופיל שלך מדהים!!!! אחד היפים
לפני שנה
עבדצייתן - תיאור מדויק מושלם מרגש מטורף אהבתי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י