שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בננה

עברתי רק כדאי לראות
לפני 13 שנים. 25 באוקטובר 2010 בשעה 8:49

לראות את ההפניה לאירובי S&M כאילו שמדובר באיזו המצאה חדשה, כשאני עושה את זה כבר שנים.
מה בעצם הקשר בין ספורט BDSM?
הרבה יותר ממה שאתם חושבים, בעברי התעסקתי בקרקס ואש וכן הייתי מטפסת מצוקים- כן, זה כואב, זה דורש התמסרות ולדעתי, גם מפתח את הבנאדם נפשית- ההתגברות על הכאב הפיזי, העמידה ביעדים קשים פיזים-דורשת גם התכוננות מנטלית.
ביוגה יש מושג שנקרא "סוף הכאב" ,בתרגול אסאנות- (תנוחות) אתה אמור להגיע עד ל"סף הכאב" לא לעבור אותו, כי אז אתה עלול לגרום לנזק לגוף,אלא פשוט להישאר עליו, להתרגל אליו ולאט לאט להרחיב אותו. להתבונן בכאב כעוד חוויה, לא לשפוט אותו, לא לפחד ממנו, פשוט להיות בו.
בכל אימון-סף הכאב עולה, ותנוחות שנראו בלתי אפשריות בהתחלה הופכות לחלק מהתפקוד הנורמלי של הגוף, עד שאי אפשר בלי. (אציל יומיים בלי ספורט-ואין עם מי לדבר...)

בזוגיות ה"שולט" יכול לעזור ל"נשלט"- למשל, בלחץ בנקודות מסויימות, הפעלת כובד הגוף עלגופו של "הנשלט" והצמדתו לרצפה ,כש"הנשלט" מתרגל גמישות- כך השולט נהנה מתחושת השליטה וגרימת הכאב-כי ה"נשלט" לא יכול להתרומם מהתנוחה עד ש"השולט" לא ישחרר לחץ, וה"נשלט"- מגמיש ומחזק את גופו במקביל ומקבל את תחושת הכאב ובמקביל-הם עושים משהו שאין לו שום קשר לסקס ,נכון, זה לא מתאים לכולם כי אלמנט ה"סליזיות" והמיניות נעלם לחלוטין והשליטה הופכת למשהוא טהור ורוחני נטו.
תסתכלו על אימוני פלאטיס ויוגה- המדריך לוחץ על גוף של המתרגל- לעיתים בתנוחה המתרגל שוכח תחת המדריך והמדריך "דורך" על חלקים מסויימים בגוף כדי להצמידם לרצפה בעוד חלקים אחרים מבצעים מתיחות.

רק המלצה למי שיבחר בדרך זו, שהיא המועדפת בעיני (כי מינוני דיוני הסקס וכמות הפעמים שבה מוזכרת המילה "זין" "מיצוי כוס" כאן מעוררת בחילה בעיני ולדעתי, מעקרת את עולם השליטה מתוכן והופכת אותו לפורנוגרפיה זולה נטולת ערך מוסף) לברר טוב מאוד איך אימון אמיתי עובד, באיזה נקודות הפעלת כובד משפרת את הגמישות ובאיזה נקודות היא פשוט תשלח אותכם ישירות למחלקה האורטופדית -ובתור מי שמכירה את המחלקה הזאת באופן מאוד אינטימי- לא מומלץ!!!!

פסיכו לוג​(שולט) - עכשיו אני מבין למה לא התקבלת להיות מורה לספורט באף תיכון. מעבר לזה שאת דמות לא חינוכית ועוכרת ישראל וכו'
לפני 13 שנים
קיפופיף​(מתחלפת) - יש לי תחושה שלעובדה שאין לי תעודת הוראה גם היה איזשהו קשר לעניין....
לפני 13 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - זוטות
לפני 13 שנים
emely​(אחרת) - זה ממש נכון
בתור מישהי שעושה הרבה יוגה יש הרבה נקודות חופפות
לי גם היה מורה (המורה הראשון שלי) שממש היכה את המתרגלים וזה מעניין שלא עשיתי מזה עניין גם אז כשעוד בכלל לא הייתי בכיוון
לפני 13 שנים
קיפופיף​(מתחלפת) - המורה הזה כנראה לא ממש מקצועי. מכות לא עובד טוב בשום אימון (אלא אם כן את מטפסת הרים ואז כבר תחטפי באופן ספונטני מאיזה סלע שלא שמע על מוטיב ההסכמה) חבל שלא עשיתם עיניין והתלונתם עליו.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י