צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני שנה. 3 באוגוסט 2022 בשעה 21:10

השעה הייתה בערך אחת אחרי חצות, אולי קצת אחרי, הוא לא ממש שם לב לזמן. זה היה יום מטורף בעבודה, הוא מעולם לא יצא בשעה כל כך מאוחרת, אבל מחר הוא ביום חופש, אז הכל הסתדר לטובה. הוא החליט שהוא לא רוצה לסוע ישר הביתה, וחשב לחפש בר טוב לשבת בו ולהרגע עם בירה ואולי איזה ג'ין & טוניק.
הוא קלט אותה בצד הדרך, כשירד לכביש החוף באיזור מחלף הסירה, ממתינה בתחנת אוטובוס לקו שכבר לא יגיע היום ככל הנראה, והחליט לנסות לעזור לה עם טרמפ.
"לאן את צריכה?" שאל אותה כשעצר לידה, "לאן אתה מגיע?" היא ענתה לו חזרה. בוודאי, הוא חשב לעצמו, כלל הזהירות הראשון בטרמפים הוא קודם לשאול לאן הנהג נוסע. "אני מגיע לחדרה" ענה לה בחיוך, "תוכל לעשות סיבוב קטן ולשים אותי בגבעת אולגה?" שאלה בניסיון לא להשמע סחטנית.
הוא הסכים והיא עלתה לרכב, אחרי שחגרה את עצמה הם המשיכו בנסיעה. הוא שאל אותה לשמה, "דניאלה" ענתה בפשטות, והציג את עצמו "אבירם דרור יהודה" והמשיך מיד "אבל את יכולה לקרוא לי 'אדי' בקיצור". היא לא יכלה להחזיק את עצמה ופרצה בצחוק, שגרם לו מיד לשלוף את תעודת הזהות שלו - שם היה כתוב בבירור השם שלו, כמו שאמר.
הם המשיכו לדבר במהלך הנסיעה, והוא הבין שהיא חוזרת מחברה שהיא הייתה אמורה לישון אצלה אבל הן רבו, והיא הבינה שהוא פשוט עבד עד שעה כזאת מאוחרת וחשבה לעצמה "טוב, בטח ככה הוא יכול להרשות לעצמו יגואר כזאת". השיחה גלשה לכך שהוא לא מתכנן לחזור הביתה אלא לחפש בר לשבת בו, והיא החליטה שהיא רוצה להצטרף אליו.
הם מצאו פאב נחמד, והחליטו לשבת בשולחן, במקום התוכנית המקורית שלו של לשבת על הבר ולנסות להתחיל עם הברמנית (הוא היה נואש לתשומת לב נשית, היא לא הבחינה בזה בכלל). לאחר שבילו יחד שעתיים, בערך, (לא כולל זמן הנסיעה) הוא הסיע אותה הביתה. הוא נראה לה קצת שתוי, ולכן היא הציעה לו לעלות אליה לקפה לפני שיסע הביתה. הוא הסכים…

כשהם נכנסו אליה לדירה העיניים שלו מיד נחו על קרופ קטן, שהיא כנראה לא ראתה צורך להצניע כי לא ציפתה לחברה. הוא ניסה להתעלם ממה שראה, אבל היא שאלה אותו אם הוא רוצה לנסות את הקרופ הזה (היא, למעשה, שאלה אותו "אתה רוצה להרגיש את הקרופ הזה?" אבל הוא הבין אחרת) והוא ענה שכן. מיד היא לקחה את הקרופ לידיה והורתה לו להסתובב ולהפשיל את הג'ינס שלבש. ההוראה תפסה אותו, מילולית, עם המכנסיים למטה, והוא מצא את עצמו רוכן כנגד הקיר כשהיא מניפה את הקרופ ומתכוננת להנחית אותו על ישבנו, שהיה מוגן כרגע רק בשכבה מאד דקה של תחתונים. אחרי כמה הצלפות היא שאלה אותו אם הוא רוצה לגשת לחדר השינה, שם יהיה יותר נוח. הוא ענה שכן, ובמוחו כבר התחיל להרקם רעיון.

כשהגיעו לחדר השינה הוא תפס אותה, נישק אותה בלהט, והטיל אותה על המיטה - ישבן מעלה ופנים מטה. והחל ללטף את ישבנה, מרים את החצאית וחושף ישבן קטן בחוטיני אדום. בין ליטוף אחד לשני הוא החל להנחית ספאנק אחר ספאנק על הישבן העגלגל והחמוד, שהתנועע בחינניות כה רבה מול עיניו, כאילו מבקש את הספאנק הבא. "לא תשתמש בצעצוע שהראיתי לך קודם?" היא שאלה, בכאילו תמימות, והוא לקח את הקרופ ליד. הוא רכן קדימה ונתן נשיקה לכל פלח של הישבן המתוק שלה, ולאחר החל מצליף עם הקרופ, מתחיל בעדינות יתרה ולאט לאט מעלה את קצב ההצלפות ואת העוצמה שלהן. היא החלה להאנח, בתחילה אנחות קטנות ומתוקות, שמהר מאד הפכו לנהמות של כאב מהול בעונג וחרמנות בוערת. הקולות רק הדליקו אותו יותר, והוא החל להפליק לישבנה עם הידיים שוב, הפעם בכוח מתגבר והולך, היא המשיכה לגנוח, לנהום ולפלוט מדי פעם יבבת כאב קטנה, שגרמה לו לעצור לשניה ולוודא שהכל כשורה.

עיניו צדו אחר צעצועים נוספים בהם יוכל להשתמש, וכאילו היא קראה את מחשבותיו היא פלטה "במגירה השניה בארון הבגדים". הוא ניגש למגירה, פתח אותה והמחזה שנגלה לעיניו היה נפלא! היו שם מצבטי פטמות, ספאנקרים קטים וגדולים, מחסום פה, חבלים ואפילו שוט זנבות קטן אך שימושי בהחלט (הצלפה אחת על הירך של עצמו הוכיחה לו את זה). אך ראשית הוא שלח ידו לאחד החבלים שהיה מונח במגירה, הוא קשר את ידיה של דניאלה לירכיה, על מנת לקבע אותה בתנוחה שרצה, היא חשבה לעצמה שהקשירה הזאת מרגישה מאד מקצועית, והוא פלט בחיוך שהוא כרגע לומד לקשור בקורס. לפני שהוא קשר אותה, ולמעשה בזמן שהוא עמד משתאה ממגוון הצעצועים, דניאלה הספיקה להסיר את חולצתה ולחשוף את החזיה, שהייתה אדומה בדיוק כמו החוטיני.

לאחר שקיבע אותה במקום הוא פנה לבחור את הצעצוע הבא שישתמש בו, הוא בחר במצבטי הפטמות והצמיד אותם לפטמותיה של דניאלה, לאחר ששלף את שדיה מהחזיה בתנועה מיומנת. דניאלה החניקה אנקת כאב, מצבטים תמיד כאבו לה ברגעים הראשונים, ואדי הסתכל בעיניה שוב, כדי לוודא שהכל כשורה. הוא פנה כעת לספאנקר הקטן, והחל לסטור בעזרתו על ישבנה החשוף (לחלוטין כרגע, החוטיני לא באמת כיסה כלום), בעוצמה הולכת וגדלה, עד שאנחות העונג נהפכו לנהמות עמוקות. דניאלה הפתיעה את אדי, וביקשה רשות לגמור, אדי מיהר לחזור לעשתונותיו והורה לה לספור מ-10 עד 1 לאט, וכשהגיעה לאחד התיר לה לגמור. דניאלה גמרה בקול תרועה רמה, רועדת עם האורגזמה, והסדין מתחתיה נרטב. אדי החליט בזה הרגע שהוא רוצה גם להחדיר לדניאלה ויברטור, הוא עוד לא החליט לאיזה חור, ולפני כן שאל אותה אם היא בסדר עם זה (וכמובן, איפה הויבטור שלה). היא הפנתה אותו למגירה של השידה הימנית שליד המיטה, שם הוא מצא את מבוקשו, והחליט, בעזרת חומר סיכה, להחדיר אותו לישבנה של דניאלה.

בשלב זה דניאלה כבר איבדה תחושת זמן ומרחב, והמוח שלה עף לכל מיני כיוונים נעימים. היא המשיכה לגמור שוב ושוב, עם ההצלפות על ישבנה, שהחליף כבר מספר צבעים, הויברטור הלא מתפשר הנעוץ בעכוזה, וידו המיומנת של אדי שמדי פעם שלחה ליטוף נעים לדגדגן שלה - היא לא הצליחה לעצור את האורגזמות. לאחר שעבר זמן מה, אף אחד מהם לא הבחין בדיוק כמה, אדי החליט לחדור אל דניאלה, חדירה וגינאלית בעוד הויברטור ממשיך בלי לוותר לרטוט לה בתוך הישבן, האורגזמה שלו לא איחרה לבוא והוא גמר בתוכה. בסופו של דבר שניהם היו מוטלים על המיטה, מתוך שלולית של מיציה של דניאלה, מחובקים ומתנשקים. בשלב זה דניאלה שלפה את הויברטור מתוכה, ונזכרה להודיע לאדי שהיא עם התקן תוך רחמי, כך שאין סיבה לדאגה. "אבל לבשתי קונדום" אמר אדי במפתיע, "באמת? מתי הספקת?" שאלה דניאלה בהפתעה, "אני זריז" ענה אדי. לאחר מספר דקות הוא פתאום שאל "אז רגע, מה עם הקפה שהבטחת לי?"...

 

https://www.youtube.com/watch?v=DwrHwZyFN7M


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י