ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשהחושך מאיר לנו את הלילה.

Something about a little box with a mirror and a tongue inside
לפני 6 שנים. 23 באוקטובר 2017 בשעה 21:13

 

 

די כבר, אתם מזיינות את עצמכן, אם הקמפיין הזה יצליח, אתן תקבלו גברים מסורסים, גברים שאתן לא אוהבות.

די כבר, נכון שצריך להתקדם, ופעם בכלל היו קונים נשים, רק מה התקדמנו ו....היום זה בחינם, ואני לא ממש בטוח שהשתפר מצבכן.

די, כולנו קצת #גם אני, כולנו קצת חזירים, זונות, נסיכות, כלבים, רעבים, מנומסים, רעים ומה לא.

די כבר, אתן לא רוצות אותנו אחרת.

 

הדבר הכי חשוב לזכור במאבק זה שלפעמים משיגים את מה שמבקשים, אז לדוגמא יש היום שיווין זכויות, ואתן לא רק סוחבות את ההריון, יולדות ומטפלות בילדים, אתן גם יוצאות לעבודה, ונדרשות לשלם חצי במסעדות, והגבר שלכן כבר לא לוקח אותן כמו האדם הקדמון, הכל יותר עדין, לא בטוח שהעסקה השתלמה לכן.

 

אני אסייג נקודה אחת, והיא חשובה, ברור שכל דבר מצריך הסכמה, וכשלא הסכמתן, אז יש משטרה, וטוב שכך, אבל שם זה הגבול, הגבול היחיד שאתן באמת צריכות, כל השאר מותר ורצוי!

 

ה#גם אני, מוביל למקום רע, מקום של חיזור מפוקח, מקום של גברים שמפחדים, מקום של נשים עם שפם.

 

ושתדעו מראש, שלא יהיה לכן אפילו ספק קל, אין משהו שיכול לעצור את מה שהגוף והנפש רוצים, אפילו ההיגיון והשכל הישר יפסידו במלחמה הזאת.

גם אתן מפסידות. ולא באמת משנה מה התוצאה תהייה.

 

 

 

cocco - מה אי אפשר שתדעו להבדיל בין הטרדה פוגענית לבין להתחיל באופן אקטיבי ולא מסורס עם מישהי? חיזור תמיד צריך להיות מפוקח ולא פולשני . כן, התודעה לא לפגוע תמיד צריכה להיות שם. וזה ברור שאתה מדבר ככה כי לא נפגעת על רקע מיני בניגוד לרוב הנשים שאתה מכיר. סתם בורות רגשית כפרה זה כל מה שהפוסט הזה מייצג
לפני 6 שנים
Littlekiddo​(שולטת) - תודה ששמת את זה במילים. ניסיתי. לא הצלחתי. חיכיתי.
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - היה צפוי... כל מי שחושב אחרת לעלות על המוקד.... ההבדל מאוד דק, אהבת או לא אהבת, אם אהבת זאת לא הטרדה, אם לא אהבת אז הטרדה.... אז מי באמת מחזיק במידע אם זאת הטרדה או לא? לא משנה, אני יודע שלא תחשבי על זה, כי זה לא מתאים למוקד...
לפני 6 שנים
cocco - לא יזיק לגבר הישראלי קצת מודעות של רגישות לאגו המליטנטני בהמי שלו. כולם יצאו מורווחים כאן אל דאגה
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - כן, זה רק הגבר שבהמה... אתן מעדיפות את הגבר הישראלי שלכן עדין מסורס ומבוהל. סורי לא יעבוד.
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - תודה, זה לא פוסט נגד נשים, וגם לא כזה שלוקח מהן משהו ששיך להן, זה רק נגד השפם, נגד תסביך העדר, נגד אצבעות מאשימות, אם מישהו לקח משהו שלא רצו לתת לו, שישלם את המחיר, יש משטרה בשביל זה, אבל איכס כמה שהן גבריות כאן לפעמים.
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - ועוד אחת, כי זה מדהים כמה אדומות יש לי, כל כך הרבה דעות בהחבא, בדיוק בגלל נשים כמו כאן, עם שפם והרבה כאב, אנשים מפחדים להגיד את מה שהם חושבים. הגבול נמצא באם את רוצה את הפניה הזאת אלייך או לא, ורק את יודעת את זה בסוף, מה שהאחד יעשה איתך ולך יהיה בדיוק מה שאת רוצה, ואם שני יעשה את אותו דבר זאת תהייה הטרדה, וכל ההבדל נמצא אצלך שוב, בהרכב הכימי שלך, בפנטזיות שלך, בדברים שעברת בחיים, בדברים שאת אוהבת. אז אולי כשהוא גמד זאת הטרדה כשהוא גבוה זה מחמיא לך, אולי כשהוא טיפש ומשמעם זאת הטרדה, וכשהוא חכם ומצחיק זה רצוי. אז די כבר עם הצביעות.
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - אני בטוח שאת המרמור הזה הרווחנו אנחנו הגברים ביושר. נשים אכן נאנסות, והמעמד של נשים בעולם שלנו לא באמת הוגן, שוב, אני לא נגד זכויות לנשים או בעד הטרדות, אכל כשכל מה ששונה בין הטרדה לבין משהו לגיטימי זה לא המעשה שהגבר עושה, אילה רק רצונה של האישה, בבחינת אם היא רוצה אותך, אז המעשה התקבל בשמחה, ואם לא אז אתה בבעיה כי אתה מטריד, אז איך באמת רוצים שגברים יתנהלו? שיקחו סיכון? שיחכו שאישה תרמוז קודם? שיוותרו על לפנות יותר מפעם אחת? הנשים באמת חושבות שאין לקמפיין כזה השלכות? הן באמת לא מבינות שגם הגברים שהן רוצות יתנהגו אחרת פתאום?
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - ועוד משהו בנושא, אתם באמת רוצות שגברים יתנו לכם את אותו יחס שהם רוצים לאמא שלהן או לאחות שלהן או לבת שלהן? באמת? באמת?
לפני 6 שנים
לוקח בטבעיות - לא מסכים איתך אח שלו. יש דרכים לחזר. רוב אם לא כל הפרסומים שהיו, הם לא חיזור. גם אם לא היה מגע. למשל, מה שעשה אלכס גלעדי, לנרי ליבנה. הביא אותה הבייתה בשקר, והתפשט. out of context. היא אולי מטומטמת אבל הוא מטרידן, אמנם לא עבריין (לפחות במקרה זה). נתעלם מעניין קלאס. לגבי אושרת קוטלר למשל - אני הייתי מכניס אותו לכלא. רק על זה שהתנה עבודה בסקס. גם אם לא היה כלום. בדיוק כמו שחיים כץ, השר המאפיונר, צריך לשבת בכלא על זה שהכריח עובדים להצביע עבורו ע"י לחץ על מקור הפרנסה. אבל זה מקרה אחר.

יכול להיות שבשוליים ישנן גם תלונות על אקטים גבריים, שהם במסגרת נאמר הגבולות הלגטימיים, גם אם על הקצה. ואכן זה סובייקטיבי. אבל זה בשוליים. כל מה שאני שמעתי לפחות, נע בין עבריינים למטרידנים. אבל כך זה בכל תנועה מסיבית של אובייקט גדול, יש גם סחף נלווה לא רלוונטי. אתה הופך את הסחף לעיקר. אם זה פוגע לך בגבריות ומסרס אותך, תבדוק את עצמך. לי קרו מיקרים שהייתי צריך להיות מאוד חזק בשביל לעצור או לא לנסות, רק כי זה לא היה צריך לקרות. גם אם חשבתי שהבחורה אולי מפלרטטת או רומזת. וגם היו מיקרים שבהם הרגשתי שבחורה לא מרגישה בנוח עם הפלרטוט, ואפילו חשבתי שהייתי לא בסדר באופן מסוים. לוקח אחריות ולומד. ויש לזה אפססס השפעה על הגבריות שלי.
לפני 6 שנים
גרנוי​(שולט) - אם מדברים על שוליים מול עיקר אז לידיעתך, רק קצה קצה הקרחון של הדברים שבינו לבינה נחשפו לאוויר העולם, וטוב שכך. העיקר עדיין נמצא בתחום האפור שהוא אולי המקום הכי חשוב שיש לעולם הזה להציע לנו. אם זה שחור, שיגשו למשטרה, ושאנשים ישלמו את המחיר, אם זה לבן, זה בסדר לזוגות מסויימים.

מותר לנשים להגיד לא, וגברים צריכים לכבד את זה, אבל בין זה לבין להפוך את החיים רמון לעבריין מין עם הרשעה כי הוא נישק מישהי שרצתה אותו יש מרחק ענק.
אין לי בעיה עם הגבריות שלי, יש לי בעיה עם הנשיות שלהן... וגם עם זה שמובילים אותנו למקום שלא תואם את הצרכים הפיזיים שלנו, של הגברים והנשים.

והאמת ששקלתי אם אני רוצה להפוך את התגובה שלי כאן לאישית יותר, כמו שאתה עשית, החלטתי שלא, פשוט כי זה כל כך קטן להגיב לגוף הדובר במקום לגוף העיניין.

אז תרגיש גבר.
לפני 6 שנים
snoWhite​(נשלטת) - קשה לתת רשימה של מה יוצר תחושת איום . את יכולה להסתובב ערומה אצל זר ולהרגיש מוגנת ואת יכולה להיות במקום הומה אדם ומישהו יסתכל עלייך ותרגישי מאוימת, ומה תגיד במשטרה? מישהו הסתכל עליי? ואם קשה לכם עם זה שכולם צריכים לקחת כמה צעדים אחורה ולראות איך מתנהלים , והמחיר הוא שלא תתחילו איתנו , ותתנהגו אלינו כמו אל אמא שלכם -אנחנו נשרוד את זה. וכל המחמאות האלה שיש לנו שפם ואנחנו ממורמרות (שכחתם לסביות) - לא מוסיפות לכם כבוד
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י