אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני שנתיים. 25 ביולי 2021 בשעה 20:58

מזה זמן מה אני עובד במקום עבודה חדש. איתי עובדים אנשים מכל טווחי הגילאים, 20+, 30+, 40+, 50+ ואפילו יותר מזה. בהיותי סטרייט שכמותי עיניי נשואות תמיד לבחורות היפות סביב. יש כאן סטודנטיות צעירות ומבריקות ומעוררות תאווה יחד עם נשים בוגרות ואמהות צעירות - אך יותר מכולן מושכות את עיניי הקוגריות. הנשים בטווח שבין 40 ל50.

יש להן את המבט הזה בעיניים - אני אישה שראתה מה יש לעולם הזה להציע ואני חזק במירוץ - אני כבר לא צעירה ותמימה, אני כבר אמא מנוסה אך גם אישה מגובשת עם צרכים ורצונות.

אני הכי אוהב להסתכל על אלה שמטופחות במידה אך לא מחפשות את המראה הצועק שינסה לרמות אותך שהיא לא באמת עברה את גיל 35. אישה כזו משדרת סקסיות מטורפת - "תראה אותי, אני שומרת על עצמי, אבל גם מחוספסת. אני אישה שיודעת איך דברים עובדים. אני יודעת לעמוד על שלי ויודעת מה אני רוצה ומה יעשה לי טוב".

לפעמים שאני רואה כאן נשים כאלה, אני מרגיש שהלסת שלי נשמטת. המחשבות שלי מיד מפליגות בדמיון - וואו, איך בא לי לחוות את האישה הזו עכשיו - זו בטח תהיה חוויה מינית אקסצנטרית ומטריפה. מעניין מה היא מסתירה שם, מתחת לחזות הרצינית הזו שאיתה היא באה למשרד.

זו מחשבה נעימה מאד ומעוררת אופטימיות להמשך החיים, אך אל דאגה פרגיות צעירות וסקסיות, מקומכן עדיין מובטח בטופ של רשימת MOST WANTED!

:)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י