לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חומרים גזורים מחוויות שלמות

מקבץ חוויות, תובנות וסיפורים מבוססי מציאות שמשקפים את התפיסה שלי כלפי עולם השליטה והחיבור המיני-מנטלי.
לפני שנתיים. 31 באוקטובר 2021 בשעה 21:17

אני קושר את ידיה לגלגל הקשירה, מעל הראש, מקפיד על מתיחה מבוקרת של הידיים. אני מפשק את רגליה הארוכות שמסתיימות עם נעלי עקב שבחרנו יחד בקפידה עוד באותו יום (אוהב את החלקים שבקצוות הגוף שלה). קושר את הקרסוליים לרצועות בפישוק אסתטי (יש לי קטע עם נשים שמפשקות - שמתי לב לאחרונה). מבקש שתעצום עיניים.

המולת הזוגות מצטופפים מאחור נשמעת היטב. אגלי הזיעה על מצחה מרמזים שגם היא שומעת את הבליינים מאחור. אני יודע שזו המנגינה שהיא צריכה לשמוע עכשיו. אני יודע שהחושך ברוחה נצבע ברעש הנכון.

אני מתבונן בה, נהנה ממנה. מחליק יד על הרגל מהשוק ועולה מעלה אל הירך, מרים את החצאית ומלטף את המפשעה החשופה. מעביר אצבע בנקודת תורפה.
"את יכולה לפעור את הפה". אני מבקש. לפני שהיא עונה אני מספינק הספנקה ראשונה על פרח לב הזהב שבין רגליה. היא פוערת את פיה לרווחה ומזעיקה גניחה נעימה.

בזמן שאני מעצב כאן חוויה, אני מרגיש יד עדינה מלטפת את חולצתי מאחור כמו מבקשת תשומת לב. אני מסתובב ללכוד במבטי את הפוחז/ת. נתקל באישה קטנה וחטובה, בת 30 להערכתי עם חולצת בטן, בלי חזיה ועם הרבה חן ועם בן זוג מבסוט ליד. חושב שהיא חמודה לאללה. אני מניח שגם אני סביר מבחינתה, אבל אני מסמן לה שלא עם האצבע והיא מחייכת במבוכה. בן זוגה אוסף אותה אליו. היא שלו. הוא מסמן לי.

אני לוקח צעד אחורה ונותן לבת זוגי המיוחדת להבשיל לאיטה בתנוחה היפהפיה. מתבונן ביצירה הקטנה שלי, מציץ על גבר שחושק בה במבטו, קצת קפוא. וברור לי שהוא מבין באומנות, אולי אפילו עוסק בתחום. משהו טוב הולך לקרות. אני מתקרב אליה וממשיך….

 

---

מסיבות פטיש הן לא מסיבות אינטימיות. במידה רבה הן בדיוק להפך מזה, אבל דוקא בגלל זה הן הזדמנות להוכיח לעצמי כמה אני ממוקד בבחורה שלי, למרות הגירויים, הקהל והפתיינות שמכל עבר. דוקא עכשיו.


לא תמיד תפסתי ככה את הדברים. כיצור חברתי מסיבות פטיש נתפסו אצלי כ"בופה של מתירנות מינית", אבל ככל שלמדתי את ערכם של חיבורים אינטימיים, הבנתי שמוקד הכוח יהיה לעולם בת הזוג, והקהל לעולם יהיה ניצב במשחק התשוקה שלנו, אולי תפאורה ואם ירצה השם אז גם כלי עזר.
בכל מקרה עומדים במרכז - רק שנינו.


דוקא בהמולת האדם יכולה האינטימיות להתגלות בעוצמתה.
---


הורדתי אותה מהגלגל. חיבקתי בחוזקה ומשכתי אותה אל מאחורי ההמון שהצטופף באזור, אוספים בדרך שוט ערק וממשיכים אל רחבת הריקודים - רק שנינו.

 

 

 

 

amy​(נשלטת) - יפה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י