שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

BBW

אוהבת לא אוהבת

נשלטת או שולטת זה לא אותו דבר בעצם? אני בכל מקרה לא מרגישה שייכת. ובכל זאת, אני לא יכולה עדיין ללכת. מה יש כאן שכל כך מושך אותי???
לפני 19 שנים. 14 ביוני 2004 בשעה 18:50

יש לי שוט. אמיתי לא סתם. מה שמצחיק זה שקיבלתי אותו עוד לפני שבכלל הייתי בקטע. עוד לפני בכלל שזה עיניין אותי. לפני שחשבתי שזה בכלל יכול לעניין אותי. הייתי במסיבת יומולדת של חברה של חברה. לא הכרתי אף אחד מהאנשים כך שדי השתעממתי. היה שם בחור שנעץ בי מבטים כל הערב. האמת שהוא לא מצא חן בעיני במיוחד אז די התעלמתי מהמבטים שלו. בסוף הערב חיכיתי ליד האוטו שלי לחברה שלי ששכחה את התיק שלה. ואז ראיתי אותו בצד השני של הכביש, נשען על האוטו שלו ומביט. מאחר ויצר הסקרנות הוא אחד המאפיינים היותר בולטים שלי, לא התאפקתי (גם בדחיית סיפוקים אני די גרועה האמת) ושאלתי אותו "המבטים שלך אמנם לא מטרידים אותי, אבל מאוד הייתי רוצה לדעת מה כל כך מסקרן אותך בי". הוא הסתכל עוד כמה שניות מלמעלה למטה ולא אמר דבר. ואז אמר "חכי שניה". הוא פתח את האוטו שלו וחיפש שם כמה שניות. הוא שלף שוט. והתקרב לעברי. ליבי פעם בחוזקה. "האם הוא הולך להרביץ לי?" תהיתי. ואז הוא הושיט לי אותו ואמר "נראה לי שכדאי שיהיה לך אחד כזה". ואז הוא פשוט נכנס לאוטו ונסע. בלי הסברים בלי כלום. אני נשארתי די המומה. כמובן שבאותו רגע לגמרי חשבתי שהבחור שרוט עד עמקי נפשו האומללה. מצחיק שרק שלוש שנים אחר כך הוצאתי את השוט הזה ומצאתי לו שימוש... עד היום אני לא יודעת אם הוא התכוון שהשוט הזה צריך להיות בידי או על אחורי...
כנראה שגם וגם. עד היום אני לא ממש יודעת האם היה זה פחד שהרגשתי שהוא בא לקראתי אוחז בשוט, או שמא התרגשות. אי מניחה שגם וגם.

רעם​(שולט) - זה ממש לא משנה
העיקר שתהני מימנו
לפני 19 שנים
star - צר לי לשמוע רגשות שאפיינו אותי בשבועות האחרונים - לא מרגשיה שייכת ולא יכולה לללכת מכאן, אני מאוד חדשה בעסק.
תזכרי שתמיד יש לך את היכולת להחליט. גם ללכת ממשהו שאת נמשכת אליו והוא חלק בלתי נפרד ממך
לפני 19 שנים
T O M​(שולט) - שוט שמופיע במערכה הראשונה - מצליף בשלישית.

(משפט יפה , אך לא שלי. לדעתי הוא מתאים לקטע הזה ולכן כתבתי זאת.)
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י