בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האופיום שלי...

אחריי ניסיונות רבים, שיחות, מפגשים, הודעות, זמן ואנרגיה לחינם.... בדיוק כשהחלטתי לקחת צעד אחורה וחשבתי שכל ניסיון הוא לריק, וכולם ככולם (חוץ מהיוצא מהכלל..) יהיו אפיזודה חולפת... מצאתי אותו!!
לפני 14 שנים. 4 באוגוסט 2009 בשעה 10:10

"יום שלישי אנחנו נפגשים", זו היתה הוראה מפורשת. "תגיעי בין 19:00 ל-20:00" ככה הוא דרש.
כל היום הייתי במכללה, מפרזנטציה לפרזנטציה, מנסה לסכם את מה שנאמר בכיתה אבל עסוקה מידי ב-SMSים.... קצת משתעשעת, קצת מתרגשת... קצת מנסה לדמיין מי הוא?, מה יהיה הערב?.
לילה לפניי שלחתי לו סיפור קטן על פגישה אחרת, חצי דמיונית, חצי מורכבת מחלקי דברים שהיו בעברי, פגישה מפתיעה, מרגשת. משהו שלא חוויתי מעולם בהרכב הכתוב וספק אם הייתי עומדת במה שאני עצמי תיארתי באותן שורות. אבל לא דאגתי, זה רק סיפור, רק פרץ דמיון במכתב אחד באי מייל, כך שלא צריך לדאוג מהדמיון, אפשר להרחיק איתו לכת, הדמיון רחוק מהמציאות... .
כל היום היתה אווירה נינוחה, הוא האדון, אני השפחה אבל האווירה היתה רגועה, היה מצחיק אפילו. כל הנסיעה לכיוון הייתי רגועה לגמרי, שמחה שסוף סוף אני אפגוש אותו, אחריי כל השיחות כבר חיכיתי לראות מי הוא?, מי זה האדם שהצליח לגרום לי לעשות מה שהוא אומר מבלי שראיתי אותו עדיין?!
המשכתי בנסיעה. שומעת מוסיקה, נשענת לאחור, עוצמת עיניים, מדמיינת איך יהיה. מתרגשת קצת.. בכל זאת הוא האדון שלי. מה הוא יחשוב? מה הוא יגיד? הוא יהיה מרוצה? אני אהיה מרוצה?
התכנון היה שהוא יגיד באיזו תחנה לרדת מהאוטובוס.. שם הוא יאסוף אותי, נלך לשתות משהו, נשוחח, נכיר קצת.... ואז נמשיך, אם כל הצדדים יהיו מרוצים כמובן, אז נמשיך. לקראת התחנה האחרונה הוא התקשר, אמר איפה לרדת, "אני מקווה שאת מוכנה" הוא אמר. "אני מקווה" עניתי לו. לא מבינה למה אני צריכה להיות מוכנה, אפילו לא מתחילה לדמיין מה מצפה לי שם. פתאום הוא דיבר בטון אחר. הרגשתי קרירות, אולי זו היתה סתם קשיחות שפענחתי כקרירות כזאת שלא ציפיתי לה רגע לפניי הפגישה הראשונה. דקה לאחר מכן קיבלתי SMS, "תשלחי SMS כשתרדי מהאוטובוס ותחכי להוראות". מה? הוראות מה פתאום?!? הודעה? מה קורה כאן? זה כולה בית קפה או בר קטן איזה הוראות כבר? מלא התרחשויות רצו לי בראש. אבל לא יכולתי לפענח באמת. עדיין לא.
ירדתי מהאוטובוס. כמה חיילים ירדו איתי... עמדנו שם. כולם חיכו לעניינים שלהם. עמדתי שם וחיכיתי לשלי.. שיענה על הSMS ששלחתי. אבל לא היתה תשובה. התחלתי להילחץ, לדאוג, יש מצב שהוא הביא אותי עד לשם ועכשיו הוא מבריז לי? לאן הוא נעלם? למה הוא לא עונה?
פתאום ההודעה הגיעה. "תתקדמי לכיוון דרום ותתחילי לרדת בשביל שפונה מזרחה". מה עכשיו? מה זה השטויות האלה? למה הוא לא בא לכאן כבר ואוסף אותי וזהו??!?!
מה זה דרום עכשיו? איפה אני נמצאת בכלל? מנסה לחייג אליו, אין תשובה. לחוצה, מנסה לנשום עמוק, להתאפס רגע, היגיון.... באתי מכיוון דרום- האוטובוס המשיך צפונה.. התקדמתי למה שהיה נראה לי דרום, זיהיתי את השביל שפונה מזרחה, הוא היה חשוך, מפחיד, לא מזמין בכלל. נעמדתי שם... מנסה לתפוס אותו... שיענה כבר!!.... אין תשובה. שוב הודעה. "תסתכלי על השער שלידך, מחכה לך שם הפתעה, תיקחי אותה ותתקדמי על השביל" אני מתקרבת לשער, רואה פיסת בד שהיתה פעם לבנה כרוכה סביב השער. זו בטוח לא ההפתעה שהוא התכוון אליה תיארתי לעצמי. חזרתי לעמוד במקום, חצי מואר, עוד יש שם אנשים, אני יחסית בטוחה שם.
הלב מתחיל כבר לדפוק. הוא עדיין לא עונה, אני לחוצה, כל ההודעות האלה, הפשוטות, נראות לי פתאום לא מובנות, אני לא מצליחה לעקוב. ואז הוא מתקשר... דיי כעוס, מה אני לא מבינה בלעשות דבר פשוט כמו למצוא את ההפתעה על השער.... התקרבתי שוב לשער, הוא איתי על הקו, מסביר בדקדוק, בסבלנות מאופקת... מצאתי את ההפתעה שלי.
קולר היה כרוך בפינה למטה, חצי מוסתר... הוצאתי אותו ולקחתי. הקולר שלי, חייכתי לעצמי, רק חצי חיוך, הדאגה והחשש היו חזקים יותר מהשמחה שקיבלתי עכשיו קולר מהאדון שלי.
"תתחילי להתקדם בשביל, כשתעברי את האזור המואר את רשאית להלביש לעצמך את הקולר" אז לזה הוא התכוון כשהוא שאל אותי אם אני מוכנה.
מתחילה להתקדם.... שביל עם אדמה חשופה, אבנים, סימנים של מכוניות שעוברות ושבות שם. ואני, בנעליי עקב גבוהות מתמודדת עם הליכה בשביל הזה. בחוסר נוחות, דאגה וחום שהתחיל להתפשט לי בגוף, עוצרת את עצמי מלחשוב. ומתקדמת. כי ככה הוא אמר. מקווה שהאינטואיציות שלי לא מטעות אותי, מתחילה בדרך אל עבר הלא נודע ומקווה שמה שיקרה לי בסוף לא יהיה טעות, שלא תהיה אכזבה, ששום דבר רע לא יקרה. מקפיאה את המחשבות. מתקדמת........ חושבת על הסיפור מהלילה לפניי ומבינה שהדמיון לא כזה רחוק מהמציאות כפי שחשבתי. הנה, בלי לרצות ובלי להתכוון הבאתי את הדמיון שלי לכדיי מימוש.
"את רואה את הסימנים הלבנים?" הוא שאל... מידי פעם ראיתי פיסות נייר קטנות פזורות לאורך השביל. כמו ילדה טובה ניסיתי לעקוב אחריהן, היה קשה, הן לא היו פזורות בעקביות. המשכתי להתקדם לאורך השביל. הלב דופק, פועם חזק, מתגבר עם כל צעד.
ההליכה קשה, העקבים שוקעים בחול, החצאית לא מאפשרת לי לעשות צעדים גדולים, אוחזת בקולר שעל צווארי ביד אחת ובפלאפון ביד השנייה. "איפה אתה?" אני שואלת אותו בחשש, הכל סביבי חשוך, אני לא רואה כלום, רק שטח פתוח, שום סימן לאף אחד במרחק רב ממני. "אל תדאגי, אני שומר עלייך" הוא אמר בביטחון מלא. אבל הביטחון שלו לא תרם לשלי. המשכתי לדאוג, הלב המשיך לפעום חזק ובכל זאת המשכתי להתקדם מסתכלת כל מה שניות אחורה לוודא שאף אחד לא עוקב אחריי, שאין שם אף אחד, ששום דבר לא יקרה לי.
ממשיכה להתרחק מהאזורים המוארים, שומעת אותו בטלפון, מנסה להקשיב אולי בין הדממה אני אשמע את הקול שלו לא רק בטלפון אם הוא קרוב מספיק...
נושמת, חושבת לעצמי בשקט כשהוא מעברו השני של הקו, אני ממש אמיצה או ממש מטומטמת? איך הערב הזה ייגמר?!.
"את רואה את עמוד החשמל לפנייך?" הוא שאל. הצלחתי לזהות עמוד חשמל גדול בחשכה. הוא היה נראה כל כך רחוק. ההליכה עם נעליי עקב בתוך החול הרך היתה מתישה וקשה יותר ממה שהיא אמורה להיות. הלב דפק חזק, נשמתי נשימות קצרות, ספק מתקשה מההליכה, ספק מתקשה מהלחץ. ממשיכה להתקדם. כאילו משהו חזק ממני מושך אותי קדימה, כאילו מעבר לכל הפחד משהו בי יודע שאני צריכה להגיע לסוף המסלול הזה. אולי מה שרציתי לי באמת יהיה בסוף. ממשיכה להתקדם... מגיעה סוף סוף לעמוד החשמל. השביל מתפצל...
"ליד העמוד מחכה לך שקית, תשתמשי בכל מה שיש בה ורק אחריי שאת מסיימת תקראי את המכתב שמונח מתחתיה" הוא אומר, השיחה מתנתקת, הסוללה שלי נגמרה, הטלפון אמור להתנתק בכל רגע. לא עכשיו, רק לא עכשיו, לא כשאני באמצע שום מקום ולבד. הלב דופק מהר יותר.. והשקית הזו, איזו עוד הפתעה תהיה לי שם.
ניגשת לשקית, היא עומדת במרכז גבעת חול קטנה, אני מתקשה לטפס עליה עם העקבים האלה. חם לי.... פותחת את השקית. אני רואה בקבוק וודקה, כוסות עם קרח ופחית רד בול. מתחתיה היתה פיסת נייר מקופלת. כל כך רציתי לקחת קודם כל את המכתב, לקרוא. סקרנית כל כך. אבל לא!! הוא נתן הוראות מפורשות ובין אם הוא רואה אותי או לא אסור לי לאכזב ואסור לרמות. מכינה לי כוס, שמה הרבה וודקה, כמעט את כל הכוס, אולי האלכוהול ירגיע אותי קצת? שותה כמעט בלגימה את כל הכוס... אני צמאה, חם לי, אני לא מרוכזת, לא מסוגלת לשתות יותר. הנחתי הכול שם על גבעת החול. לא סיימתי את הוודקה כפי שהורה לי אבל גם לא הייתי מסוגלת. הייתי חייבת להמשיך. הושטתי את ידי, לוקחת את המכתב. פותחת, חשוך, קשה לי לקרוא, אני רואה את כתב היד שלו... האדון שלי כתב לי מכתב.
"לזונה שלי" ככה המכתב התחיל. כבר הבנתי שזה אמור להיות מכתב עידוד, זה כבר נתן לי הרגשה טובה אבל דפיקות הלב לא הפסיקו ולא נחלשו. קראתי בקושי, בתוך החשכה... "אם הגעת עד לפה, זה אומר שאת בדרך הנכונה". נשמתי נשימה עמוקה. מקווה שאני באמת באמת על הדרך הנכונה. "... מתחילה ברגל ימין, מוכנה לתת מעצמך עבור האדון שלך... אני יודע כמה זה קשה ומפחיד ואני גאה בך שלמרות כל זאת את כאן. את כבר לא רחוקה. דפיקות הלב ימשיכו להתעצם.... מיד נתראה זונה שלי".
הוא צדק, דפיקות הלב אכן התעצמו. הוא כבר ניתק. אני לבד, מתקדמת בחושך על השביל שהוא הורה לי... מנסה להאיר עם הפלאפון את השביל אבל האור לא חזק מספיק. השביל נמצא בין שיחים גבוהים, מלא רעשים של חיות קטנות, צרצרים וכל מיני יצורי לילה, כאילו היתה שם תפאורה שלמה רק כדיי להעצים את הפחד שלי. הולכת. צעדים קטנים ומהירים. חצי נחושה חצי חוששת, כל הזמן מקנן בי הרצון הקטן להסתובב, לברוח. מה אני צריכה את זה בכלל?! אבל ממשיכה. נושמת עמוק וממשיכה. משהו נוגע לי ברגל. אני זזה בתנועה חדה, כמעט צורחת, מאירה על הרצפה, מה זה כבר יכול להיות....
זה שיח, רק שיח שהעלים שלו נטו לשביל. הפחד חזק כל כך. הלב פועם, דופק. קשה לי לנשום. פתאום אני רואה רכב. הכול חשוך... מתקרבת... לפניי האוטו יש שמיכה שחורה פרושה על העשבים. מסתכלת לתוך האוטו. לא רואה כלום. לא יודעת אם יש מישהו בפנים, אולי אני מדמיינת, אולי....... מתקרבת לרכב. לא רואה כלום לא מוכנה לפתוח לבדוק. חוזרת חזרה לשביל. מתקשרת אליו. הוא לא עונה, הוא מנתק את השיחה שלי. מנסה שוב. כלום. הנשימה שלי קצרה אפילו יותר. עוד רגע אחד ואני פורצת בבכי. הלב, פועם כל כך חזק. אני לא עומדת בזה יותר. שיענה....
לפתע אני שומעת קול. רואה דמות. "על ארבע" הדמות אומרת. אני לא מסוגלת לזוז, בקושי לנשום. אני מתכופפת. מתקפלת. רואה את הדמות השחורה מתקרבת אליי. בחור צעיר, גבוה, לבוש כהה. מסתכלת, לא רואה כלום אבל מנסה לפענח את הצללית. אולי הוא מחזיק משהו ביד? מסתכלת ממש מתאמצת, מרגישה שאני כמעט לא נושמת בכלל. עוד דקה אחת ואולי הייתי מתעלפת שם לגמרי מרוב פחד. מה יקרה לי כשהדמות הזו תגיד עד אליי?! כבר לא מרגישה כלום, איבדתי לרגע קשר עם המציאות הדמות כבר ממש ליידי...
הוא רוכן לעברי, נותן לי נשיקה על הלחי ומושך אותי לעמוד על הרגליים, ברוך, בעדינות. הוא מחבק אותי, מלטף לי את השיער. הגוף שלי רועד בידיים שלו. אני מתחילה לבכות בשקט. נותנת לכל הלחץ להשתחרר. בקושי מחזיקה בו, רק הוא מחבק, מרגיע, נותן לי נשיקות קטנות. אני עדיין רועדת בידיים שלו. "את יכולה לחבק אותי" הוא אומר. אני כורכת את הידיים שלי סביב הגוף שלו. מניחה את הראש שלי על החזה שלו. נותנת לדמעות שיורדות מעצמן פשוט לצאת, מנסה להסדיר את הנשימה ושמחה שכל המסע הזה השתלם, שום דבר רע לא קרה. בסוף הדרך חיכה לי האדון שלי. בדיוק מי שרציתי שיהיה שם.
החיבוק הזה המשיך כמה דקות ארוכות. עד שהרעד בגוף נחלש, עד שהנשימה נרגעה. "הכל בסדר?" הוא שאל. הנהנתי לחיוב. "תני לי לקחת לך את התיק" הוא הוריד את התיק מהגב שלי "גשי לשם, שימי את הכיסוי על העיניים ותעמדי על 4" שמתי לו ביד את הפלאפון ואת המכתב שהוא כתב לי שהחזקתי ביד כל הדרך. ניגשתי לפינה שהוא הכין. ירדתי על הברכיים. לא היה לי נח לי בכלל, אבל עשיתי בשקט מה שהוא אמר. שמתי את הכיסוי על העיניים ונעמדתי על ארבע, כפי שאמר. חיכיתי. שמעתי אותו הולך סביבי. דלת האוטו נפתחה. לא הצלחתי לפענח את כל הרעשים אבל ישבתי בשקט וחיכיתי. הוא התקרב אליי. קשר לי את הידיים חזק מאחוריי הגב. היה קשה לי לזוז, לא נח. הוא משך לי חזק את השיער וחזר שוב על המשפט מהאוטובוס שהלם לי בראש כל הדרך כמו מנטרה: "אני מקווה שאת מוכנה". לא הגבתי. מה זה משנה בכלל. הוא כופף אותי קדימה והרים את הישבן שלי וחשף אותו מתחת לחצאית. הוא התחיל להצליף לי בישבן עם היד שלו. לאחר מכן עם חגורה. אנחות כאב קטנות נפלטו לי בשקט. בכל זאת אמצע שום מקום, לא רציתי להרעיש. כל הזמן קיוויתי שאף אחד לא יעבור שם.
הוא הרים אותי מהשיער, עמדתי גבוה על הברכיים, שמעתי את הג'ינס שלו נפתח. הוא חשף את הזין שלו והורה לי לפתוח פה גדול. הוא דחף את הזין שלו חזק לגרון שלי, מהר, היה קשה לי לנשום אבל המשכתי, בלי להתלונן. רוצה שהוא יהיה מרוצה. "תפסיקי" הוא הורה. קיוויתי שלא בגלל שהוא לא נהנה.. הוא שחרר לי את הידיים והורה לי להתקרב למכונית. "תישעני עליה" . עומדת על הברכיים, רוכנת קדימה, נשענת עם הידיים על מכסה המנוע של המכונית, היא עדיין חמה. הוא שוב חשף את התחת שלי, הצליף בו עוד קצת... קרב את היד והחל להתקרב לדגדגן שלי, נוגע בו, מענג, גורם לי לרעוד מסיבות אחרות לגמרי, חיוביות כמובן. "אסור לך לגמור" הוא אמר. היה לי ברור.
הוא הגיע מולי, הכיסוי עדיין על העיניים, התיישב על מכסה המנוע, וחשף שוב את הזין שלו. "את רוצה להוריד את הטבעות? את צריכה להשתמש ביד עכשיו" הוצאתי את הטבעות והנחתי בכף ידו. קיבלתי הסבר מדוקדק והוראות לאיך לעשות את זה בצורה שהכי מסבה לו עונג... "כל פעם שתרצי לענג אותי תעשי את זה ככה". איזה כיף לקבל על מגש של כסף את הסוד לעינוג האדון שלי. עקבתי אחריי ההוראות, להיות התלמידה הטובה ביותר, לענג אותו, וכל אנחת עונג מפיו הסבה גם לי עונג, ידעתי שאני עושה לו טוב.
הפסקתי לרגע, עוד לא הספקתי לעשות כלום וסטירה נחתה לי על הלחי. "אמרתי לך להפסיק?" הוא שאל בכעס... הנהנתי לשלילה והחזרתי את הזין שלו לתוך הפה, נחושה לעשות את זה בלי טעויות. לגרום לו רק הנאה.
הוא גמר לי בתוך הפה... בלעתי הכל, על פי הוראה שלו. נשענתי חזרה על הרגליים. מחכה להוראה חדשה או משהו שיקרה.
"רוצה לשתות?" הוא שאל. הנהנתי לחיוב. בלי קול. הוא הניח לי כוס עם מים קרים ביד. לגמתי את כולה.
הוא עבר לעמוד מאחוריי, הרגשתי אותו ליידי. הוא שוב הורה לי להישען על המכונית. צייתי מיד. הוא שוב גישש את דרכו אל הדגדגן שלי. חיכיתי ליד שלו, אהבתי את המגע הזה. הוא התחיל לעסות לי את הדגדגן במהירות. התנענעתי לו מעל היד, הרגשתי איך אני נרטבת יותר ואיך הרעידות בגוף מתגברות, תנודות של עונג. "אם את רוצה לגמור תבקשי רשות קודם", הרגשתי שזה מגיע, ביקשתי ממנו יפה והוא אישר לי לגמור. גמרתי. כולי רועדת, נושמת אוחזת חזק ברגלו, מרגישה אותו קרוב אליי. כמה שניות אחריי הוא נעמד.
עזר לי לקום. ביקשתי להוריד את הכיסוי מהעיניים והוא הסכים. הסרתי את הכיסוי מהעיניים והסתכלתי עליו מחייך אליי, חייכתי גם אני.
"תקפלי את זה" הוא הצביע על השמיכה השחורה שהיתה על האדמה. הרמתי, ניערתי אותה וקיפלתי. נכנסנו לאוטו והתחלנו את הנסיעה חזרה, את כל הדרך שעברתי לבד בחושך, חוששת בכל צעד נסעתי חזרה איתו ברכב. נושמת לרווחה, מסירה את הקולר ושמחה שעברתי את הדרך הזו ושמחה יותר על מה שחוויתי בסופה.
הגענו לאזור המואר חזרה. נושמת לרווחה. מסתכלת עליו. "נעים מאוד" הוא אמר ולחץ לי את היד במעיין רשמיות צינית מלווה בחיוך. לחצתי לו את היד בחזרה וחייכתי "נעים מאוד".

תודה אדוני היקר :)))

לפני 16 שנים. 27 באפריל 2007 בשעה 22:09

ימים כאלה, עמוסים מידי ואין לך זמן אפילו להרהר...
אני מצליחה למצוא שעתיים שהחלטתי לנצל לשינה זריזה...
רק לצבור קצת אנרגיות לפניי שאתמוטט מעבודה קשה..
במקום להרפות הכל הראש מתחיל לעבוד, דווקא ברגע הזה אני מתחילה לחשוב...
האם כדאי?
האם להעיז?
האם אני באמת רוצה או רק משתעשעת במחשבות שמגרות אותי??

אני רוצה!
ממש רוצה!
אבל איך לעזזל אני מוצאת אותה עכשיו?
אחריי שנתיים של ניתוק...
נפגשנו רק פעם אחת אבל עכשיו ממש בא לי לראות אותה שוב..
לעשות כל מה שתגיד...
ממשיכה להרהר... דוחה את הקץ ומחכה ליום שההזדמנות תיפול לי לידיים (או לחילופין שיהיה לי מספיק אומץ להרחיק לכת עם החיפוש)

והנה עוד כמה דקות להרהר..
סופשבוע רגוע... וקצת בית לא הזיק לי, להיפך, אפילו עשה לי טוב...

שבת שלום אנשים (-:

לפני 17 שנים. 23 בינואר 2007 בשעה 13:18

(כל השמות כאן לא אמיתיים )

אז הכל התחיל ביום שישי חמים ונעים. אני ורועי אהובי ישבנו במרפסת נהנים מהשקט והשמש. במרפסת היתה ספה מאוד נוחה, רועי שכב עלייה ואני ישבתי עליו. צחקנו, בהינו באוויר וסתם נהנו אחד מהשניה. לפתע דפיקה בדלת קטעה את הדממה. רועי הסתכל עליי, הוא לא היה צריך להגיד כלום מייד קמתי לפתוח את הדלת...
מאחוריה עמדה בחורה גבוהה עם גוף מושקע בהחלט, שיער שטיני חלק אסוף בגומייה שחורה ומשקפיי שמש שחורות. היא חייכה אליי, הסירה את משקפיי השמש, והושיטה לי את יה. לחצתי לה את היד בחיוך: "נעים מאוד, את מאיה בטח"
"כן נעים גם לי, את בטח קלי"
"כן" חייכתי שוב. "בואי, תיכנסי"
רועי כבר עמד מאחוריינו וחייך את החיוך השובב שלו, "אז אני רואה שכבר הספקתן להכיר" אמר...
"כן, מקסימה חברה שלך" היא אמרה לו ואז פנתה אליי: "את הרבה יותר יפה במציאות מאשר בתמונות את יודעת"
"תודה" חייכתי מאולץ קצת.
רועי ומאיה התיישבו בסלון ובינתיים ניגשתי למטבח והבאתי שתיה ועוגה שאני ורועי הכנו ביחד לילה לפניי. מאיה טעמה מהעוגה "טעימה מאוד, את הכנת?" שאלה אותי..
"כן, בעזרתו של רועי"
מאיה הסתכלה על רועי והחלה לצחוק והוסיפה: "חמוד אתה, תאמין לי, מי היה מאמין שאתה כזה לוחם".
אני בינתיים עמדתי בצד, הסתכלתי וחיכיתי לוודא שהכל בסדר, רציתי שרועי יהיה גאה בי ושמאיה תצא מאצלנו בהרגשה הכי טובה שאפשר ולכן הייתי נכונה לתת את השירות הטוב ביותר על כל גווניו (-:
לפתע רועי פנה אליי "בואי בייבי, מה נעמדת שם" ניגשתי והתיישבתי עליו הוא חיבק אותי, לרגע הרגשתי כמו הילדה הקטנה שלו ולא כמו החברה. ואז תהיתי אם התיישבתי עליו כדיי "לסמן טריטוריה" באופן לא מודע?!?!
"אז זו מאיה שאני כל הזמן מספר לך עלייה, היא ה-קצינה בבסיס אצלנו"
לא היה לי הרבה מה להגיד אז חייכתי למאיה ותהיתי ביניי לבין עצמי אם היא יותר אישה סקסית או שיש בה משהו סתם, גברי ומרשים כאחד?!
מאיה קטעה את המחשבות שלי: "אני חייבת להגיד לך שאת באמת יפיפיה, אפילו יותר ממה שחשבתי"
שוב אל היה לי מה להגיד אז מילמלתי: "תודה" שקטה
"עכשיו אני מבינה למה רועי אל מתפתה לאף אחת בבסיס, תראי מה מחכה לו בבית".
חייכתי שוב. היה מתח מוזר כזה באוויר ידעתי הריי שמשהו גדול עומד לקרות אבל הם התנהגו כאילו היא סתם ידידה שבאה לבקר וסתם חפרו על הבסיס והמב"ס החדש והליקויים שהתגלו בשטחיי אש, או שמא זה היה הליקויים שהתגלו על המב"ס ושהבסיס הוא בעצם שטח אש? או שסתם לא הקשבתי ועד עכשיו תפזורת המילים הצבאיות האלה מתנגן לי בראש..
"בת כמה את?" קטעתי את השיחה להם ופניתי למאיה
"אני בת 26" ענתה בתוקפנות עדינה משהו
הנהנתי כמבינה ואז השתררה דממה..
"ממי אמרתי למאיה שאת עושה את המאסאז'ים הכי "בסט" שיש" אמר רועי. חייכתי אליו חיוך מאולץ במקצת ונשקתי לו על הלחי.
"אני באמת קצת תפוסה" היא אמרה "נכון שבא לך לעשות לי מסאז'?" היא אמרה בילדותיות
"אפשרי, למה לא" עניתי. "בואי" אמרתי לה והלכתי לכיוון החדר שינה...
רועי בינתיים העביר לערוץ עם כדורגל, חשבתי שהוא יבוא איתנו אבל הוא הניח לנו ללכת לבד. ניסיתי לקלוט את העיניים שלו ולרמוז לו משהו בשקט אבל הוא אפילו לא הסתכל עליינו...
נכנסנו לחדר שינה, סגרתי מעט את בתריס כדיי להחליש את כמות האור שנכנס לחדר... על המיטה היו מצעים אדומים. פתחתי את הארון, הוצאתי מגבת גדולה ופרסתי על המיטה.
"נראה לי שעדיף שתיפטרי מהמדים האל" אמרתי לה בשקט ואז הוספתי: "את רוצה שאני אצא שתוכלי להתארגן בשקט?"
"לא" היא ענתה בתוקפנות. "את תפשיטי אותי" ותקעה בי את במבט הכי מלחיץ בעולם.
קפאתי במקום, לא זזתי ולא הגבתי.. מאיה לקחה צעד גדול, עמדה צמוד אליי, תפסה את הפנים שלי מהסנטר וניערה אותם קלות "קדימה, אמרתי לך להפשיט אותי ואני לא אוהבת לחזור על דברים פעמים" הנהנתי והתחלתי לפתוח בזריזות את כפתוריי חולצת המדים שלה כמי שחייה תלויים בזה. השלתי ממנה את החולצה, מתחת היא לבשה גופייה לבנה, לא צמודה ולא יפה בכלל אבל היא ישבה מאוד יפה על החזה הגדול של מאיה.
"קדימה, למה אני עדיין לבושה" היא גערה בי...
הסרתי מגופה את הגופייה... "גם את החזיה"... הסרתי...
"ברור וזריז. כזאת יפה ורועי בטח לא היה לוקח מטומטמת אז אני מאוד מקווה שאת מבינה בפעם הראשונה שמדברים אלייך"
"כן אני מבינה, אני מתנצלת" עניתי בשקט והמשכתי להפשיט אותה, הורדתי לה את נעליי הצבא הגבוהות שלקח לי קצת זמן להתעסק אתן, השלתי את המכנסיים, תחתוני החוטיני השחורים, הגרביים הלבנות, היא עמדה מולי ערומה, היה לה גוף יפיפה ונשי. היא פיזרה את שיערה, זרקה את הגומייה לריצפה ונשכבה על הבטן על המגבת שפרסתי... לפתע היא הסתובבה...
"מיטה נוחה יש לנחש הזה, בטח ממש כיף לו לדפוק אותך כאן הא?!"
לא הגבתי וקצת הייתי בשוק מהניסוח הוולגרי של השאלה. ניגשתי להביא את השמן והתיישבתי ליידה על המיטה בכוונה להתחיל במסאז'... "
"תעצרי!" היא פקדה עליי. חדלתי הכל בשניה."לכי לסלון, תביאי את התיק שלי וכשאת חוזרת לכאן כדאי מאוד שתהיי רק עם תחתונים"
קמתי מיד בלי להגיד כלום ופניתי לסלון. רועי לא הסתכל עליי אפילו שחלפתי סמוך לטלויזיה והסתרתי לו.. לקחתי את התיק. התפשטתי לייד הדלת ונכנסתי לחדר בתחתון בלבד. מאיה קמה והצמידה אותי לקיר, היא אחזה בגרוני ביד אחת וביד השניה משכה את התחתון שלי כלפיי מעלה.
"אחלה חוטיני מותק, עם תחת כמו שלך הייתי מזיינת אותך 24 שעות ביממה"
שוב לא הגבתי, ניסיתי לא להראות שאני בשוק.
מאיה הורידה אותי לרצפה "על 4" פקדה. מייד נעמדתי על 4 סמוך אליה. בינתיים היא ניגשה לתיק שלה והוציאה ממנו כמה דברים. "שלא תעיזי לזוז" היא אמרה.
גם אם רציתי לא יכולתי לזוז....
"שבי על המיטה" היא אמרה. זזתי לאט ממש, רועדת טיפה. מאיה התקרבה אליי ומשכה אותי מהשיער למעלה "יותר מהר, אני לא אובת לחכות" הינהנתי לחיוב.
היא הושיבה אותי על המיטה בכוח ואז ראיתי שהיא לבשה תחתונים עם דילדו אדום דיי גדול. "פתחי ת'פה" היא אמרה, בקושי הספקתי לפתוח והרגשתי את הדילדו במעמקיי הגרון שלי, מאיה נעה במהירות והפסקה בבת אחת. היא הורתה לי להתהפך, עכשי שכבתי עם הראש בפינת המיטה, על הגב. מאיה התיישבה לי על הפנים והורתה לי ללקק... "פתחי את הרגליים" היא אמרה לי תוך כדיי, פתחתי את הרגליים כמה שיכולתי. מאיה הסיטה את החוטיני שלי הצידה והחלה להצליף בי ביריכיים ועל איבר המין. השמעתי אנקות חלשות מבין רגליה של מאיה. כעבור דקות ארוכות שמאיה גונחת מעל פניי היא נעמדה. "תעיפי ממך את החוט הזה" הבנתי שהיא מתכוונת לתחתון והסרתי אותו במהירות. היא זרקה אליי את בקבוק השמן שהבאתי מקודם למסאז'...
"תמרחי את כל הגוף" מרחתי קצת, כמו שאני מורחת קרם גוף אחריי המקלחת.
"לא ככה זונה" מאיה סיננה והחלה למרוח עליי כמות מכובדת מידי של שמן באגרסיביות.
תעמדי על ארבע" היא פקדה, נעמדתי היא החלה למרוח לי שמן על הכוס ועל התחת בעודה דוחפת לי אצבעות בחוזקה.עצמתי עיניים והשתדלתי להיות שקטה עד כמה שיכולתי ותוך שניה בהפתעה גמורה הרגשתי משהו ענק נכנס לחור התחת שלי, צעקתי מכאב. מאיה אחזה בשיערי משכה את ראשי אחורה וסתרה לי "שקט" היא אמרה "מה חשבת שאת בקיטנה, אני זה לא רועי ואצלי את תבדי קשה" היא אמרה בתוקפנות. לא לקח לי הרבה זמן להבין שהיא דחפה לי פלאג ענק לתחת. "תשכבי על הגב" היא אמרה, התהפכתי. מיד היא קשרה את הידיים שלי לברזלים של המיטה ושוב התיישבה לי על הפנים והמשיכה להצליף בי. צעקתי ומאיה הידקה את הישיבה שלה אל הפנים שלי עד שכבר ממש היה קשה לי לנשום והשתתקתי.
מאיה שינתה את הישיבה והורתה לי ללקק לה את החור של התחת, עשיתי כפקודתה. ופתאום שמתי לב שהיא התחלה לעשן... באמצע הסיגריה בערך היא קמה לחלון, כיבתה את הסיגריה וזרקה אותה החוצה, הסתכלה עליי, יצאה מהחדר וסגרה אחרייה את הדלת. נשארתי שוכת על המיטה קשורה עם פלאג בישבן מתחננת בשקט שרועי רק ייכנס וייתן לי נשיקה כמו שהוא בטח היה עושה עכשיו. יכולתי לשמוע את שניהם מצחקקים מהסלון. אני לא יודעת כמה זמן שכבתי שם קשורה ככה, אבל אז הדלת נפתחה....



המשך יבוא...
(אני מקווה שבקרוב)

לפני 17 שנים. 20 בינואר 2007 בשעה 15:22

הוא עמד כל כך צמוד שקצה האף שלי יכל להרגיש את הזיקפה המטורפת שכמעט קרעה את הטרנינג הכחול. הרמתי את ראשי לאט והבטתי למעלה אל תוך עיניו, הוא חייך רק בזווית הפה, חיוך מרומז שכזה, קשוח, קצת רע אפילו, חיוך של הקצין המהפנט שייגרום לי להגיד "כן" על כל דבר שהוא רק יגיד.. פתאום הוא תפס אותי בשיעט הפזור והצמיד לזין שלו.
"תתחילי למצוץ" פקד, אוטומטית השלתי את המכנסיים, חשפתי את איברו המכובד מול פניי והתחלתי במלאכה כפי שציווה בעודו אוחז חזק בשיערי. לאט לאט האחיזה שלו הפכה רפויה יותר ויותר ואני עשיתי את העבודה "עצמאית" קולות של עונג בקעו מגרונו ואחריי לא הרבה זמן זרם חמים מילא את פי. לא הוצאתי אותו מהפה עד הסוף, המשכתי כמו שהוא אוהב, הרגשתי את הצמרמורת שעברה בגופו מגיעה עד השפתיים שלי. כשהייתי בטוחה שהכל "נקי" העברתי ליקוק אחרון והרפתי. הרמתי שוב את הראש והבטתי בו הוא הסתכל עליי בחיוך נבוך: "סורי מותק, חודש בלבנון"
"זה בסדר ממי, איתך אני לא דואגת, העיקר שנהנת"
הוא חייך, משך אותי אליו, נעמדתי והתנשקנו, הוא הרים אותי, כרכתי את רגליי סביב המותניים שלו והמשכנו להתנשק. הוא הלך באיטיות לחדר כשגופי כרוך סביב פלג גופו העליון ותוך כדיי הוא הוריד לי את הגופייה ומשך את החצאית דרך החלק העליון של גופי. הייתי בלי חזיה וכרגע עיטר את גופי רק חוטיני קטנטן אדום ונעל פתוחה עם עקב דק וגבוה. הוא הוריד אותי על המיטה ורכן מעליי והמשיך לנשק אותי, לאט לאט ירד עוד ועוד למטה עם הנשיקות.
אני אוהבת את המיטה שלו, נוחה להדהים ועל הקיר שמולה יש מראה ענקית וכחובבת מראות מושבעת ( או סתם כמאוהבת בעצמי (-: ) הרמתי ראש והבטתי לעבר המראה גם לצפות במחזה המרהיב הזה וגם להרגיש אותו. (ממש סרט פורנו תלת מיימדי (-: )
הוא הגיע אל האיזור הרגיש שלי, הלשון שלו חברה במצויינות ונשאבתי לתוך ההנאה הצרופה הזאת. הרגשתי כמה אני רטובה, כל כך הרבה זמן חיכיתי להרגיש אותו סוף סוף זה הגיע. בתור זוג שימים ללא סקס היו נדירים בשבילו חודש שלם היה עינויי מתמשך של חרמנות מטורפת שהתפוצצה בבת אחת במפגש הזה. הוא המשיך לעשות לי טבו במובן הכי אלוהי של הביטויי וכשהרגיש שאני מתקרבת לשיא עצר, חזר לרכון מעליי, מסתכל לי בתוך העיניים שניה ארוכה מידי, רק רציתי שהוא יגיד\ יעשה משהו. "שזה לא יקה בטעות בלי אישור הא?!" ישר הבנתי על מה שהוא מדבר והנהנתי לחיוב בזריזות מופלאה הוא אחז בגרוני ומשך אותיבכח מהמיטה וכמעט "זרק" אותי אל עבר הקיר. הסתובבתי, "עם הפנים לקיר" הוא ציווה, הייתי צייתנית כמו שמעולם לא הייתי "שתיי ידיים על הקיר" הוא פקד- ישר הרמתי את שתיי ידיי מעל ראשי והצמדתי את כפות ידיי אל הקיר כאילו עומדת לעבור חיוש נוקב, הוא התחיל להצליף לי בישבן עד שהרגשתי אותו בוער מרוב אדמומיות, אחריי דקות ארוכות נצמד אלייליטף אותי וחיבק חזק, שאל לשלומי ואם אני נהנת כשהשבתי בחיוב תפס אתץ שיערי והמשיך להצליף בי.. הוא עזב את השיער שלי וההצלפות פסקו. "אל תזוזי ואל תסתובבי" אמר בתקיפות . הכל קרה בדדיוק כמו שציווה תוך שניה כפות הידיים שלו היו מונחות על שלי, על הקיר ואני מרגישה את הנשימותשלו בשיערי. בבת אחת ובלי שום התראה מוקדמת איברו הגדול פילס את דרכו אל תוך החור האחורי שלי וינק ממני גניחה מכובדת, והגבר המהמם הזה התחיל לנוע במהירות ובחוזקה כעבור דיי הרבה זמן הוא משך אותי מהשיער כשהוא עדיין בתוכי, הוא דחף אותי אל הצד השני של המיטה כך שפלג גופי העליון קרובלרצפה ורק פלג גופי התחתון על המיטה עצמה, נתון לחסדיו. הוא בא מסביב ודחף את הזין שלו לפה שלי ונע בחוזקה עד שהיו רגעים שחשבתי שאני כמעט נחנקת. בשלב מסויים הוא התכופף לעבר הכוס שלי ואז בעדינות רבה אחז את הדגדגן שלי בין שינייו ולאחר מכן התחיל ללקק ולשחק עם הלשון, זה היה כיף למרות שהייתי שקועה בלגרום לו הנאה. הוא זז אחורה, הסתכל עליי, עלה על המיטה, הפך אותי, הניח את ידי על הברזלים של המיטה כשאני על 4 ושוב חדר אליי מאחור תוך כדיי שהוא מכה את הישבן האדום והחם שלי. הוא המשיך לנוע בחוזקה ולגרות אותי תוך כדיי שהוא חודר אליי מקדימה ומאחורה לסירוגין- כעבור שעה ארוכה של שינויי תנוחות, גניחות ועו כמה מכות על הישבן קיבלתי אישור לגמור, הרגשתי את האורגזמה מתעצמת וממש מתפוצצת ממני בגלים של עונג, שניונת אחריי שהאורגזמה שלי התחילה הוא גמר גם. היתה שם סימפוניה מכובדת של שיאים מטורפים שהצטברו ורק חיכו לרגע הזה כדיי למלא את החדר בגליי עונג שאין לי מילים לתאר בכלל.... .
נשכבתי על המיטה והוא נשכב עליי וחיבק אותיחזק. שקט ושתיקה השתררו בחדר. ליטתי אותו בראש (אני מתה על השיער הקצוץ, התספורת ה"צבאית" הסקסית הזאת) ובמקביל העברתי את ציפורניי על הגב שלו כמו שהוא אוהבת. שכבנו כך במשך דקות ארוכות ואז הוא קם והלך להביא שתיה. הוא נשען על המשקוף בכניסה לחדר, הסתכל עליי ושתה מהפיה של הבקבוק, הוא נראה כמו פרסומת מהממת ל"נסטי" היה כל כך שקט שיכולתי לשמוע את הלגימות שלו. הוא התקרב למיטה, הדליק את הטלויזיה בחדר, העביר לי את הבקבוקונשכב ליידי כשהוא מחבק אותי.
"התגעגעת?" הוא הסתכל עליי כששתיתי...
"ברור שהתגעגעתי" עניתי לו ברגע שהסדרתי נשימה אחריי הלגימה.
"כל הזמן חשבתי עלייך" הוא אמר... הנחתי את הבקבוק בצד וחיבקתי אותו חזק.
"ממי בא לך לנסותמשהו חדש? " הוא שאל פתאום.
"כמו מה?" עניתי
הוא חייך חיוך זדוני..
"כמו מה?" חזרתי על השאלה שלי
"יש אצלנו בבסיס קצינה חדשה שראתה תמונה שלך וקצת נדלקה עלייך" הוא סיפר בקצרה
"היא לסבית?" שאלתי
"לא" הוא ענה "אבל אני יכול להבין למה היא נדלקה"... וחייך
"אוקיי, הבנתי" עניתי
"מה הבנת?"
"הבנתי שיש איזה קצינה כוסית שכמו שהיא נדלקה עליי ככה אתה נדלקת עלייה ובא לך לצרף אותה"
"כמעט נכון"
"נו..."
"היא נראית טוב והכל, הייתי עושה אותה אבל את תהרגי אותי וסתם יצא לי לדבר איתה והיא בקטע של שליטה נשית אז סיפרתי לה קצת עליינו והיא הציעה להצטרף"
"אוקיי"
"מה אוקיי? כן? את רוצה?"
"יש על מה לדבר"
הוא משך אותי אליו והתחיל לנשק אותי "אל תדאגי ממי היא אל כוסית כמוך אבל היא אחלה, את יודעת שלא הייתי מביא סתם מישהי"

ובאמת, מה לא תעשי בשביל גבר שאת אוהבת, בשביל שיהיה לו הכי כיף בעולם. אני רק יכולה להגיד שמדובר בבחורה קשוחה, סר"ן, יפיפיה וסקסית להפליא (אע"פ שציפיתי לאיזה בהמה)
זה היה שילוב מנצח אבל זה כבר סיפור לפרק הבא (-:

שבוע נפלא לכולם....
המשך יבוא..... בהקדם!

לפני 17 שנים. 17 בינואר 2007 בשעה 10:04

יום חורפי של אמצע ינואר, מתעוררת לאיטי ונשארת עוד קצת מתחת לפוך החמים. עדיין יכולה לראות את הסימן שלו על הכרית, יכולה להרגיש את החום שלו קרוב אליי, יכולה להריח את הבושם הסקסי שלו בין הסמיכות אפילו שכבר מזמן יצא מהבית, אפילו שכבר לפניי כמה שעות טובות רכן לעברי, נתן לי נשיקה על השפתיים ועוד אחת על המצח ויצא לדרכו.
אני שונאת שהוא עוזב להרבה זמן זה תמיד מזכיר לי ימים פחות טובים בלעדיו....
חודש שלם חיכיתי בדאגה רבה כמו אישה אוהבת ומסורה שהגבר שלי יחזור הביתה בשלום. כל שעה עגולה מקשיבה לחדשות בחשש מתגבר ומתפללת שהשם של האהוב שלי אל הבא בתור. לפתע SMS קוטע את תפילותיי וכך גם סוג של רוגע אירוני ומבהיל ששמו לא נאמר, "יצאנו. אני אדבר איתך. אוהב. מתגעגע" חיוך רחב צייר את שפתיי ורק רציתי לראות אותו, לחבק אותו ולהרגיש את הגבר החזק הזה אוחז בי, להרגיש מוגנת, בטוחה.
זה היה חודש נטול עיסוקים, חוץ מלהתפלל לשלומם של אמיצי העם מהשורה הראשונה שמצאו את עצמם במוצבים שכוחי אל איי שם בצפון הרחוק לא עשיתי הרבה, לא הייתי מסוגלת: לא להתרכז בלימודים, לא ליצור, לא לטייל, בקושי לצאת עם חברים בנסיון לנקות את הראש, סקס ברור שלא היה וכל שניה היתה נראית כמו נצח שמסרב לחלוף.
הימים חלפו וחוץ מלראות אותו בתמונות ולהריח את הבושם שלו בכל פינה סביבי לא הרגשתי הרבה ממנו, אפילו לא יכולתי לשמוע את הקול שלו. כחלק מהמערך המודיעיני ידעתי דברים שאחרים לא יכלו לעת אלא בדיעבד וגם לא תמיד, לבשתי את אחד הסווצ'רים שלו מריחה אותו ומלאה בחשש עד כדיי דמעות, מתקשה להירדם בלילה, אחוזת תקווה שהכל יהיה בסדר.

אני לא אלאה אתכם בפרטים הקטנים של מלחמה קשה שהסתיימה מזמן. מה שהפך להיות עוד פרק בדפיי ההיסטוריה היה לאחת התקופות המשמעותיות באהבה שנתקלה בהרבה מהמורות וכנגד כל הסיכויים תמיד ממשיכה להדהד חיה ובועטת כמו חיה פצועה. קיימת, מסרבת להישכח. וכמו תמיד היא שוב- כאן!.

ההתרגשות בשיאה... הוא בדרך אליי. הגעתי לדירה שלו, סידרתי קצת, ניקיתי, שיהיה לנו נעים. המקום הזה היה ריק מאדם הרבה זמן. בישלתי את מה שהוא הכי אוהב והבאתי מראש בקבוק יין אדום משובח, ערכתי שולחן רומנטי כמו בסרטים הכי דביקים והצעתי את המיטה, כי כמו שהיה ברור לי שהאוכל יאכל ככה היה ברור לי שגם למיטה יהיה שימוש (-:
הפחתי חיים במקום שעד לפניי פחות משעה היה קר, רייק ומנוכר. התיישבתי מול הטלוויזיה וחיכיתי לו... שיגיע כבר
הזמן תמיד "ארוך" יותר כשאתה בצפייה דרוכה, כאילו השעון מסרב לתקתק בכוונה. אני מביטה בטלוויזיה אבל לא מסתכלת, אני שומעת את הטקסטים אבל לא מקשיבה ורק מהרהרת ביני לבין עצמי בתקווה שכשאקיץ הזמן יטיב עימי.
לפתע דפיקות הלב התחזקו... אני מרגישה אותו, הוא קרוב! ניגשתי לחלון וכעבור מספר שניות ראיתי את הרכב שלו נכנס לחניה. אני לא יודעת ממה התרגשתי יותר מזה שהוא הגיע או מהעובדה המלחיצה שבאמת הרגשתי אותו?! אבל זה לא שינה, חיכיתי שיעלה במדרגות כבר, הבטתי שוב במראה, להיות הכי יפה בשבילו וכששמעתי אותו במדרגות פתחתי לו את הדלת. הגבר הסקסי ביותר בעולם והלוק הצבאי הזה שממיס אותי ברגע.
במשך שניה ארוכה עמדתי מביטה בו, כל כך התגעגעתי אליו, הוא עדיין עמד על סף הדלת עורו החום והשזוף יותר מתמיד, הגובה הגברי הזה, הכתפיים הרחבות, השרירים בחזה, הדרגות על הכתף, התיק הכבד שהונח רק על כתף אחת, המדים המלוכלכים והריח... הריח הזה שלו ששיכר אותי ללא ספק. ואז בשניה אחת, כאילו סינכרנו את המחשבות הוא הניח את התיק ואני קפצתי עליו וחיבקתי אותו, הוא אחז בי חזק כששתי רגליי באוויר והתנשקנו נשיקה ארוווווכה שהיתה מלאה בתשוקה וגעגוע.הוא נכנס, הריח, אמר שהוא חייב להתקלח, בינתיים ניסיתי לפרק את התיק שהיה מאובק במיוחד לחשוב מה לכביסה ומה ל.... הכל לכביסה!! הרגשתי למספר שעות כמו אישה נשואה שבעלה חזר אחריי מילואים ארוכים. הייתי שקועה בתיק המבולגן הזה ולפתע ראיתי אותו נשען על הקיר כשמגבת ירוקה כרוכה סביב האגן שלו ואדים יוצאים מגופו. יכולתי לראות טיפות מים שסירבו להרפות מאיזור החזה והכתפיים ורק הבטתי כאילו ביצירת מופת של מאטיס. "תתלבש ממי" קטעתי את הרגע הקסום, הוא הלך לחדר והתלבש בינתיים הלכתי למטבח לראות שהכל מוכן וניסיתי לפתוח את בקבוק היין. הוא נכנס למטבח, בלי להגיד כלום חיבק אותי מאחורה, הניח את סנטרו בחייכי ותפס את בקבוק היין ביד אחת וביד השניה את הפותחן ועשה זאת ברגע, בלי להתאמץ בכלל כאילו לפניי שניה לא הייתי על סף הזעה בגלל השעם הדחוס הזה. הסתובבתי, חייכתי ונשקתי לו על השפתיים, ככה אני אוהבת את הגבר שלי: חזק, גברי, סקסי, כיף לי להיות חלשה ליידו.
מאז דקות ארוכות הוא התחיל לדבר על מה שעשיתי בדירה עד שהוא הגיע ועל האוכל. הוריתו לו להתיישב לשולחן, הפעלתי מוסיקה ברקע, השלתי מעליי את מכנסיי הטרנינג וחשפתי חצאית מיני קצרצרה שחשפה שתיי רגליים שחומות. בפינת המטבח הנחתי מראש נעליי עקב שלא נעלתי עד לאותו הרגע. זרקתי עליו את הטרנינג ובזמן שהוא הסיר אותו באדישות הורדתי את החולצה ונעלתי את הנעליים הסקסיות, חייכתי והלכתי להביא את האוכל. הוא בינתיים מזג את היין ומאותו רגע הפכנו להיות שחקנים ראשיים בסצינה הכי רומנטית\ דביקה שאתם יכולים לתאר לעצמכם בארוחת ערב זוגית לאור נרות...
אני מניחה שהדמיון עשה את שלו ואני לא אפרט את תוכן הארוחה והשיחה (גם בגלל שזה מלא פרטים צבאיים אסורים וגם בגלל שזה לא באמת יעניין אתכם... והנה אני מגיעה לחלק המעניין באמת).
הארוחה הסתיימה, גם היין וגם השיחה הכבדה על מה שהיה ולא היה ויהיה והוחלפה במילות אהבה וגעגוע, מבט נוקב בעיניים ישר אל תוך האישונים כאילו בניסיון לחדור אחד לנשמתו של השניה ובשלב הזה הוא קם! התקרב אליי! עמד צמווווד צמוד כשאני עדיין יושבת והאגן שלו מול פניי ואז....

המשך יבוא......

לפני 17 שנים. 14 ביולי 2006 בשעה 14:02

אני מרגישה כמו מים במעיין טבעי.
טהורה כזאת כאילו השארתי הכל מאחורה והמשכתי קדימה לבנה כמו בגדיו של ילד קטן בחג השבועות.
אני מרגישה את הטוהר הזה נוגע לי בכל חלק בגוף, כמו צעיף משי שכרוך סביבי, לובן שכזה באוויר, נינוחות, חיוך עדין, מרוצה, רגוע...
עוצמת עיניים, מעיין תחושה כזאת- כאילו אני עומדת על פיסגה של הר גבוה, ידי פרוסות לצדדים והרוח מלטפת את גופי, משחקת בשיערי...
תחושה של אושר, של חופש, של דף חדש!
של התחלות חדשות וצעדים ראשונים אל עבר מחר חדש.
תחושה של הישג ושל רצון וכמיהה לעוד- לעוד מכל מה שארצה.
הלב פועם ומוכן. הכל עומד בצלילות הזאת ורק ממתין.
אחריי שנופלים הרבה פעמים זה כבר לא כואב באמת, אוליי קצת דוקר או מעקצץ, אחריי שעושים בנג'י בפעם הראשונה המפחידה הפעם הבאה רק מאתגרת, כמו כל חוויה גדולה ועוצמתית אחרת, וזו אותה אני, בפתחה של דלת חדשה במסדרונות חיי, לוחצת על הידית ודוחפת קצת קדימה, אור לבן מסנוור אותי, אני שומעת ציוץ של ציפורים ותחושה של אושר עילאי כאילו כל ההזדמנויות לנסוק ולהצליח אצלי בידיים, אני יודעת שהן לא יאזלו לנצח. ואני מתחילה שוב מקו חדש- מתוך צלילות דעת ובריאות הגוף ומתוך אהבה ואמונה עצמית.
אני יכולה להיות הכל אם אני רק רוצה.
ואני רוצה!

לפני 17 שנים. 4 ביולי 2006 בשעה 12:56

לא מוחאת לך כפיים!, לא מסתכלת לשמיים....
תפסיק לתרץ, תתחיל להתאמץ!
להפוך את האהבה והכניעה לדברים מסובכים
לסחור בהם כמו אנשיי עסקים ממולחים,
ממשיכה להסתכל עלייך מהצד...
ואם תמשיך כך-תהייה בטוח שתישאר לבד!
הצבתי אתגר, אני יודעת שהוא לא פשוט,
תנסה, תתנסה.. תתכשל-אתה לא תמות!
רוצה להרגיש את ההשקעה
שיהיה לי סיבה להיכנע
פתחנו במלחמה- יצאנו לחזית
אתה אדיש- אני תזזיתית
אם נעביר את המלחמה לעורף
תהיה בטוח שעד החורף-
אני לוקחת את הדברים ויוצאת לדרך
אנחנו צולחים רק... ככה-בערך
לא רוצה אדון שהוא גבר בלי מילה
כל דבר הכי פשוט מסתיים עם סימן שאלה
בוא נפצל את הדרכים, נפרק את החבילה
אתה השולט ואני המפעילה
אז מי בעצם מושך בחוטים?
שימלה לבנה, חיוכים מאולצים
בוא נתפצל- כי ככה עדיף
יש שדות של מושפלות בחוץ-תעשה לך קטיף
תמצא משהו שיביא לך אושר
שיהיה לך חשק להתעורר בבוקר
תנפח את האגו על הגב של מישהו אחר,
ורק תעזוב אותי במנוחה
משאירה לך את הכל- לא רוצה להיות שלך
כרגע אני האדון לעצמי
טעויות גורליות זה משהו חד פעמי
הלכתי רחוק ואני לא אחזור
וגם כשתראה את הבריסטול השחור
השארתי שם מילה אחת קטנה
בפינת הדף- כדיי להשאיר חלל ריק לעוצמה
ממשיכה קדימה עם כוחות של מעצמה
לא מסתכלת אחורה אפילו לדקה
לא רוצה להיות האישה הקטנה
ולסיכום- זה פשוט לא מסתדר
הכל קרה כל כך מהר
ואני שונאת לוותר
לוגמת... כך אני שותה...
וזו לא אני!! זה אתה, אתה ורק אתה!!!!

לפני 17 שנים. 23 ביוני 2006 בשעה 12:22

להרים עיניים
להביט קדימה לאופק
להצמיד שפתיים
להגביר את הדופק
לקחת את הטבעת
גם אם אין חופה
לקחת את הרח
כי זו החנופה
להרים את היד למעלה
למשוך שרשרת עננים
לצלול למטה...
עמוק בתוך הסדינים
אהבה היא לנצח
ונצח.. זה כל עוד הוא נמשך
תפקח עיניים
ותתחיל לך מחר חדש.

לפני 17 שנים. 23 ביוני 2006 בשעה 12:18

תמיד אני חייבת להגיד
להביע את עצמי
לדעת שגם אם אני מתחת למושכות
הם עדיין בידיים שלי.
להיות רהוטה וברורה, לא מתבלבלת
להיות חזקה, איתנה ולסגור את הדלת
אמרתי פעם אחת
ואומר זאת שוב אם צריך
בביטחון ובלי בושה
כל מילה שהלב יצריך
רוצה לצעוק עד שמיים
שתבין כבר את הכל
מסבירה זאת שוב, מוחאת כפיים
אבל אחריי האנדרנלין, ממשיכים לשאול....
המשכתי הלאה בדרך
בשביל עם אבנים שהיו פעם צהובות
עכישו אני בערך
מתחילה לבכות
אוהבת לא אוהבת
ממשיכה קדימה אבל זו רק נסיגה
פותחת שוב את הדלת
רואה את אותה התמונה
מקווה שזה רק תעתוע
ציור של מאטיס בצבעים דהויים
עכשיו הלב רגוע
הציור שלי בכלל ללא צבעים
תמשיך ליצור בשקט
הלב הופך לקר
בנגיעה אחת מוחקת
את כל מה שיקר
וכך אתה ממשיך ללכת
אחריי בשביל הצר
דורכת ומועכת
ומחכה למחר.
ממשיכים ללכת,
כי לאן הלב יוביל?
המחסום נפרץ
הבכי פרץ
והדמעות.......

יובילו אותי לחוויה הבאה....
וגם שם אני אביע דעה!!!!

לפני 17 שנים. 17 במאי 2006 בשעה 12:00

יושבת על חוף הים, השעות האלה שקטות. כבר אין ילדים מרעישים או בלאגן בעיניים, הכל שקט ורגוע, נינוח, השמש שוקעת לאיטה יוצרת צבעים מרהיבים בשמיים. כמה זוגות יושבים לאורך החוף, מישהו רץ לאורך קו המים, המצילים מתרגנים ללכת הביתה, רק אני יושבת שם- נינוחה בדיוק כמו האוויר.
לא חם, אבל גם לא קר בכלל. נעים. כיף. שקט. מוציאה דף ועט ומתחילה לצייר. כלכך הרבה דברים נמצאים מולי אבל אני מציירת מהראש, מהלב. זו לא דמות, גם לא אובייקט מסויים, זה לא כלום וזה הכל ביחד. כל מי שייסתכל על זה יוכל להבין מהציור הזה מה שהוא יירצה להביןאבל אני יודעת שברגע שאני אראה לך את הציור הזה אתה ישר תדע למה התכוונתי, מה זה, ומה המשמעות של כל זה עבורי ועבורך.... .
"השתנית" אמרת לי
"התבגרתי" עניתי לך.
זה קורה לאנשים מסויימים. אתה הבאת לי את מה שחיפשתי, את היציבות הזאת, את מה- שבמבט לאחור אני מבינה שהיה חסר לי כל כך. לא רק היציבות גם הביטחון, האהבה, השמחה בלב, הידיעה שיש במקום מסויים מישהו שאוהב וחושב רק עליי. אז אני רגועה, מתונה יותר, פחות מחפשת אטרקציות אלא חיה לפי השיר שהחיים הלחינו לי.
מודה- קירקעת אותי, נתת לי משהו שאחרים ידעו רק לדבר עליו, ועכשיו סוף סוף כשיש לי בידיים את הדבר הזה שחלמתי עליו כל כך הרבה זמן או ליתר דיוק את המכלול הזה של הדברים שחלמתי עלייהם הרבה זמן אז אני נכונה להשקיע הכל על מנת שזה יצליח, ייתקדם ויישמר. ואם כבר מדברים על זה אז אני רוצה להודות לך על זה שאתה כאן. אוהב, דואג, איכפתי, משקיע, מעניק, מצחיק, מתיע ועושה אותי מאושרת.
אני לא יודעת מאיפה נפלת פתאום אבל כנראה שכל הטעויות שקרו לפנייך קרו רק כדיי להכין אותי בשבילך.
אתה המתנה הכי נפלאה שיכולתי לקבל בפתח של התקופה הזאת.

תודה על הכל, בעיקר על זה אתה כאן.
אני אוהבת אותך,
אוהבת כמו שלא אהבתי מעולם....

שלך ורק שלך....
(הכי שלך בעולם)
אני.