סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברי הימים והלילות

הבלוג בו אתעד את חיי, אחלוק ואשתף הגיגים- כולכם מוזמנים!
לפני 18 שנים. 22 ביולי 2005 בשעה 21:09

זהו , אחרי אינספור לבטים מחשבות , ובעיקר מעט שיעמום רגעי, החלטתי להתחיל לכתוב בלוג . אני חושב שזו דרך מצויינת לתעד את חיי , לשפר קצת את יכולת הביטוי שלי בכתב וגם את מהירות ההקלדה.

אני בן 24 ( אוטוטו 25 ) סטודנט , וגר עם 2 שותפות .
אחת לומדת תקשורת נקרא לה השחרחרת, ואחת נקרא לה הבלונדינית .
אני מוכרך להודות שהדינמיקה החברתית אצלנו בדירה היא כל כך אבסורדית שאפשר להעסיק פה סוציולוג במשרה מלאה שינסה לפענח מה קורה כאן .
אתחיל במספר דוגמאות . נקודת חיכוך מספר אחת : המטבח .
השחרחרת מאמינה שהפח מתרוקן מעצמו , שהכלים באופן פלאי מתנקים מעצמם ואז משגרים את עצמם בחזרה לארון .
הבלונדינית כבר מזמן וויתרה על לנסות לשמור את ניקיון המטבח , ובחרה בטקטיקה מאד ייחודית .
היא פשוט לא אוכלת שום דבר בבית ,למעט יוגורט בבוקר . שזה, אני מוכרך להודות, גישה לא רעה , היא גם נמנעת מלהיכנס לבוץ שנקרא מטבח , וגם יורדת במשקל .
במהלך השנה גיליתי שישנו איזשהו חוק לא כתוב בין שותפים שאומר שאסור לדבר על המטלות המשותפות . המטלות כנראה יתבצעו איכשהו מעצמן .
מכיוון שתחזוקת המטבח הפכה להיות עניין שלי ושל השחרחרת , החלטתי לשבור את החוק .אחרי שווידאתי שאכן כל הכלים בכיור הם שלה , ניגשתי אליה ואמרתי לה שאני מבקש (בנימוס רב , אני מוכרח להודות ) שתנקה את הכיור . היא הסתכלה עלי במבט חצי מופתע חצי המום ואמרה לי :" מה ?!!!" . חזרתי שוב על דברי , וביקשתי שתנקה את הכיור . היא השיבה :" אני אנקה אותו כשיהיה לי זמן לנקות אותו " . כעת נפרשו בפני 2 דרכים: האחת להתעצבן ולומר לה : " את תנקי אותו עכשיו יה זונה ! נמאס לי שהכיור מטונף כדרך קבע, ונמלים מסתובבות בו חופשי " , והשניה , לשמור על קור רוחי ולומר :" מפריע לי שהכיור מלא " ואפילו להוסיף חיוך .
בחרתי באופציה השניה .
אני מאמין , שצעקות אינן מביאות לאפקט הרצוי . והפלא ופלא, אחרי שעתיים , הכיור היה מבריק .
אני מאמין שהחוק הלא כתוב בנוגע לשיחה על מטלות משותפות , נובע מאי הרצון להיכנס לעימות עם השותפים שאיתם צריך לחיות יום יום. בדרך כלל דיון בנושאים האלה סוחף אמוציות וכעסים , והטונים עולים די מהר . אני עוד מאמין , שאם מתכננים את השיחה מבעוד מועד , עם תשובה נעימה לכל תגובה מתלהמת , ניתן להפוך את השיחות העלה לרצויות ומועילות .

על עלילות התנור , קו הטלפון והמלפפונים שלי במקרר בפרק הבא של החתולים הסמוראים ...


היום עשיתי מבחן בסטטיסטיקה , מהמבחנים הקשים והמלחיצים שעשיתי אי פעם . המרצה נתן לנו 12 שאלות ללא בחירה לפתור בשעתיים וחצי , מה שמשאיר בדיוק 12.5 דקות לשאלה . המרצה ד"ר לסטטיסטיקה , עולה מחבר העמים , עם חוש הומור פריקי לחלוטין, נכנס לכיתה באמצע המבחן . הוא עומד ושואל :" יש שאלות ?" . המבחן היה כתוב טוב , לא היו שאלות . הוא מחייך אלינו ואומר בנימה צינית :" עכשיו תורכם לתת תשובות , אני עניתי שנה שלמה " .
בסופו של דבר ובאופן מפתיע , הצלחתי לענות על כל השאלות . פתרון אחרון הגיע דקה או שתיים לפני מועד ההגשה . אני לא יודע כמה מהתשובות שלי נכונות . רווח הסמך להתפלגות מעריכית של ציון מעל שמונים שווה למומצע הזמן שישנתי בלילה פחות סטיית התקן של כלל הסטיות בכלוב . טוב נראה לי שלמדתי קצת יותר מידי .....
בכל מקרה אני מקווה לטוב .



SexyRed​(שולטת){Woody} - שיהיה בהצלחה עם הבלוג :)

ולגבי מערך החיים אצלך בדירה- צריך הרבה סבלנות עם אנשים.... במיוחד בתא לחץ כזה, בחרת נכון :) ח"ח.
לפני 18 שנים
מיתוסית​(שולטת) - חיחח
שמעתי כבר את כל זה אבל נחמד לקרוא את זה
:)
ספר לנועוד על חייך, תתפלא איך חיים משעממים ומשמימים עשויים להיראות מצחיקים ומעניינים בבלוג- הכל תלוי בזווית הראיה
:)
בהצלחה
יש לך מעכשיו קוראת קבועה!
נ.ב- תגיד תודה שאלו שותפות וטכנית אתה יכול לעזוב בכל רגע (מה שעומד לקרות בקרוב) ולא המשפחה שלך-מה שנולדת איתם- תישאר איתם עד סוף חייך ואני מאמינה שכל מילה נוספת מיותרת.
לפני 18 שנים
תהום - בהצלחה בבלוג,
זה נחמד שהחלטת לשתף אנשים בחיי השותפיות שלך
ולפני מה שאני זוכרת זה סיפורים מצחיקים ומעניינים.

והבטחת לעצמך עוד קוראת קבועה!
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י