ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשהחושך מאיר לנו את הלילה.

Something about a little box with a mirror and a tongue inside
לפני 11 שנים. 19 בנובמבר 2012 בשעה 9:34

 

את לא צריכה לנבוח, אני לא צריך לבוש מעור, כשאת על ארבע, אל תלכי, יש דברים כל כך יותר טובים לניצול התנוחה הזאת, אני יכול להכאיב לך אבל לא צריך שוט או אביזרים עבור זה. והקולר הכי שווה זה האחד שלא רואים, הוא לא עשוי מחומרים מוחשיים. רק מהאהבה שלך באדום.

אין דבר יותר סקסי מלהנות מהחיוך שלך, מהסיפוק שלך ולפנק אותך, לא כי צריך, אילה רק כי אני רוצה ונהנה מזה, בלי פחד, בלי דאגה שזה משנה את המערכת שלנו, זה לא.  עוצמה לא נמדדת בשפה עילגת של קללות עם חזרה על המילה כלבה או זונה, אפשר פשוט לבקש ממך עם מבט נחוש לפסק את הרגלים. או פשוט להגיד לך "שבי" ואז או שיש בי את זה, יש בנו, או שאין, כל השאר זה משחק של ילדים מתלהבים.

אז אני מלטף אותך שתתרגלי למגע שלי, זה יותר חשוב מלהכאיב, נקודה של מלח בים של מתוק יכולה לקחת אותך לסוף העולם, ואת יודעת שהכאב גם שם כבר.

ואת התרגלת.

משום מה וגם לא רק באתר הזה, אני תמיד נופל לאותה הגדרה, אני תמיד מכאיב לך, התמכרות מרצון, ויש הבדל ענק בין אגרסיבי לאלים, אין לי שום תסכול לפרק עלייך, רק הנאה מהצורך שלך בי, מיחסי הכוחות שלנו כשיש לך הכול, ואת כמו מלכה, גם עבורי, ועדיין שלי ומתחתי. לכי תביני.

אני למעלה כי כך אני, גם כאן היה קשה לי להגדיר את עצמי כשולט, אני למעלה ואת איתי שם. וניל זה לא...

אז כשאת רוצה תיסכולים של ילד כאפות עם עיגולדים וילקוט של בימבה, שצריך את הקולר, צריך שתלכי על ארבע, וצריך להשפיל אותך כדי להרים את עצמו, אל תבואי אלי, יש כאלה 10 בשקל בעליה של רחמו, או בחינם בכלוב.

להצלחה יש ריח משכר של מרלו יבש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י