בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבתי את מי שהיית

לפני 7 שנים. 12 באפריל 2017 בשעה 11:13

אני צריכה לעצור את עצמי ולהבין מתי אני עושה דברים כדי לרצות אותך כמה שיותר, ומתי אני עושה דברים מהפחד שלא תהיה מרוצה מספיק.

 

העניין הוא שכשהראשון קורה, אני מלאת השראה ורצון, ומשקיעה את כולי בהנאה מלדמיין את ההנאה שלך. וזה יותר טוב מסמים. ואני יודעת את זה, כי אני עכשיו על סמים.

כשהשני קורה, אני חסרת מוטיבציה, מוצפת ברגשות אשם, עושה את המינימום ההכרחי כדי להמנע מנזיפה, ואז כועסת על עצמי שלא עשיתי מספיק.

 

זה לא שיש לך באמת שליטה על מצבי הרוח שלי. או במקרים שכן, שאתה אמור לשנות את ההרגלים שלך כדי לתת לי מוטיבציה נכונה. וגם יהיה לא נכון לומר שאתה לא עושה את זה המון. והמון זה יותר ממה שאני יכולה לדרוש, ככה שאני לא אגיד מילה על "כל הזמן".

אבל לפי מצב הדירה שלי, איכות האיפור שלי, ההשקעה בתלבושת (אולי אפילו חדשה, בכסף האחרון עד סוף החודש. וזה לגמרי היה שווה את זה), כמות המצרכים והבירה במקרר... לפי איכות החוויה של שנינו, אפשר בקלות לראות מתי השתוקקתי לבואך, ומתי פחדתי שלא תבוא, ולא האמנתי עד הרגע האחרון. 

אתה תמיד מתעקש לשמוע אותי "מודה" בכל שאני מתגעגעת. אתה אמרת ועכשיו תורי, שלא יצא שתפסתי אותך. האמת היא שאני תמיד מתגעגעת. אבל לא תמיד נכון. לפעמים זה געגוע עם ציפיה, ולפעמים מהול באבל.

 

עוד יומיים אתה כאן. אמרת שלא מחר, כי קשה לנו לבלות יותר מדי זמן ביחד (וזה נקודה לפחד, לא לרצון)
בוא נשחק משחק. 
יש לך יומיים לגרום לי למרות החרדתיות המתפרצת שלי להאמין שאתה מאוד רוצה לבוא. ונראה אם זה יעזור לי לגרום לך להתחרט על היום שדילגת עליו 😉  
מחזיקה לנו אצבעות

אדוני  3>

 

 

עריכה: (זה כבר לא לך, זה סתם מחשבות)

אני כנראה רווקה מספיק זמן בשביל שפייסבוק יחליט שהתייאשתי, והתוכן הממומן שלי מכיל המון מדריכים לאיך להגיע לזוגיות מאושרת, איך לתפוס את גבר חלומותייך, 5 טעויות שמונעות ממנו להתייחס אלייך ברצינות, וכו. לפעמים אני נכנסת לרפרף, לראות אם המדריכים האלה השתנו מאז "המדריך לביץ'" שחברה החריכה אותי לקרוא אחרי שעזבתי את האקס. המסקנה היחידה שאני מגיעה אליה, זה שאני לא רוצה את הגברים שהטקטיקות הזולות האלה עובדות עליהם.
אני הבן אדם שאוהב אותך על כל אותם הדברים שאתה שונא בעצמך. לא למרות, אלא כי הם מה שמרכיבים אותך. אני הבן אדם שיכיל את החולשות שלך, ויתפעל מהכוח שלך. וכן, אני גם נראת כמו פיה וטובה במיטה. אני יכולה להרשות לעצמי לא להיות ביץ' היסטרית שתמציא לך מכשולים בכוח כדי לתחזק עניין מלאכותי ^^. אבל אם אתה משתעמם ממציצה בזמן שאתה רואה סרט, אתה תמיד יכול לעצור אותו ולעבור לאקשן. זה מנוגד לכל מדריכי הפייסבוק בעולם לומר את זה. אבל בניגוד למי שכתב אותם, לי היו יותר קשרים ארוכי טווח מדייטים (נשבעת! פי 2 בערך!) אז נראה לי שאפשר להחליף את מדריכי ה "כך תסקרני את הגבר שלך\תגרום לה לרצות אותך ב5 שלבים" ב "כך תנתבו את האנרגיות שלכם ממשחקי אגו לבניה של קשר מבוסס אמון בין 2 אנשים בוגרים" 
וכדי להוסיף תבלין לקשר? וול, בשביל זה אנחנו כאן, בדסמים שלי, נכון?

forever young - בהצלחה ילדונת.:)
לפני 7 שנים
מהדק אותי​(נשלטת) - זה בסדר, אני נשואה וגם הפיד שלי מוצף בפרסומות כאלו (;
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י