אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 3 שנים. 12 בדצמבר 2020 בשעה 22:29

אני כבר לא נכנס לפה הרבה כמו פעם. נסיבות החיים וכמה שינויים משמעותיים הביאו לכך שעיקר חיי מתמקד בדברים מעט שונים. אך הבדסמ עדיין חלק ממני. כנראה שהוא תמיד יהיה, ללא קשר למסלול שבו יתקדמו חיי.

הרשתות החברתיות הן חלק מהעולם שלנו כבר עשור בערך. תופעה מבורכת וגם מקוללת, תלוי איך מסתכלים על זה. בעבר הייתי חובב גדול של פייסבוק - הייתי אוהב לצלול לפוסטים ארוכים ומעניינים, לקרוא תגובות, להגיב בעצמי ולהחשף להמון המון מידע והלך-רוח של אנשים אחרים. הייתי מרגיש שזה מפרה אותי. היום בגלל נסיבות החיים החדשות, זה בעיקר מתיש אותי. יש לי הרבה פחות זמן פנוי ואת הזמן הזה אני מעדיף להקדיש לקריאת ספרים (בעיקר ספרות מתח אמריקאית, בעלי עלילה מלאת טוויסטים והפתעות שמשאירים אותך מרותק ומצפה לפרק הבא) או לצפייה בכמה מהסדרות הטובות של העשור החולף שאיכשהו לא הגעתי לצפות בהן (האמריקאים למשל, ככל שהעונות מתקדמות מתבררת יותר ויותר בתור מאסטרפיס).

אך לפני השינה תמיד נשארות לי כמה דקות אחרונות, ממש לפני שאני נרדם, אחרי שסיימתי את כל המטלות ושטפתי את היום הזה ממני, למעין אתנחתא אחרונה ממש לפני היום הבא. בשנה האחרונה אני מנצל את הזמן כדי לקרוא בטוויטר. בניגוד לפייסבוק זו פלטפורמה מלאת מסרים מתומצתים (לטוב ולרע) שלוקחת אותך תמיד למסרים ממוקדים שמועברים בצורה ברורה וחדה (120 תווים יכולים לומר כלכך הרבה!). העניין הוא שהפיד שלי מורכב ברובו מספורט ופוליטיקה - לא בהכרח בסדר הזה. אחרי זמן מה שאתה בתוך פיד כזה ובתוך תקופה פוליטית מטורפת כמו שלנו ותקופה ספורטיבית בינונית מאד עקב המשבר הבריאותי המתחולל בעולם התחלתי להרגיש שהפיד מתיש אותי. הטלת רפש (של עיתונאים על פוליטיקאים, פוליטיקאים על עיתונאים, פוליטיקאים על פוליטיקאים, עיתונאים על ספורטאים, ספורטאים על עיתונאים, ספורטאים על ספורטאים, אוהדים על ספורטאים, ספורטאים על אוהדים וכו') ושפה אלימה שבאיזשהו שלב, הגם שהאלגוריתם רוצה שאני אקבל עוד ועוד מזה (כי זה הרי מה שמעניין אותי לא?) פשוט נמאסה עליי.

ואז גיליתי את צייצני המין. ממש במקרה, באחד הפודקסטים שאני שומע מישהו הזכיר שיש תופעה כזו בטוויטר. איכשהו במהלך השנה הזו שאני בטוויטר לא יצא לי להיחשף לזה. הייתי בטוח שעם כל הדאטא שאוספים עליי כל החברות הגדולות מישהו שם כבר היה יודע לטרגט אותי עם בדס"מ (אינוקניטו - הוכחת את עצמך!!!). אחרי ששמעתי את הפודקסט הזה התחלתי לעשות קצת מחקר בעצמי וגיליתי עולם מופלא. אנשים שמסתתרים מאחורי כינויים ייעודיים שמביאים פיד אחר - פיד אירוטי, סקסי ומחרמן מלא נודז מצד אחד אך מלא טקסטים על תחושות ורגשות של סאבספייס וליברליות מינית אמיתית.

אז התחלתי לעקוב. לעקוב אחרי כל פרופיל שהיה בו קצת מזה כדי שיגוון לי את הפיד. הפלא ופלא - הפיד שלי השתפר פלאים ובין ציוץ מכפיש אחד למשנהו פתאום מופיעה לי תמונה של נשלטת בתחתונים סקסיים עם תחת אדום, כדי להוציא אותי קצת מכל הרפש ולהזכיר לי ולזין שלי כמה אני אוהב בדס"מ. ככה פתאום בלילה, ברגעים מלאי עייפות, מופיע לו פיד לילה מלא בזימה שמכניס את הזיקפה שלי לעניינים ממש לפני שאני נרדם. לפעמים - אני פשוט נרדם ככה, חרמן ומעורר, אך ברגעים הטובים באמת - אני נותן לזיקפה הזו להתפוצץ ואת העונג הזה אני פשוט לא יכול לתאר לכם במילים.

פיד בדסמ בפרט ופיד לילה בכלל - תודה שאתם קיימים - אתם הדבר הכי טוב בטוויטר. הזיקפה שלי מוקירה את פועלכם :)

ואתם? מי צייצני וצייצניות המין והבדסמ האהובים עליכם?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י