לפני 20 שנים. יום שני, 7 באוגוסט 2006 בשעה 15:38
אני קצת משתוללת.
בעיקר כי נמאס לי לשתוק נוכח פאשיזם אטימות טיפשות צדקנות ודמגוגיה.
אני קצת משתוללת.
בעיקר כי נמאס לי לשתוק נוכח פאשיזם אטימות טיפשות צדקנות ודמגוגיה.