צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 8 שנים. 24 בפברואר 2016 בשעה 18:41

חברה שאלה אותי מה מושך אותי בניוש. חשבתי שזה יכול לעניין עוד חברים כאן אז הינה זה בא.

בדרך כלל גברים שאוהבים ללבוש בגדי נשים הם גברים דומיננטים בחיים הוניליים שלהם. יש להם תפקידי מפתח בעיסוקם ולרוב זה כרוך במתח ולחץ יומיומי. בלבישת בגדי נשים גברים אלו משתחררים מהמעמסה של תפקידם בארגון ומחפשים מקום רגוע יותר כדי לפרוק את המתחים שנצברו. אותו דבר קורה לסטודנטים בתקופת מבחנים. המהפך לאישה הוא זמני בלבד ובסיומו הם חוזרים לתפקד כגברים לכל דבר. אין קשר בין ניוש להומוסקסואליות ולרוב גברים אלו יהיו בעלים טובים יותר לבנות זוגן ( אמנם אין לנו מחזור ואנו לא יולדות אבל אנו נדחסות לעקבים במידה 41 במקום 43. אז יש לנו מושג מה אתן עוברות ). גבר שנמשך לניוש לא ילבש טישרט וטיטס מכותנה.  הלבוש חייב להיות נעים סקסי וחושני       ( בכל זאת אנחנו גברים וכך אנו מעדיפים את הנשים שלנו ). לרוב הגברים, ביגוד נשי לא מספיק והם משלימים את ההופעה בעזרת איפור ואביזרים. לעיתים אני מוצאת את עצמי חושבת בלשון נקבה גם כשאני ונילי. הפרדוקס בניוש הוא שהגברים הדומיננטים מעוניינים לתפקד כנשים כנועות למרות שבעיניהם הנשים הם המין החזק ובתור נשים הם נשלטות על ידי נשים אמיתיות. ברמות מתקדמות של ניוש הגבר נדרש גם להתנהג כאישה גם בפומבי וגם במיטה. לדעתי למלא את תפקידי כאישה במיטה זו פסגת הנשיות למרות שאין לי משיכה לגברים. לכל בנות הזוג של גברים שנמשכים לניוש אני ממליצה לבדוק את הרעיון וללמוד את הנושא לעומק. יכול להיות שאחרי השוק הראשוני את תמצאי הרבה יתרונות בבן זוג נשי.

בהצלחה לכולנו.

מיקה האחת - פוסט מקסים! אהבתי מאוד.
אני לא מוצאת קשר ישיר בין העובדה שגברים רוצים לשחרר לחץ בסוף היום לבין ללבוש בגדים נשיים.
אני כן רואה ומקבלת, שגבר דומיננטי מעוניין להיכנע ולהישלט בסופו של יום.
למה, כדי להשתחרר, את קושרת את זה בלבישת חצאית או גרביונים?

גברים שמתחברים לניוש בדרגות כאלה ואחרות, הם מאוד גבריים ודומיננטיים ביום יום. את זה אני מכירה מהנשלטים שאיתי (בעבר ובהווה).
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - כי בעיני גברים נשיות היא רקה ומלטפת, חלשה וכנועה ולכן זה המקום שבו הם ירגישו נח לזמן קצר כדי להטען ליום מלחמה חדש. אני בטוחה שיש עוד דרכים להתפרק אבל מוצאת כאן את השלווה שלי.
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - פוסט מעולה,וראוי שיקראו ויפנימו
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה אשת לפידות
מאוד מעריכה אותך ואת מיקה כמובן. שמחה לקרוא את תגובותיכן.
לפני 8 שנים
עקר הבית​(נשלט) - מאוד יפה כתבת מבפנים.
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה עקר הבית.
לפני 8 שנים
סאבי ואסבי​(נשלטת) - תודה ששיתפת
לפני 8 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מתחבר לצד הנשי שבי דרך הניוש וההתמסרות לאישתי. אני אמנם נראה גברי ומאוד חזק נפשית, אבל המקום הרך הזה, נותןצלי הרבה מאוד שקט
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י