אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 8 שנים. 11 באפריל 2016 בשעה 19:43

אז זהו, אני כאן.

לא ידעתי למה לצפות, אז החלטתי שאזרום. שלא תחשבו לרגע שלזרום בא לי טבעי. כשהגעתי כבר היתה חבורה קולנית סביב אחד השולחנות. הזמנתי חצי קרלסברג ( זה בערך הכמות שאני שותה בחצי שנה ) והתישבתי בקרבתם מקשיבה לדיון אקדמי על המשמעויות של מסירת שליטה לשולט על ידי הנשלטת. לאט לאט המועדון מתמלא, הצלחתי לשוחח עם מספר חברים אבל השיחה לא התקדמה לשום מקום. אני די מקנאה באלה שנכנסים, נגשים ואומרים שלום שמי  xxxx ומתחילים לקשקש. השיחות קולחות אבל חלקם סתמיות ואני חושבת לעצמי שכבר עשרים וחמש שנים לא ניסיתי לפתח שיחה עם מישהו זר. תופסת לי ספה ומתמרחת עד שהראש יפסיק להסתובב. מנצלת את הזמן לכתוב לכם. הייתי שמחה אם זוגתי היתה לידי עכשיו. כל כך רוצה לחבק אותה ולומר לה עד כמה היא מרכז חיי. אני חושבת שכשהיא לצידי אני יותר משוחררת. רוצה להגיד לה עד כמה אני רחוקה מהדימוי הפלרטטני שלי בעיניה. אני רוצה להודות לריינבו על הארגון וההזדמנות להכיר חברים מהקהילה. בסופו של דבר לא הצלחתי לקשר פרצופים לניקים בקלוב אבל אולי בפעם הבאה.

מלך יחיד​(שולט) - מקנא בך
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מלך אל תקנא בי. לכל אחד ואחת יש את הביצה ( בוץ ) שממנה אנו צריכים להתעלות ולפרוח. אם זה מה שאתה רוצה אני מוכנה לעזור. אל תשווה את עצמך לאחרים . תשווה את מצבך היום לעומת היום שבו יצאת לדרך.
לפני 8 שנים
מלך יחיד​(שולט) - הייתי רוצה להיות במאנץ. בגלל זה אני מקנא.
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - איזה יופי אם הייתי באה הייתי תופסת שתי ציפורים במכה!!!ככה זה עדיף להתחבר לאיזו אושיה לפני,אם אין מספיק אומץ.
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אז יש סיכוי שנתראה בפעם הבאה?
לפני 8 שנים
מיקה האחת - הצעדים הראשונים האלה נעשים בהדרגה. שמחה שיצאת ושינית אווירה.
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה מיקה. החיזוקים שלך תמיד עוזרים ומדרבנים אותי להמשיך.
לפני 8 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - יקירתי, הכרתי אותך דרך חבר משותף שלנו. את מרגשת אותי . נכנסת לי ללב ואני רוצה לנסות לעזור לך ולבוא איתך למאנץ' הבא.
אני מקווה שזה יסתדר כי אני מהצפון והיום יש פה מאנץ' אליו אני הולכת.. אבל אם יהיה מאנץ' שאוכל להגיע אליו באיזורך או שאת תוכלי להגיע למאנץ' הבא באיזורנו אשמח מאוד להיות לצידך ופשוט לשוחח ולהכירך ולעזור להפתח לאחרים.

ולמה?
כי אני רוצה. ממקום עמוק מבפנים.
}}{{
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - קצת מבואסת. חשבתי בטעות שהמאנץ מתקיים מחר והתכוונתי להגיע. ( תמיד דוחה לרגע האחרון ). לוקחת בשתי ידיים את ההזמנה שלך. מבטיחה להגיע למאנץ הבא גם בחיפה וגם בתל אביב. חיממת לי את הלב. מתרגשת.
לפני 8 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - אוי, חבל. המאנץ' התקיים והיה נהדר. חבל שלא הגעת.
אני מאוד אוהבת את ההיכרויות הללו מאחר וזה נטול זוהמה ורפש כמו פה באתר.
מגיעים אנשים, נטו. להכיר, לדבר , לצחוק.
היה מאנץ' מאוד איכותי ומהנה, ואני מתרגשת לקרוא שאת מתרגשת!
בשמחה רבה ואני פה עבורך לכל שתזדקקי.
ברצינות.
}{
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י