ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני 7 שנים. 24 ביולי 2016 בשעה 5:44

ידוע שלהמון אנשים יש עניין עם דימוי הגוף שלהם. זה מוכר וידוע והייתי רוצה לצרף תובנה שלי לעניין.

אני חושב שהרבה יותר מהנה להיות בסיטואציה שבה שני הצדדים מרגישים בנוח ואם אני מסתכל על זה מנקודת מבט גברית - במצב שבו האישה שאיתך מרגישה בנוח עם עצמה ועם הגוף שלה גם אתה וגם היא תהנו הרבה יותר. כמובן שזה קשה ואף אחד לא מושלם, אבל אם מצליחים להגיע למצב נינוח של קבלה והשלמה עם המציאות שלנו, הן מבחינת הקליפה החיצונית (מראה) והן מבחינת הקליפה הפנימית (אופי) מפסיקים להרגיש תסכולים ובאסה ומסוגלים להיות מאושרים יותר (עד כמה שניתן במגבלות השלב שלנו בחיים).

יש דרך מאד פשוטה לראות על אישה האם היא מרגישה בנוח עם הגוף שלה בנוכחותך (לדעתי בלבד, כן?) - לראות איך היא עושה סטריפטיז. אני יודע שזה עשוי להיות מביך להמון בחורות, אבל לדעתי סטריפטיז יכול ללמד המון על אישה.

אסביר מדוע - בלי קשר לריקוד עצמו, שבחורה עושה סטריפטיז היא מתחברת לגוף שלה ולמקצב הפנימי שלה. היא עושה את זה בעדינות ובאיטיות ושלב אחר שלב חושפת את עצמה במערומיה מולך, משתחררת מהעכבות והנבוכות שאולי מאפיינת אותה ביומיום. הסיטואציה מאפשרת לה לשחק על היתרונות הפיזיים שלה ועל הסקסיות שלה ולהיות טיזרית, מתגרה ומאד מינית.

אני יודע שיש אנשים שחושבים שלראות אישה מלאה או יותר מכך עושה סטריפטיז זה לא סקסי, אבל אני לא חושב כך. אני חושב שלכל אישה יש היתרונות הפיזיים שלה, ללא קשר למבנה הגוף שלה. אישה שיודעת למצוא את היתרונות שלה, לאהוב אותם ולשחק עליהם מסוגלת לעשות סטריפטיז מעולה (בהנחה שתהיה מסוגלת להתגבר על מחסום המבוכה שייתכן וקיים), ללא קשר למבנה הגוף שלה.

כגבר, מעבר לכך שסטריפטיז מאד מושך, זה מאפשר לך ללמוד על המיניות שלה ועל הקבלה שלה את עצמה כאישה במובן הפיזי בגלל הצורך בהפגנת המיניות והטיזריות. לפחות זו דעתי.

כמובן שיש עוד דוגמאות שעשויות להבהיר את העניין, אבל ספציפית נתפסתי לזה משום מה.

 

 
מלאכית1​(נשלטת) - יפה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י