ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חומרים גזורים מחוויות שלמות

מקבץ חוויות, תובנות וסיפורים מבוססי מציאות שמשקפים את התפיסה שלי כלפי עולם השליטה והחיבור המיני-מנטלי.
לפני שנה. 23 בדצמבר 2022 בשעה 16:18

עם החולצה הגדולה שלי ותחתונים בלבד היא חזרה להתיישב לידי בסלון. לפני שהתיישבה על הספה ביקשתי ממנה לעצור ולהעמד מולי כשחלציה אל מול פניי. 

אני מרים את החולצה ומחליק את היד על בטנה. מנשק את מרכז הבטן, במידה רבה מקדש את האישה היפה הזו בזמן שאני גולש עם היד אל עבר המפשעה, מלטף את התחתונים המהודקים על הכוס שלה ואז חושף אותו, רטוב ולח ובעיקר קרוב אלי כל כך. נושם אותה, מסניף אותה וטועם. הזין הקשיח כבר זומם מזימות, אבל אני משהה את כולן. נהנה מתהליך איטי שבו אני מפשיט אותה – מקלף.
ישרתי מבט אל עיניה וראיתי מבוכה נעימה. לא צריך להגיד דבר. היא יודעת שהיא חשופה מאד עכשיו ואני יודע שהיא מגישה לי את זה. המשכתי להעביר את האצבע על איבר מינה הרטוב עד שביקשתי ממנה להתיישב. עלי.
 

בחיבור כזה היא מרגישה בנוח להיות הכי מפורקת וחסרת מגננות – פשוט להיות היא. להגיש לי אותה חשופה ופגיעה ואני יכול לבחור אם לפגוע בה או לשמור עליה. כל אדם בריא שייקבל גור כלבים חסר ישע אל ידיו – דבר ראשון שיעשה זה יגונן עליו.
אז אני שם בשבילה, עם כל מה שיש לי, עם כל מה שאני יודע, מכיל ומבין אותה.

 

האקט הפיזי הופך להיות רגיש יותר, חשוף וכואב, ארוז היטב בחיבור משמעותי שיצרנו. כשיש התפשטות מנטלית טרם ההתפשטות הפיזית אז החדירה לגוף היא במידה רבה גם החדירה לנפש.

 

אני חודר אליה, אל גופה העירום, אל נפשה. אין מגננות, אין אגו. אין רצון להתענג. כל מה שיש זה חיבור ישיר בין אדם לאדם ובין אדם לעצמו. חיבור כואב, עוצמתי. כל נגיעה מורגשת היטב, כל ספאנק זורם מהגוף פנימה אל כאב של הנפש. הזין חודר מהכוס הישר אל המוח. אני נותן לה להרגיש ולהבין שהיא הכי חזקה גם שהיא פגיעה, גם שהיא מפורקת לגמרי. הנה היא ניצבת מול כל זה, מתמסרת מבלי לברוח. יודעת שאני לא עושה לה הנחות וגם היא לא תעשה לעצמה.

 

בסוף אחרי שהזדיינו כל כך חשוף וכואב, אחרי שהיא שיחררה הכל, כשהיא עירומה מבפנים כלפי חוץ, היא לא משאירה לי ברירה אלא לעטוף אותה, להשלים ולהיות שכבת ההגנה שקודם היא הסירה בפני. מערסל אותה ומסיים איתה את הלילה.

im for you​(נשלטת) - תמיד נהנית מהכתיבה שלך, תענוג לקרוא😍😍
לפני שנה
עידן האלמנט​(שולט) - מחמיא לי מאד... לא מובן מאליו.
לפני שנה
fatiefairy - אני חושבת שאלו אחד מהפוסטים הבודדים שקראתי שנכתב על ידי שולט שהעבירו בי צמרמורת נעימה. איזו כתיבה נהדרת.
לפני שנה
Kim carnes - מממ מתגעגעת
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י