ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האופיום שלי...

אחריי ניסיונות רבים, שיחות, מפגשים, הודעות, זמן ואנרגיה לחינם.... בדיוק כשהחלטתי לקחת צעד אחורה וחשבתי שכל ניסיון הוא לריק, וכולם ככולם (חוץ מהיוצא מהכלל..) יהיו אפיזודה חולפת... מצאתי אותו!!
לפני 18 שנים. 14 באוקטובר 2005 בשעה 16:22

אוי, כל כך הרבה זמן עבר מאז שהייתי כאן בפעם האחרונה, אני לא בטוחה שהתגעגעתי אבל זה בהחלט היה קצת חסר לי... כמובן שגם בלי להיות כאן המשכתי לחוות, להנות ולהוסיף חוויות חיוביות לרזומה- כאלה כמו שאני אוהבת, עם הרבה פילפל והרבה כיף שרק להיזכר בהן מעביר צמרמורת נעימה כזאת בגוף ואוטומטית מעלה חיוך על הפנים.
למדתי הרבה, השכלתי להבין מה באמת חשוב ומשמעותי לי בחיים האלה ובחיים בכלל ותמיד עצרתי לרגע כדיי להסתכל אחורה לעשות חושבים ולהחליט אם בחרתי בדרך הנכונה? אם טוב לי? נכון לי? אם ככה אני רוצה להמשיך? התשובות היו תמיד חיוביות והמסקנה הראשונה שהגעתי אליה היא שככל שאני משכילה לבחור את דרכיי במחשבה ובלי פזיזות אני מגלה עולמות חדשים ומרהיבים יותר. ואם לסכם את כל מה שאמרתי עכשיו אני פשוט..... מתבגרת!! או ליתר דיוק ממשיכה להתבגר, כי אף פעם לא הייתי ילדה באמת, תמיד הייתי יותר בוגרת ורציונאלית, סקרנית וחסרת עכבות... צריכה לטעום ולנסות מהכל, להבין לבד, ללמוד לבד, לחוש הכל על בשרי שלי ולהחליט מה טוב לי ומה לא!.

וכאן אני עומדת. פותחת דף חדש עם עצמי, עם העולם, ושנה חדשה בחיוך גדול (-: עם תיק קטן מלא במסקנות ולקחים שאקח איתי לכל מקום... להמשיך ללמוד, להתפתח ולהתבגר.
העולם גדול והוא מחכה רק לי.... בהצלחה (-: .


שנה טובה ונפלאה לכולם. אושר ואהבה.........
אני

מנטרה​(שולט) - ברוכה השבה :)

ככה זה כאן כמו קרון ברכבת ענקית שנקראת החיים... באים והולכים, נכנסים ויוצאים. מקווה שנחת מספיק. עכשיו הגיע הזמן לעבוד.

אז אם כבר באת תעשי קפה :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י