סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברי הימים והלילות

הבלוג בו אתעד את חיי, אחלוק ואשתף הגיגים- כולכם מוזמנים!
לפני 18 שנים. 25 ביולי 2005 בשעה 17:42

עוד כמה רגעים של שיעמום , ואני שוב מוצא את עצמי כותב בבלוג .
ישבתי ולמדתי תכנות גרפי כל היום . המון דילמות חולפות במוחי .
קראתי שיש מבצע , מוכרים את תכנת הגרפיקה האהובה עלי במחיר מבצע חסר תקדים, רק 1100 $ . אני יודע שזה נשמע המון אבל בדרך כלל היא עולה 1600 $ . וגם במסגרת המבצע מקבלים חינם עוד תוכנה שעולה 500$ , שזה די שווה . מצד שני אני לא ממש ארגיש בהבדל בין העותק הלא חוקי שיש לי עכשיו לעותק החוקי . התוכנה מגיעה עם ספר הדרכה בעל 1000 עמוד ,וחבר שלי העיר בציניות שאני משלם דולר עבור כל דף .
אני זוכר שפעם אחרונה שקניתי (כן, שילמתי כסף עבור ) דיסק חברים שלי הסתכלו ברחמים עלי כאילו נפלתי קורבן למעשה מרמה של עשרות אלפי שקלים .
היו שאמרו לי :" מה ? אבל למה לא הורדת ?לא חבל ? "
אז נכון, מידי פעם שמתחשק לי שיר ספציפי אני אכן מוריד , ושלחבר שלי יש דיסק שמוצא חן בעיני אני צורב.
ולפעמים, אני מפנק את עצמי בדיסק חדש , שאני אוכל להנות מכל שיריו מבלי לחפש 19 מחטים בערימה של שחת .
אין ספק שהורדת שירים או שימוש בתוכנה ללא רישיון היא גניבה לכל בדבר ועניין. זה פשוט גניבה נוחה מאד. אף אחד לא יתפוס אותך .אף אחד לא ירוץ אחריך ויצעק :"הלו תחזיר לי את הכסף שלי !! גנב !! גנב !! "
במחלק המיחשוב במשטרת ישראל רוב החוקרים לא יודעים כיצד להפעיל מחשב . ואלו שכן יודעים , מתעסקים בפרשת הסוס הטרוייני. לבטח הם לא יבזבזו את זמנם היקר בחיפוש אחר מורידי שירים . אבל במידנתנו, שנקראת גם בעגה מקצועית :"מדינה של דיסק אחד" , הפרת זכויות יוצרים הפכה להיות נורמה כל כך מקובלת שכאשר שוברים אותה ומשלמים עבור דיסק , מקבלים מן מבטים מרחמים שבאים לומר :" למה ? אבל למה ?".
בכל מקרה אני ממש מתלבט אחרי הכל 1100$ זה עדיין הרבה מאד כסף .

מתקרב להבשלה במוחי רעיון לכתוב ספר על גרפיקה תלת מימדית . הסיבה העיקרית שלי לכתוב את הספר היא העובדה שספר כזה יהיה ניצן במדבר של שממה . כיום יש רק ספר אחד בעברית שעוסק בנושא , שהוא גרוע למדי ,ומבוסס על תוכנה ישנה .
הספר גם יתרום למוניטין שלי בתור יוצר גרפי . הנקודה היא שספר שכזה דורש הרבה מאד זמן ומשאבים . אני לא יודע אם אוכל להשקיע כל כך הרבה .

ועכשיו, לשותפות שלי . לפני שבוע נכנסתי הביתה וראיתי את התנור עטוף בניילון . לא שיש משהו נגד לעטוף בניילון , זה אפילו נשמע די ארוטי בהקשרים הנכונים, אבל למה התנור ?
התנור שייך לשחרחרת , אז ניגשתי אליה ושאלתי למה התנור עטוף בניילון.
הייתי אומר שדווקא השחרחרת שלומדת תקשורת היא זו שצריכה לשפר את יכולות התקשורת שלה עם הזולת .
היא ניקתה את התנור וחליטה להשבית אותו (לפחות זה מה שהיא אמרה ). בקרוב יסתיים חוזה השכירות של כולנו וכל אחד ימשיך לדרכו .
אז השחרחורת לא תבוא אלינו(אלי ואל הבלונדינית), ותבקש מאיתנו שלא להשתמש בתנור יותר . היא תכסה אותו בניילון , ותיתן לכל אחד מאיתנו לנסות להבין לבד מה הכוונה . מה שלא מפריע לה מידי פעם להסיר את הכיסוי להכין לעצמה איזה עוף ברוטב , ולהחזיר את הניילון למקומו. או שהיא סתם עושה לי דווקא בגלל שאני דורש ממנה לנקות את הכיור . בכל מקרה אני בטוח שאנשים בשנות העשרים לחייהם בשיא פריחתם הגופנית והנפשית יכולים לעשות יותר עם רוצים .

מיתוסית​(שולטת) - בואנה, אני ממש מרחמת עליך.
יותר נכון על השותפות שלך...
אדוניי ישמור..
:(
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י