צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שכתבתי

סיפורים הגיגים וכו'
לפני 14 שנים. 21 בפברואר 2010 בשעה 16:14

"נתחיל" אמר, והחל פותח את חגורת הג'ינס שלו, מוריד את הג'ינס ונשאר אך ורק בתחתוני הבוקסר שלו, דרכם יכלה דנה לראות את הזין שלו, גדול, עבה, היא ידעה שמעולם לא ראתה איבר בגודל כזה. ופערה זוג עיניים גדולות, מבלי משים היא ליקקה את שפתה התחתונה.
"את מוכנה?" שאל.
"מוכנה למה, אדוני?" שאלה, בחשש, בתקווה.
"להראות לי כמה את זונה טובה.." אמר, מפתיע אותה בכל פעם מחדש בכינוי חדש שהוא נתן לה.
אף פעם לא קראו לה זונה, כלבה.
החבר שלה אפילו לא העז לנבל את פיו, אפילו כשרצתה להכניס קצת מילים מלוכלכות למיטה, הוא אמר לא שהוא לא מסוגל לקרוא לה במילים כאלה.
היא התרגלה במהירות מפתיעה לכינויים האלה, הם לא פגעו בה, לא העליבו אותה, היא הופתעה מעצמה, אבל היה בה צד שהצמטרר לשמע הכינויים האלה, התענג..
"אני אשחרר לך יד אחת" אמר, ושיחרר את ידה הימנית, הקרובה יותר אליו.
"ועכשיו כלבה, תורידי לי את התחתונים"
דנה קירבה את ידה אל תחתוניו, מורידה אותם בידה האחת, לאט, מהופנטת בעודה עושה כך, ואז, מעבירה אותם מעל לבליטה התפוחה, מעל הזין האדיר שלו. מגלה את האיבר הגדול ביותר שראתה, מוקסמת, מבוהלת, ממשיכה להוריד את התחתונים עוד ועוד, נאלצת להתקרב עם ראשה אליו, כדי שתגיע עם ידה יותר ויותר למטה במורד רגליו, ובעודה מתקרבת, מרגישה את הזין החם על ראשה, היא התאפקה מלהסתכל הישר אל הזין הזה, הזין אשר הקסים אותה בצורה אותה לא יכלה לדמיין.
"זהו, אני לא יכולה להוריד יותר אדוני" אמרה, כאשר לא יכלה להגיע למטה יותר.
"תסתכלי אליי" פקד, ובעודה מסתכלת אליו, ואל הזין שלו אשר עמד ביניהם, היא החזירה את ידה קרוב אליה, האדון הוריד את תחתוניו במהירות עם רגליו.
"ותקשיבי לי טוב."
היא הסתכלה אליו, מעבירה מבטה מעיניו לזין שלו, בצורה כמעט בלתי נשלטת, ואז שוב לעיניו.
"את הולכת להראות לי עכשיו כמה את זונה טובה.. ברור?"
"כן, כן אדוני"
"תתפסי את הזין שלי עם היד שלך"
היא הושיטה את ידה, רועדת, מכסה אך בקושי את כל היקף הזין שלו עם ידה הקטנה, מרגיש את החום, את העובי, את האיבר הקשה בידה הקטנה, פיה התמלא נוזלים, כמו יודע את שעליו לעשות בקרוב.
הזין היה להערכתה כ25 ס"מ, והיא חשבה כמה היא תוכל להכניס ממנו אל פיה, או למקומות אחרים בגופה.
והפעם, קצת פחות שונאת את עצמה על המחשבות האלה, אולי בהשפעת היין, אולי בידיעה כי אין היא יכולה לשלוט על שום דבר שיקרה כאן ועכשיו.
"את יודעת מה לעשות עכשיו דנה'לה" אמר בשקט.
ודנה, מבלי לומר מילה, החלה לקרב את פיה אל האיבר של אדונה החדש.
היא פערה את פיה רחב ככל שיכלה, ברגע ששפתייה נגעו בכיפת הזין שלו זרמים עברו בכל גופה, היא הרגישה את השפתיים התחתונות שלה בוערות, מתחננות..
"בדיוק ככה" אמר
והיא המשיכה להכניס את הזין לתוכה, עמוק יותר ויותר, מאוננת לו תוך כדי עם היד, כולה נמצאת בתוך הסיטואציה, פיה מתמלא ברוק, עוטף את הזין בחום ורטיבות, מכניסה ומוציאה את הזין מפיה הרעב, וכל פעם יותר ויותר עמוק, עד שהרגישה שלא יכולה להכניס אותו עמוק יותר, ונשארה למצוץ ככה, ולאונן לו נמרצות, מרטיבה את הזין שלו עם הלשון שלה, עוטפת אותו ברוק כדי שתוכל לאונן לו כדי שיהיה לו טוב יותר, נעים יותר..
"יותר עמוק" אמר.
יותר עמוק?! הוא רציני?! אני אחנק.. חשבה. אך לא חשבה אפילו לומר לו את זה, או להתנגד.
היא ניסתה להכניס אותו עמוק יותר אך כשהזין הגיע לפתח גרונה היא הוציאה אותו במהירות, הרגישה כי היא עומדת להקיא, והחלה משתנקת ומשתעלת. דמעות זולגות מעיניה.
"נסי שנית, תשתחררי, את מסוגלת לזה, אני יודע." אמר בשלווה ובביטחון, מלטף את ראשה.
דנה נשמה כמה נשימות עמוקות, ופערה שוב את פיה, מקבלת לתוכה את הזין העצום, מוצצת אותו שוב בלהט גובר, יותר ויותר עמוק.. וכשהגיעה לגבול אותו לא הצליחה לחצות בפעם הקודמת, היא עצמה את עיניה, מנסה לשחרר את גרונה.
"בדיוק ככה.. טוב מאוד זונה שלי.. תמשיכי.. את לא מוציאה אותו מפיך גם אם את מרגישה שאת נחנקת"
אמר ותפס את ראשה בשתי ידיו החזקות, מקרב אותה קרוב יותר אליו, מכניס את הזין שלו עמוק יותר לתוכה.
היא הרגישה שהיא עומדת להקיא, רוק הצטבר בפיה ונזל על סנטרה, על המיטה, דמעות זלגו מעיניה, היא נהייתה אדומה, אבל לאט לאט הגוף שלה התחיל להתרגל לזין הענק.. הגרון שלה הפסיק להתנגד, קיבל את הזין עמוק יותר ויותר.. מרגישה תחושה מדהימה, לא מאמינה שהזין נמצא אצלה בתוך הגרון, כל כך עמוק..
האדון החל לדפוק אותה פנימה והחוצה, מוציא ממנה קולות של סיפוק, הרוק נזל ממנה על סנטרה, גרונה, על ביציו של אדונה, על גופייתה השחורה, המיטה, היא הרגישה כל וריד ווריד, הרגישה כמה הוא קשה, ועבה, וטעים.. "לעזאזאל, זה כל כך טעים וטוב.." היא החלה להשתחרר במחשבותייה, מוצצת עוד ועוד, בתשוקה, בתאווה, מאוננת ומוצצת, שומעת את אדונה גונח מתענוג ושמחה שהיא מצליחה לספק אותו.
היא כל כך רצתה לאונן, לגעת בעצמה, להתפרק, אבל לא יכלה, לא כשיד אחת שלה עוד קשורה והיד השניה שלה אוחזת בזין שלו.
ובעודה חושבת על כך, האדון תפס את ראשה בשתי ידיו, והרחיק את פיה הרעב ממנו.
"טוב מאוד זונה, טוב מאוד" הזין שלו נע על פניה, לחייה, שפתייה, והיא התאפקה שלא להכניס אותו שוב אל פיה..

חתולההה - וואףף וואףף יאמי יאמי:)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י