אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 28 ביולי 2016 בשעה 21:58

לאחרונה, אני מרגיש שהגעתי למקום שבו אני יודע שאני צריך זוגיות חדשה בחיים - בלי כללים, בלי חוקים, בלי תבניות. משהו חדש לגמרי שמבוסס על כימיה מזהירה ועל לחיות את הרגע. כבר תקופה לא מבוטלת שלא היה לי משהו כזה דינמי ששובר שיגרה ומוציא אותך מהרוטינה הקבועה והופך למשהו חדש ומסעיר.

יש ימים שבא לי שהאישה שאיתי תהיי ביצ'ית. בחורה קשוחה כזו, דומיננטית בחייה, מנהלת קשוחה של צוות עובדים שסוחבת על גבה הרבה אחריות ורואה את עצמה כאישה מובילה בתחומה. ואז, ברגעים ההם שהיא מסיימת את היום שלה שם ומתחילה את הערב שלה איתי - עורה הופך חברבורותיו. היא הופכת מהביצ'ית הקשוחה לבחורה המתמסרת והכנועה שרוצה שאקח אותה בידיי כחומר ביד היוצר. היא רוצה לתת לי את האחריות והשליטה עליה כדי שאסיר ממנה קצת מהעול כך שהיא תוכל להשתחרר באמת ולספק את מאוויה ואת תשוקותיה בעזרתי. ואני? אני אהיה שם, יודע שהיא מצפה לי, לוקח את האחריות והשליטה ממנה וגאה בכך שאני עוזר לבחורה הקשוחה הזו, לזוגתי היקרה, להשתחרר מהמעמסות הכבדות שנוחות עליה ולהתפרק בחיקי כמו האישה המסורה והכנועה שהיא באמת רוצה להיות. ובכל פעם שהיא הולכת, חוזרת לחיים הקשוחים שלה בתור ביצ'ית, היא לא תפסיק לחשוב על החוויות האלה שהיא חוותה איתי ולהזכר בהן בגעגוע.

ולעומת זאת, יש ימים שבא לי שהאישה שאיתי תהיה בחורה טובה, עדינה ותמימה. כזו שתמיד נותנת שירות בחיוך ומתלבשת בסולידיות, אחת מיני רבות שמסתובבות עם המחשבות, הפחדים, שיחות הטלפון המשעממות והאכזבות היומיומיות שחווה כל אדם. ואז, ברגעים ההם שהיא מסיימת את היום שלה ומתחילה את הערב שלה איתי - הדמות שלה משתנה. היא הופכת מהילדה הטובה הזו לקינקית פרועה. בחורה מתמסרת וכנועה שרוצה שאקח אותה, את נפשה ואת גופה לקצה. כזו שצריכה לצאת מהשגרה היומיומית המתישה והמשמימה שלה ולהשתחרר מהתווית הנורמטיבית העדינה הזו אל חוויה רגשית פורצת גבולות. חוויה שתאפשר לה להיות חסרת אחריות כדי להרגיש את הצד המנוגד לאישיות היומיומית שלה. ואני? אני אהיה שם, יודע שהיא מצפה לי, מצפה שאקח את האחריות והשליטה ממנה ואוביל אותה בבטיחות ובזהירות אל הצד הפרוע שבה. כזה שיאפשר לה להשתחרר במקצת מהשגרה הנורמטיבית ומהדמות העדינה והתמימה כדי להתפרק בחיקי כמו האישה המסורה, הכנועה והפרועה שהיא באמת רוצה להיות. ובכל פעם שהיא הולכת, חוזרת לחיים העדינים והרגילים שלה, היא לא תפסיק לחשוב על החוויות האלה שהיא חוותה איתי ולהזכר בהן בגעגוע.

כשאני חושב על הפנטזיות האלה לעומק, קשה לי לחשוב עליהן כעל מציאות ברת-קיימא.

האמנם? האמנם אלו פנטזיות בלבד או שבאמת מסתובבת לה אי-שם אחת מהבחורות האלה, שתהיה זו שאני מחפש?

 

me and him​(נשלטת) - הצעה לתרגום... אני רוצה להרגיש בעוצמות ושהאישה שלי תהייה משוחררת איתי... בין אם היא בשליטה ביומיום או לא...
ועכשיו...האם זו פנטזיה בלבד?
שאלה טובה..
לדעתי לא..
לפני 7 שנים
Balonso - אני חושב שלהגיע לשחרור אמיתי זה נדיר. לצאת מחוץ למסך הזה שמסתיר את התשוקות האמיתיות זה קשה לכל אחד.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י