שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא,

© כל הזכויות שמורות
לפני 8 שנים. 30 ביולי 2015 בשעה 20:42

יש לי כמה דיעות, שאפילו כאן בחסות האנונימיות (נו, הדינוזאורים מזמן לא כאן וכל השאר הם דף חלק) ישמעו קצת-הרבה קיצוניות מדי. היום היה יום זוועתי. נכון, היתה גם פאשלה משטרתית. אבל יש פה במדינה הזאת פאשלה הרבה יותר עמוקה. ונכון, הסמן שלה זה ביבי וחבר מריעיו. אבל ההתממות הזאת היום של הציבור החרדי, העא-אלק גינוי של הממסד החברתי, תגידו, את עצמכם אתם משכנעים? כי אותי ממש לא. יש גבול. ויש דיין. כן, אבא שלכם, זה ששומר עליכם מלמעלה. הוא כבר יסדר איתכם את החשבון ביום הדין. כי הוא זה שכתב (לדבריכם, אני עדיין לא קיבלתי הוכחה לזה שהוא בכלל קיים) שקודם כל אדם וחברו, ורק אח"כ אדם ומקום.

ואני כולי תקווה, כנה ואמיתית, שאותם אלו שרק באגב, קראו למצעד בשמות גנאי, שבשם השם קראו להחריג אהבת דוד ויונתן, כן כל אותם משוקצים בחזות "אבא ישמור" ו"למען השם", כולכם תקוללו באחת הקללות שיושבות לי כרגע בלב, וגם הנייר הוירטואלי שפה לא יכול לסבול אותם שחור על גבי לבן, ולכן ארמוז בקטנה שהמכה העשירית היא שמאחלת אני מקרב ליבי לכל בניכם. לא רק הבכורים.

 

אח גיבור​(אחר) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 8 שנים
אח גיבור​(אחר) - מדיניות הטרנספר של ביבי נתניהו - להבריח מהארץ צעיריםחילונים עם ראש טוב, שלא מצביעים ליכוד, שס או מפדל. זה לא מקרי יוקר המחיה, מחירי הדיור... לא רוצים אותך כאן!
לפני 8 שנים
סיסי סלייב בלב - עם כל הכבוד את שבויה בדיעות קדומות.אני נשלט מוזר ושונה וגם חרדי.כל חרדי מוקיע את המעשה הנפשע שקרה היום ,הדקירות האלו בניגוד גמור לרצון אלוקים ,כמו שלא אקרא לכל החילונים גואל רצון כך אל תקראו לכל החרדים כמו אותו זבל שעשה את זה.כעסתי וכאבתי בדיוק כמוך וכמו כמעט כל החרדים.כאחד בעל נטיה מינית שונה מהרגיל דעותיי לא בהכרח תואמות למוחים נגד המצעד..ולמרות אהבתי הגדולה לכל הגאים אני לא חושב שיש עניין לצעוד כך
לפני 8 שנים
זאת​(שולטת) - גואל רצון, פעל בשם ולמען השם. דוגמא עלובה. סליחה.
לפני 8 שנים
סיסי סלייב בלב - הדוגמא עלובה אבל הרעיון מובן.כל הערבים מחבלים כל האתיופים שתיינים ומנפצי מסעדות כל הימנים קיצוניים כל השמאלנים בוגדים כל החרדים פאנטים/רוצחים..
כשאת רואה רוצח/שודד/אנס בטלוויזיה גלוי ראש את אומרת כל החילונים כאלה?את מרגישה קשר כלשהוא אליו?את מתביישת בגלל מעשיו? למה שאני אתבייש ואהיה קשור לאותו חולה נפש?כי לשתינו יש כיפה ??
לפני 8 שנים
סגידה - מה את רוצה מאלוהים? אם אינך מאמינה שהוא קיים,מה לך כי תליני עליו?
ואם הוא קיים,נראה לך שזה מה שהוא רוצה לראות?רוצחים מתועבים?!
ואני לא מביע דעה אם אני בעד המצעד או לא...אבל אולי גם אנחנו חברי הכלוב נצא למצעד? למה רק הומואים ולסביות?!
לפני 8 שנים
זאת​(שולטת) - אינני בטוחה לגבי המצעד בירושלים הבירה, אבל במצעד של ת"א, צועד בגאון התא הבדס"מי. חבל שפספסת את נוכחותי שם.
לפני 8 שנים
אביב נעורים - תשאל כל אדם מאמין אם אלוהים הוא כל יכול ? הוא יענה בוודאי. הוא יכול לעשות סלע שהוא לא יכול להרים ? התשובה של אדם מאמין תהיה. א.... אלוהים לא מתעסק בקטנות. שאלה פילוסופית עמוקה.
פשוט ביזיון מה שקרה במצעד הגאווה. הכל מתחיל בדברים קטנים ונגמר באסונות גדולים.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י