סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני יודעת לחכות

כשאני כותבת... כשכל אחד יכול לראות, נוצר בעדינות מקום שבו אני קיימת. שבו קיימת זו שהפכתי להיות, או שאולי הייתי תמיד- מייפל:סאבית.
לפני 20 שנים. יום שישי, 15 בספטמבר 2006 בשעה 18:31

אני לא מרגישה טוב ואני עייפה.
עבדתי היום נורא קשה עד אחר הצהריים מחוץ לבית ואני עדיין עובדת עכשיו על אותה עבודה מעצבנת שלא נגמרת.
אני מצוננת, האף שלי נוזל כמו ברז מקלקל, הגרון שלי מעקצץ וכנראה שיש לי גם חום.
הוא עצבני, מקטר שאין מה לאכול בבית, רוצה לבטל את התוכניות שעשינו לערב ראש השנה.
אם האף שלי יפסיק לנזול אני אהיה אדם יותר שמח.

אה, כן, ואם למישהו היה ספק- אני לא פחדנית.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י