צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האופיום שלי...

אחריי ניסיונות רבים, שיחות, מפגשים, הודעות, זמן ואנרגיה לחינם.... בדיוק כשהחלטתי לקחת צעד אחורה וחשבתי שכל ניסיון הוא לריק, וכולם ככולם (חוץ מהיוצא מהכלל..) יהיו אפיזודה חולפת... מצאתי אותו!!
לפני 19 שנים. 7 בנובמבר 2004 בשעה 10:38

כמו כל בחורה שנכנסת לראשונה לאתר גם אני הוצפתי במאות הודעות משולטים מכל גווני הקשת. ניסיתי הרבה אך גם ויתרתי על הרבה. יצאתי, חזרתי והמשכתי לנסות. כשראיתי ששום דבר טוב לא יוצא משום דבר ומאף אחד הנחתי את "מקל הנדודים" ופשוט חדלתי מלרצות למצוא את השולט האולטימטיבי. מידי פעם עוד דיברתי עם אנשים אבל עדיין היו בתיבה שלי עוד 300 ומשהו הודעות שלא קראתי. (וכל זה לאחר שבמאמצים רבים הצליחו להפריד אותי מהמקום שהיה לי טוב בו, עם אחד המאסטרים היותר מיוחדים שנתקלתי בהם.)
בהתחלה מרוב הודעות הייתי מאבדת את מה שהתחלתי, לא זכרתי עם מי דיברתי ולמה.. וזה היה מייאש. גם הוא היה בין הניסיונות הראשונים שנקטעו עוד לפניי שהתחילו.. וגם זה איבד את הסיכוי להיות משהו. בכל אופן- זה פשוט לא קרה!
אבל החיים מפתיעים ולוקחים אותנו למקומות חדשים, מעבירים אותנו בתוך מבוכים של חוויות שתמיד מפתיעות מחדש, ובדרך כזאת, פשוטה למדיי, בתמימות דעת- נאנסתי למקום אחר.. רחוק.. שונה, חדש ושם הוא פנה אליי!
אווירה חדשה, חיובית, אותנטית לשם שינוי.. הרגשתי צורך (מאוד אימפולסיבי) לנסות. כי אני תמיד בגישה של : "חיים פעם אחת ואין לי מה להפסיד" אז הלכתי על זה.בהתחלה חשבתי שדרכינו יתפצלו כי הוא שונה מכל מה שרציתי עד עכשיו, אבל למרבה הפתעתי זה הרגיש לי נכון. ומרגע לרגע זה נהייה טוב יותר, חם יותר, הרמוני יותר, כיף, מזמין ומבטיח, אבל בעיקר.. שונה ומרענן!!
אולי עד עכשיו לא נפגשתי עם האנשים הנכונים או שפשוט יד מכוונת זימנה לי כל כך הרבה קדימויות מאכזבות.. שכשאני אפגוש בו בזמן הנכון אני אדע להעריך ואני אדע שהוא, הוא זה שחיפשתי וחיכיתי לו!.
כולנו עשינו טעויות אבל אנחנו מתבגרים ולנצח נגיע בכל שלב לתובנות חדשות ומשתנות.. וזהו תחילה של דרך נפלאה.. (בכללי כרגע בחיים אני נכנסת לדרך חדשה) וכל מה שנותר לי זה לאחל לנו.. בהצלחה!! (-:
מאסטר VIP אני אעשה אותך מאושר! שלך, שלך ורק שלך... אני.

נ.ב
הקהילה ידועה בהרבה רוע וחוסר פרגון, אז מי שמקנן בו הצורך להיות מגעיל, יש משפט שאומר "אם אין לכם משהו נחמד לומר- אל תגידו כלום" אז.... אל!! ולאלה מכם שהם כן בניי אדם.. זו לא הייתה הערה מכלילה. ותודה למי שכן פרגן כבר (-:

כלואה בכלוב​(נשלטת) - בהצלחההההההההה!!!
לפני 19 שנים
Tainted​(לא בעסק) - איחלתי למאסטר שלך ואאחל גם לך
מצאת אדם מיוחד מאוד,
תשמרי עליו, תשמרי על עצמך ואל תקשיבי לאף אחד חוץ מלרגש הזה שבבטן, זה שעושה לך פרפרים שאת הולכת לפגוש אותו, זה שמענג אותך שאת איתו וזה שנישאר איתך שאת חוזרת הביתה!

אוהבת אותך, למרות שלא ניפגשנו, כי אני יודעת מה אדון VIP מביא :)
נשיקות ובהצלחה!!!!
דומי
לפני 19 שנים
קלי​(נשלטת){גי2} - תודה חברה... תודה רבה.... (-:
נחמד לדעת שבין כל הג'אנק יש עדיין אנשים טובים.
(-:
לפני 19 שנים
ket​(לא בעסק) - וכמה איחולים ממני לקינוח..
המון הצלחה אהבה ואושר אושר אושר!!! לך ולויפ המקסים.
מצאת לך אחלה איש.
מעבר לתארים למשחקים ולכל המסביב.. בעיקר בן אדם, אחד היותר נחמדים שיצא לי לפגוש כאן.
תהנו לכם!!!
נשיקות- קט
לפני 19 שנים
Dark Artist​(שולט) - בהצלחה לכם
לפני 19 שנים
LADY​(שולטת) - מפרגנת לכם - את כל האושר שבעולם !!!
זכית באדם מקסים שאני מאוד מעריכה.

בהצלחה !!!!

(-:
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י