שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורי ניו יורק, או עלילות שרון בתפוח הגדול

תיאור חוויות מעניינות מתחום הבדס"ם שהתמזל מזלי לחוות בשנותי בניו יורק.
לפני 14 שנים. 1 במרץ 2010 בשעה 13:50

יש בניו יורק כמה ארגוני בדס"ם שונים שמביאים אנשים שיעשו פרזנטציות בנושאי בדס"ם שונים. אחד מהם נקרא DSF (Dom Sub Friends. מנהל אותו בחור חביב שמכונה סיר ויקטור. הארגון מציג כל שבוע ביום שישי פרזנטציות בהשתתפות כשבעים צופים, בדרך כלל מדובר במעין שיעור של שעה וחצי הכולל סקירה של הנושא, נושאי בטיחות והדגמות והמנחים מתחלפים כל פעם. כבר יצא לי לראות שם הצגת נושאים מגוונים כמו מחטים למתקדמים, משחקי תפקידים, CBT, ממיפיקציות ועוד ועוד.
בכל מקרה הצעתי לסיר ויקטור לעשות פרזנטציה באחד מהנושאים האהובים עלי שהוא שליטה באמצעות הרגלים (פירוט בהמשך) והוא שמח על ההצעה.
במקור רציתי לעשות מצגת רק על טרמפלינג אבל החלטתי להרחיב קצת את הנושא. בסיכומו של דבר הנושאים עליהם עברתי ואותם הדגמתי היו טרמפלינג, סיזורינג, בעיטות והערצת רגליים כפויה.שמה של המצגת הייתה: "שליטה באמצעות רגליים, או הרגל המנענעת את העבד היא הרגל השולטת בעולם."
ועכשיו לקצת הסברים על כל נושא:

טרמפלינג:
דריכה על אנשים. כלומר לעמוד עליהם או ללכת עליהם כשהעבד משמש כמרבד אנושי. אני הרחבתי את זה גם לישיבה על העבד וקפיצות עליו. זהו אחד מהתחומים האהובים עלי. זה הרבה יותר משמח אותי לשבת או לעמוד על עבד במקום על רצפה או על כורסא. אני גם מאוד אוהבת סוגי שליטה בהם השליטה היא פיזית לחלוטין, כלומר כשאני עומדת על עבד, הוא כמו שטיח למרגלותי ואני מתנשאת מעליו עם כל 183 הס"מ שלי (בלי עקבים) מבנה הכוח ברור בלי שום צורך במילים או בהסברים. ולחובבי טרמפלינג אמיתיים זה פשוט מרגיש הכי נכון בעולם.

סיזורינג:
תפיסה של העבד במקומות שונים בגופו בין הירכיים של הדומית והפעלת לחץ באמצעות הירכיים. אפשר לעשות סיזורינג על אזור הראש (נא להפסיק לרייר...), לרוחב הבטן, על הידיים או על הירכיים. והאמת שאחרי שנים רבות בחדר הכושר יכולות הסיזורינג שלי הן פשוט קטלניות (ותודה למכשירי הקרוס טריינינג ולמכונות הירכיים למיניהן שהביאוני עד הלום).

בעיטות:
למעשה זה חלק מתחום שנקרא beat downs הכולל הפיכת העבד לשק חבטות אנושי, אני עושה את זה גם בעזרת אגרופים אבל מאוד אוהבת בעיטות. כמובן שצריך לדעת היכן מותר והיכן אסור לבעוט (כמו בהרבה תחומים בבדס"ם שנחשבים קיצוניים יותר חייבים לשמור על כללי הבטיחות בקפדנות) אבל זה כיף גדול, ותתפלאו יש לא מעט אנשים שמאוד אוהבים להיות הקורבנות. תת תחום בקטע הזה הוא בעיטות באשכים, אבל זה ממש לא לכל אחד רק למכורים לעניין (כן, כן, אני יודעת שהמין הגברי ברובו מפטיר עכשיו אאוץ' קולקטיבי)...

הערצת רגליים כפויה: forced foot worship
שייך לתחום של פוט פטיש אבל כשהדברים נעשים בכפייה, למשל לדחוף בכח את עקב המגף לתוך פיו של העבד ולחייב אותו ללקק.

טוב, עד כאן ההגדרות ובפעם הבאה אני אתאר את המצגת עצמה.


muzungu​(נשלט) - מפחיד נורא......וואו....חייבים?
לפני 14 שנים
שרון38​(שולטת) - ממש לא חייבים, הבלוג שלי הוא באופן כללי לא לבעלי לב חלש
לפני 14 שנים
muzungu​(נשלט) - מחכה בכליון עיניים למצגת ......
לפני 14 שנים
נרמס - מאיפה נחתת כאן ? חיפשתי אחת כמוך שנים ! ידעתי שיש נשים כמוך רק בחו"ל ... מדהימה שכמוך
לפני 14 שנים
שרון38​(שולטת) - עד כמה שאני זוכרת, נחתתי בנתב"ג :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י