לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני שנה. 17 ביוני 2022 בשעה 19:07

אני רואה את התפקיד שלי, במערכת יחסים בכלל ובבדס"מ בפרט, בתור המגן, השומר. בעיניי, תפקידו של שולט הוא, בין היתר, לגונן ולשמור על הנשלטת שלו.

 

מעבר לכך, אני חושב שמאז ומתמיד ראיתי את עצמי כמי שמגן על אוהבי ואהובי, ולרוב גם על מי שזקוק להגנה שלי בלי קשר. ובכן, אולי לא מאז ומתמיד, אולי מאז שאזרתי את האומץ להפוך לכזה. אז הנה עוד "פנינה מהעבר"...

 

לא תמיד הייתי מי שאני כיום, בעבר הייתי ילד פחדן, שפחד אפילו לעלות על המגלשה הצהובה בפארק המים "שפיים", קל וחומר להתמודד עם אנשים מאיימים או עם כל איום בכלליות. אני מודה, בצער, שהיו מקרים שבהם לא עמדתי לצידם של אהובי כשהייתי צריך לעשות כן, מקרים בהם כשלתי (בעיניי) להגן על האנשים שאני אוהב מפני פגיעות כאלו ואחרות. אבל בסביבות גיל 18, כאשר איבדתי את רוב הפחדים שלי, האריה שבי התחיל לצאת קדימה, והתחלתי להיות המגן שאני יודע שאני צריך להיות.

 

האריה, אגב, הוא אני הבסיסי, החייתי, הקדמוני - הפריימל שלי.

ישנם הרבה בעלי חיים, אשר ידועים כמגוננים ושומרים, אבל היות וישנן תכונות נוספות שאני רואה בעצמי - דווקא אריה הוא זה שבחר בי.

 

בכל מקרה, תפקידו של שולט, כמו גם האינסטינקט הבסיסי שלי כאדם, הוא להיות המגן, הסלע האיתן, המגדלור בחשכה, האביר בשריון הנוצץ. שלל מטאפורות ודימויים, שעיקרם הוא פשוט - לשמור על מה ששלך, ולהגן על מי ששלך. כשזה מגיע אלי, לא רק בנשלטת שבחרה להעניק לי את עצמה מדובר, אלא גם במשפחה שלי, בחברי הנפש שלי, בכל אדם שאכפת לי ממנו מספיק, ולפעמים אפילו במי שנראה לי שזקוק להגנה הזאת.

 

אז מה אני בעצם מנסה לאמר?

ישנן גישות רבות לבדס"מ, למערכות יחסים בכלל, ואפילו לחיים. תראו לי 50 אנשים ואראה לכם לפחות 75 נקודות מבט שונות. נקודת המבט שלי היא כזאת, זה לא מחייב אף אחד לראות את הדברים בצורה דומה, וזה לא אומר שמי שלא רואה את הדברים ככה בהכרח טועה. למעשה, היחידים שטועים בעיניי הם אלו שלא מוכנים להסתגל לשינויים ולהשתנות בהתאם. אבל קחו לכם גישה אחת, מתוך המון גישות שונות, את חלקן אני אפילו לא מכיר, לחיים - למערכות יחסים - ולבדס"מ.

 

שיהיה לכם בהצלחה

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Ampn-5hcZg

Miss Fox​(אחרת) - דאבל לייק על המוזיקה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י