סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני יודעת לחכות

כשאני כותבת... כשכל אחד יכול לראות, נוצר בעדינות מקום שבו אני קיימת. שבו קיימת זו שהפכתי להיות, או שאולי הייתי תמיד- מייפל:סאבית.
לפני 20 שנים. יום שני, 26 ביוני 2006 בשעה 16:37

אני רוצה להרגיש. רוצה להרגיש במלוא היכולת. במלוא העוצמה.
זה לא כל כך הולך לי.
פעם חשבתי שמה שיעזור לי זה בדסמ, אבל האכזבה הייתה כל כך גדולה.
אולי באמת מה שיכול לעזור לי זה בדסמ, אבל לרוע המזל כל השולטים שפגשתי כאן לא הוכיחו את עצמם בשום צורה בעצם.
טוב אולי לא כולם.
בכל מקרה אני רוצה להרגיש.
מוזיקה עושה לי את זה. לפעמים סרט או ספר.
אני רוצה שהוא יעשה לי את זה.
כלומר, אני אוהבת אותו.
אבל אני רוצה להרגיש.
בא לי לצרוח.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י