צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האופיום שלי...

אחריי ניסיונות רבים, שיחות, מפגשים, הודעות, זמן ואנרגיה לחינם.... בדיוק כשהחלטתי לקחת צעד אחורה וחשבתי שכל ניסיון הוא לריק, וכולם ככולם (חוץ מהיוצא מהכלל..) יהיו אפיזודה חולפת... מצאתי אותו!!
לפני 17 שנים. 20 בינואר 2007 בשעה 15:22

הוא עמד כל כך צמוד שקצה האף שלי יכל להרגיש את הזיקפה המטורפת שכמעט קרעה את הטרנינג הכחול. הרמתי את ראשי לאט והבטתי למעלה אל תוך עיניו, הוא חייך רק בזווית הפה, חיוך מרומז שכזה, קשוח, קצת רע אפילו, חיוך של הקצין המהפנט שייגרום לי להגיד "כן" על כל דבר שהוא רק יגיד.. פתאום הוא תפס אותי בשיעט הפזור והצמיד לזין שלו.
"תתחילי למצוץ" פקד, אוטומטית השלתי את המכנסיים, חשפתי את איברו המכובד מול פניי והתחלתי במלאכה כפי שציווה בעודו אוחז חזק בשיערי. לאט לאט האחיזה שלו הפכה רפויה יותר ויותר ואני עשיתי את העבודה "עצמאית" קולות של עונג בקעו מגרונו ואחריי לא הרבה זמן זרם חמים מילא את פי. לא הוצאתי אותו מהפה עד הסוף, המשכתי כמו שהוא אוהב, הרגשתי את הצמרמורת שעברה בגופו מגיעה עד השפתיים שלי. כשהייתי בטוחה שהכל "נקי" העברתי ליקוק אחרון והרפתי. הרמתי שוב את הראש והבטתי בו הוא הסתכל עליי בחיוך נבוך: "סורי מותק, חודש בלבנון"
"זה בסדר ממי, איתך אני לא דואגת, העיקר שנהנת"
הוא חייך, משך אותי אליו, נעמדתי והתנשקנו, הוא הרים אותי, כרכתי את רגליי סביב המותניים שלו והמשכנו להתנשק. הוא הלך באיטיות לחדר כשגופי כרוך סביב פלג גופו העליון ותוך כדיי הוא הוריד לי את הגופייה ומשך את החצאית דרך החלק העליון של גופי. הייתי בלי חזיה וכרגע עיטר את גופי רק חוטיני קטנטן אדום ונעל פתוחה עם עקב דק וגבוה. הוא הוריד אותי על המיטה ורכן מעליי והמשיך לנשק אותי, לאט לאט ירד עוד ועוד למטה עם הנשיקות.
אני אוהבת את המיטה שלו, נוחה להדהים ועל הקיר שמולה יש מראה ענקית וכחובבת מראות מושבעת ( או סתם כמאוהבת בעצמי (-: ) הרמתי ראש והבטתי לעבר המראה גם לצפות במחזה המרהיב הזה וגם להרגיש אותו. (ממש סרט פורנו תלת מיימדי (-: )
הוא הגיע אל האיזור הרגיש שלי, הלשון שלו חברה במצויינות ונשאבתי לתוך ההנאה הצרופה הזאת. הרגשתי כמה אני רטובה, כל כך הרבה זמן חיכיתי להרגיש אותו סוף סוף זה הגיע. בתור זוג שימים ללא סקס היו נדירים בשבילו חודש שלם היה עינויי מתמשך של חרמנות מטורפת שהתפוצצה בבת אחת במפגש הזה. הוא המשיך לעשות לי טבו במובן הכי אלוהי של הביטויי וכשהרגיש שאני מתקרבת לשיא עצר, חזר לרכון מעליי, מסתכל לי בתוך העיניים שניה ארוכה מידי, רק רציתי שהוא יגיד\ יעשה משהו. "שזה לא יקה בטעות בלי אישור הא?!" ישר הבנתי על מה שהוא מדבר והנהנתי לחיוב בזריזות מופלאה הוא אחז בגרוני ומשך אותיבכח מהמיטה וכמעט "זרק" אותי אל עבר הקיר. הסתובבתי, "עם הפנים לקיר" הוא ציווה, הייתי צייתנית כמו שמעולם לא הייתי "שתיי ידיים על הקיר" הוא פקד- ישר הרמתי את שתיי ידיי מעל ראשי והצמדתי את כפות ידיי אל הקיר כאילו עומדת לעבור חיוש נוקב, הוא התחיל להצליף לי בישבן עד שהרגשתי אותו בוער מרוב אדמומיות, אחריי דקות ארוכות נצמד אלייליטף אותי וחיבק חזק, שאל לשלומי ואם אני נהנת כשהשבתי בחיוב תפס אתץ שיערי והמשיך להצליף בי.. הוא עזב את השיער שלי וההצלפות פסקו. "אל תזוזי ואל תסתובבי" אמר בתקיפות . הכל קרה בדדיוק כמו שציווה תוך שניה כפות הידיים שלו היו מונחות על שלי, על הקיר ואני מרגישה את הנשימותשלו בשיערי. בבת אחת ובלי שום התראה מוקדמת איברו הגדול פילס את דרכו אל תוך החור האחורי שלי וינק ממני גניחה מכובדת, והגבר המהמם הזה התחיל לנוע במהירות ובחוזקה כעבור דיי הרבה זמן הוא משך אותי מהשיער כשהוא עדיין בתוכי, הוא דחף אותי אל הצד השני של המיטה כך שפלג גופי העליון קרובלרצפה ורק פלג גופי התחתון על המיטה עצמה, נתון לחסדיו. הוא בא מסביב ודחף את הזין שלו לפה שלי ונע בחוזקה עד שהיו רגעים שחשבתי שאני כמעט נחנקת. בשלב מסויים הוא התכופף לעבר הכוס שלי ואז בעדינות רבה אחז את הדגדגן שלי בין שינייו ולאחר מכן התחיל ללקק ולשחק עם הלשון, זה היה כיף למרות שהייתי שקועה בלגרום לו הנאה. הוא זז אחורה, הסתכל עליי, עלה על המיטה, הפך אותי, הניח את ידי על הברזלים של המיטה כשאני על 4 ושוב חדר אליי מאחור תוך כדיי שהוא מכה את הישבן האדום והחם שלי. הוא המשיך לנוע בחוזקה ולגרות אותי תוך כדיי שהוא חודר אליי מקדימה ומאחורה לסירוגין- כעבור שעה ארוכה של שינויי תנוחות, גניחות ועו כמה מכות על הישבן קיבלתי אישור לגמור, הרגשתי את האורגזמה מתעצמת וממש מתפוצצת ממני בגלים של עונג, שניונת אחריי שהאורגזמה שלי התחילה הוא גמר גם. היתה שם סימפוניה מכובדת של שיאים מטורפים שהצטברו ורק חיכו לרגע הזה כדיי למלא את החדר בגליי עונג שאין לי מילים לתאר בכלל.... .
נשכבתי על המיטה והוא נשכב עליי וחיבק אותיחזק. שקט ושתיקה השתררו בחדר. ליטתי אותו בראש (אני מתה על השיער הקצוץ, התספורת ה"צבאית" הסקסית הזאת) ובמקביל העברתי את ציפורניי על הגב שלו כמו שהוא אוהבת. שכבנו כך במשך דקות ארוכות ואז הוא קם והלך להביא שתיה. הוא נשען על המשקוף בכניסה לחדר, הסתכל עליי ושתה מהפיה של הבקבוק, הוא נראה כמו פרסומת מהממת ל"נסטי" היה כל כך שקט שיכולתי לשמוע את הלגימות שלו. הוא התקרב למיטה, הדליק את הטלויזיה בחדר, העביר לי את הבקבוקונשכב ליידי כשהוא מחבק אותי.
"התגעגעת?" הוא הסתכל עליי כששתיתי...
"ברור שהתגעגעתי" עניתי לו ברגע שהסדרתי נשימה אחריי הלגימה.
"כל הזמן חשבתי עלייך" הוא אמר... הנחתי את הבקבוק בצד וחיבקתי אותו חזק.
"ממי בא לך לנסותמשהו חדש? " הוא שאל פתאום.
"כמו מה?" עניתי
הוא חייך חיוך זדוני..
"כמו מה?" חזרתי על השאלה שלי
"יש אצלנו בבסיס קצינה חדשה שראתה תמונה שלך וקצת נדלקה עלייך" הוא סיפר בקצרה
"היא לסבית?" שאלתי
"לא" הוא ענה "אבל אני יכול להבין למה היא נדלקה"... וחייך
"אוקיי, הבנתי" עניתי
"מה הבנת?"
"הבנתי שיש איזה קצינה כוסית שכמו שהיא נדלקה עליי ככה אתה נדלקת עלייה ובא לך לצרף אותה"
"כמעט נכון"
"נו..."
"היא נראית טוב והכל, הייתי עושה אותה אבל את תהרגי אותי וסתם יצא לי לדבר איתה והיא בקטע של שליטה נשית אז סיפרתי לה קצת עליינו והיא הציעה להצטרף"
"אוקיי"
"מה אוקיי? כן? את רוצה?"
"יש על מה לדבר"
הוא משך אותי אליו והתחיל לנשק אותי "אל תדאגי ממי היא אל כוסית כמוך אבל היא אחלה, את יודעת שלא הייתי מביא סתם מישהי"

ובאמת, מה לא תעשי בשביל גבר שאת אוהבת, בשביל שיהיה לו הכי כיף בעולם. אני רק יכולה להגיד שמדובר בבחורה קשוחה, סר"ן, יפיפיה וסקסית להפליא (אע"פ שציפיתי לאיזה בהמה)
זה היה שילוב מנצח אבל זה כבר סיפור לפרק הבא (-:

שבוע נפלא לכולם....
המשך יבוא..... בהקדם!

outsider1 - עד עכשיו זה אחד הסיפורים היפים ביותר שקראתי.
לפני 17 שנים
J-Bond​(אחר) - קלי היקרה
סיפור יפהפה אחד היפים שראיתי כאן
הצלחת להזכיר לי את מראה גופך הערום,המושלם ואת יכולותייך האוראליות
המשיכי כך
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י