שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

טעימות בהנף מקלדת

מילים והגיגים, על הא ועל דא
לפני 14 שנים. 26 בספטמבר 2009 בשעה 17:44

כח המשיכה של הסקס אינו זקוק לראיות והוכחות. נתקלים בכך בכל תחום ועניין. להלן אתייחס לעניין בשלושה מוקדים

1. בעולם הפירסום.
2. בעולם הפוסטים.
3. בעולמם של בעלי חיים. ואסתפק רק בדוגמה אחת לכל תחום.

א. פירסום

בעולם הפירסום יש לסקס כח קניה אדיר. בשל כך, מכוניות, ואופנועים, עוברים בנקל שינויי מין וגזע, וחלקי המתכת ושילדת המכונית, הופכים להיות כאיברי אישה, והנסיעה ברכב הופכת להיות לאקט המיני בעצמו.ובאופן זה מוצעת המכונית לקניה.

ב. כתיבת פוסטים :

גם בכתיבת כתבות לא נגרע כחו של הסקס מלהעניק את כחו ואותותיו.באחד מן האתרים העלתה אחת הכותבות כתבה אשר כותרתה גם אני זונה אם נבקש לנקוט בלשון של מדורי הספרים,בהחלט יהיה ניתן לומר שכתבה זו הפכה להיות כרב מכר, שזכה כ7500 ציפיות! 750 תגובות ולפי מה שמסרה לי היא זכתה לקבל בתיבת המסרים 1067 תגובות. הדבר מלמד על כחה וסגולתה של כותרת המכילה תוכן סקסי. ובפרט אם זה בלשון ברורה שאינה טעונה הבהרות.

ג. בעלי חיים

ואם עסקנו בכותרת אני פרוצה, הרי שזה עושה את שלו גם בעולמם של בעלי חיים כעולה מהסיפור הבא: לאיזה כומר היתה תוכית שכל הזמן שנכחו מכרים וריעים של הכומר,היתה מכריזה בציפצוף אני פרוצה ! הדבר הזה גרם לכומר אי נחת, וחוסר נעימות, והוא חיפש דרך לפתור את הבעיה. באחת משיחותיו עם חבירו, העלה בפניו את הבעיה הזו. לאחר ששמע את הבעיה, אמר לו חבירו: יש לי רעיון מבריק עבורך. ומה הוא? שאל הכומר בהתעניינות רבה.תשמע, אומר החבר, יש לי ידיד שיש לו בבית זוג תוכים זכרים , שכל היום אצלם המצב הפוך.כלומר, כל היום הם רק מתפללים. ואם כן, כאשר התוכית תהיה שם, היא תתרגל כל הזמן לשמוע דברי תפילה, ואז היא תחדל באופן טבעי מלומר אני פרוצה. הכומר , התרווח מתוך אושר,ומיד נתן הסכמתו ואמר לו, זה באמת רעיון מצויין ביותר. נטלו את התוכית, והביאו אותה לכלוב. זוג התוכים המשיכו כהרגלם לשנן קטעי תפילה. בהיכנסה לשם, נעמדה התוכית, זקפה ראשה, וכהרגלה הכריזה: אני פרוצה. זוג התוכים, עצרו לרגע משטף התפילה, ופצחו פיהם בקריאה חוזרית ונשנית של הודיה. התקבלה תפילתינו, התקבלה תפילתינו.




*מנגינה*{התווים שלו} - הקטע עם התוכים נהדר
מישהו בכלל יכול מול החושניות הזו...
:)
שיהיה שבוע נפלא וגמר חתימה טובה ידידי
לפני 14 שנים
בודק - זבה כחה של תפילה :-)
תודה לך מנגינבה יקרה
וחתימה טובה לך
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י