לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני 5 חודשים. 4 בדצמבר 2023 בשעה 19:50

אני חייב לכתוב את זה איפשהו, אז אם כבר לכתוב את זה - למה לא פה (איפה שאשליית האנונימיות עדיין קצת קיימת)

 

להוציא לפועל מתקפה פסיכית, שבה אתה מבצע זוועות כמו אינוס נשים וילדות, רצח של הורים לעיניי ילדיהם ורצח של ילדים ואז, אחרי שאתה חוטף מכה חזרה לדרוש הפסקת אש ולהתחיל להתבכיין כמו ילדה קטנה עם קוקיות שלקחו לה את הסוכריה זה קצת כמו...

בוא נגיד שאתם בבית ספר, ויש לכם חפיסת קלפים, הם לא שווים במיוחד, הם לא מהקלפים הנדירים, אבל הם שלכם וקניתם אותם בכסף שעשיתם מטלות בבית להורים בשבילו ואתם מתגאים בקלפים שלכם. ואז בא אליכם ילד אחר, או אפילו חבורת ילדים אחרים, ומנסים לגרום לכם לשחק איתם על הקלפים שלכם. אתם מתנגדים, שוב ושוב, והם שוב ושוב מציעים ומתגרים בכם, עד שבסופו של דבר הם מציעים לכם שהם ישימו קלף כל אחד (הם ארבעה) על כל קלף שאתם תשימו. אתם, כשגבכם אל הקיר, מסכימים לעסקה הזאת, למרות שאתם ממש לא רוצים לשחק על הקלפים שלכם. אלא שאז מסתבר שאתם שחקנים הרבה יותר טובים מארבעתם, כל כך הרבה יותר טובים שאתם מנצחים אותם בקלות וזוכים בקלפים שלהם. של מי הקלפים כעת? שלכם, נכון?
אבל אז הם הולכים למזכירה של מנהל בית הספר ובוכים לה שגנבתם להם את הקלפים, ואז המזכירה באה אליכם ודורשת שתחזירו את הקלפים ש"גנבתם". אתם מראים לה הודעות טקסט שמציעות לכם לשחק על הקלפים, אתם מראים לה סרטונים שחבר שלכם צילם בזמן ששיחקתם, שמראים אתכם בוודאות מנצחים וזוכים בקלפים בהגינות, אתם מראים לה כל הוכחה שאתם לא עשיתם שום דבר רע. מזכירת מנהל בית הספר אז מחליטה להשעות אתכם עד שתחזירו את הקלפים שגנבתם, ואף מודיעה להורים שלכם (שמאמינים לכם, מן הסתם, גם לפני שהראיתם להם הוכחות). האם כל זה נשמע לכם הוגן?

אז מדינת ישראל היא אתם בסיפור הזה, הנמשל הוא מלחמות שנכפו עלינו שוב ושוב, וניצחנו בהן שוב ושוב ואז גם כבשנו שטח (יאיי! כיבוש! כיבוש זה מה שקורה כשעם מפסיד במלחמה, כיבוש הוא לגיטימי אפילו יותר אם אותו עם שהפסיד הוא זה שהכריז על אותה מלחמה).
המדינות השכנות שלנו הן הילדים האחרים בסיפור, ועכשיו גם הפלסטינים מעזה, שכפו עלינו מלחמה אחר מלחמה, והפסידו מלחמה אחר מלחמה.
האו"ם הוא מזכירת מנהל בית הספר, שלמרות שמראים לו שוב ושוב הוכחות לכך שאנחנו הותקפנו מחליט שאנחנו אלו שלא בסדר ויוצא נגדנו שוב ושוב.

אז אם נחזור לתחילת הטקסט - לשלוח את ההתקפה הנוראית ביותר מאז המתקפה על בנייני התאומים, לבצע את הטבח הקשה ביותר ביהודים מאז מלחמת העולם השניה, ואז כשמחזירים לך לרוץ למזכירה של המנהל (האו"ם) להתבכיין זה קצת... ובכן...

מעורר רחמים (As in - Pathetic)

 

https://www.youtube.com/watch?v=GAdS-TWD53Y


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י